Ja oke !! Dat had ik wel begrepen. ;D Sorry voor de onduidelijkheid.Je moet die 7 bar er ook niet in laten zitten, dit is alleen om de band goed in de velgrand te ploppen.
Normaal is de druk 2,25 bar.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ad,
Bedankt voor de tip.
Maar 7 bar is wel heel erg veel. Maar goed als ervaring deskundige zal ik daar niet tegen in gaan. ;D Aangezien de binnenband nog goed was, heeft de monteur de binnenband terug geplaatst. En de band inderdaad tot 3 bar gemonteerd. Ik kan hem er wel op wijzen dat hij hem wellicht voor montage iets harder op moet pompen.
ja is helemaal niets mis mee.Is je velg nog wel goed rond?
Raar is het zeker. Met de vorige band had ik nergens last van. Nu met de anakee dus wel. Maar heb je de banden dan net? Ik zag op het midden van het loopvlak van de band een opstaand randje. Niet overal, maar op bepaalde plaatsen van de band. Heb je dat toevallig ook? Wellicht dat dit het probleem bij mij is. Zal deze er eens af schuren. Kijken hoe het dan gaat.Toch wel raar, op die van mij en van mijn vrouw ook Anakees laten zetten en lopen perfect, niks hobbel of wat dan ook. Gewoon prettig bandje die er nog leuk uitziet ook onder de Alp.
Gr. Neet
Tja de band bij een niet nader te noemen bedrijf op het internet bedrijf besteld. Band kan worden terug gestuurd.Waarna nieuwe word opgestuurd Oude band word dan door een onafhankelijk iemand bekeken. Band niet goed: geld terug anders niet.Ik heb geen opstaand randje. De band moet gewoon goed zijn en niet hobbelen als je wiel goed is.
Ga terug en laat een andere monteren. Een beetje dealer lost het probleem op zoals het hoort.
Gr. Neet
Beste polite,
U zegt dat de bandenboer je band een kwarttoer verdraaid heeft?!? Normaal kan dat niet zomaar, als ik het goed voor heb! Je moet eens de zijkant van de band nalopen. Normaal moet je dan een geel bolletje tegenkomen! Dat gele rondje moet gelijk zitten met het ventiel! Ik weet niet of het daar mee te maken kan hebben maar dat bolletje zal er wel niet voor niets opstaan ;D