Sleutelhulp gezocht in Maastricht (Transalp 650)

31 juli 2026 15:29 - 31 juli 2026 15:35 #1 door Bert
Hallo allemaal,

Ik ben Bert uit Maastricht, 61 jaar, en sinds kort de trotse eigenaar van een Transalp 650 uit 2003 (met pas 31.000 km).

Omdat ik de motor graag technisch goed wil leren kennen, zoek ik een sleutelhulp in de regio Zuid-Limburg om de motor eens samen na te lopen en de basisdingen te leren. Zelf heb ik helaas alleen een kleine bergruimte waarin klussen niet mogelijk is, dus ik kom met de Transalp heel graag naar jouw schuur of garage toe!

Mijn uitgebreide introductie en het complete verhaal hebben jullie wellicht al voorbij zien komen bij het subforum 'Even Voorstellen'. Ik hoop via deze weg in contact te komen met een actieve sleutelaar bij mij in de buurt!

Groeten,
Bert

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 aug 2026 08:35 #2 door robgoesdakar
Beantwoord door robgoesdakar in topic Sleutelhulp gezocht in Maastricht (Transalp 650)
Kleine tip : Koop het Haynes werkplaats handboek. Uitgebreid, en gewoon met de eenvoudige dingen beginnen en dan ga je vanzelf ook de 'zwaardere' klussen doen.

Zit helaas niet in de buurt, anders was de optie op zelf sleutelen bij mij in de zaak een leuke optie geweest natuurlijk.

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:

Meer dan alleen banden ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.086 seconden