- Berichten: 217
Hallo,
Ik heb het oude forum er ook op nagekeken maar geen echt antwoord gevonden op de volgende vragen:
1) Waarin verschillen de beide systemen?
2) Wat zijn de voor- en nadelen van beide systemen?
3) Welke van beide biedt de meeste bedrijfszekerheid?
4) Zijn er verschillende merken (van de vacuumpomp heb ik dus geen idee), en waarin verschillen ze onderling?
5) Wat kosten die spullen (want daar zit blijkbaar ook nogal verschil op), en zijn ze hun prijs waard?
Ik wil deze zomer een weekje naar de Alpen, en daar mijn @ (RD07A) al een paar maal de verschijnselen van een zieke pomp vertoond heeft wil ik een alternatief bij de hand hebben voor als ze in de prut draait daar waar ik het liever niet heb.
Het zijn nogal wat vragen bij elkaar, maar dan hebben we bij deze ook de antwoorden bij elkaar voor een mankement waar ik zo te lezen niet alleen mee zit...
Klopt, er zijn reeds verschillende issues over het fenomeen brandstofpomp, maar telkens over één specifiek onderwerp of type.P.S. hier is al een topic over gestart, techniek algemeen, als ik me niet vergis, grt.
Is daar ergens iets over terug te vinden?Tegenwoordig hebben techneuten dit electronisch gedeelte weten aan te passen.
Ik heb een gebruikte ('sloper') voor 25,- van 1 of andere ándere motor..
Maar je moet wel kunnen sleutelen om dat ding in je systeem te passen.
Paul wil de aangepaste originele ruil-pompen wel regelen heb ik begrepen. Even hem een PB geven anders..
Die orginele ruilpompen is een initiatief van olaf..
Excuses Paul! (was ook al laat gister..)
...op tijd naar bed gaan >
Misschien domme vraag (alhoewel die niet bestaan): Hoe werkt een vacuumpomp?.....aratie of een slooppompje maar direct een vacuumpomp aangeschaft en g.....
NiCoAT
1) Graag een beetje uitleg van bovenstaande ajb
Tenzij je een RD07 hebt waarvan je de carb-ontluchting nog niet hebt omgebouwd