geen kilometerteller en toerenteller

09 apr 2013 20:54 #21 door dropken
Beantwoord door dropken in topic geen kilometerteller en toerenteller
Nu ik in de problemen zit met de Alp ben ik erg blij dat ik,lid van deze vclub ben geworden.
alle tips en hulp van andere medeleden dat is mooi zeker omdat ik altijd sleutelde aan oldtimer motoren met minder plastic onderdelen en nu moet je opnieuw leren sleutelen eigenlijk en dan is het mooi dat je niet zelf het wiel telkens moet uitvinden.
Ondertussen een CDI besteld om de defecte te vervangen en een nieuw KM teller wieltje komt er ook aan.
al is de oude misschien vervuild dan vervang ik die en maak de boel goed schoon etc. ook de tip over het vastzetten van de boel nadien zal ik ter harte nemen.
Wel viel me op dat er anderen waren die de ongemakken ook hebben gehad het is dus een bekend gegeven deze storingen. Tijdens het sleutelen viel me op dat er ook een paar  slangen op de Alp gebroken waren deze ga ik dus ook maar vervangen voordat ik nog meer ongemak krijg.
Denk je een leuke motor te rijden moet je nog sleutelen maar ach dat hoort erbij en is eigenlijk ook lering en vermaak en dus goed voor je ontwikkeling en krijg je er gratis bij.
Dus clubleden Dames / Heren bedankt voor jullie medewerking in deze.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2013 21:58 #22 door kaledegrote
Beantwoord door kaledegrote in topic geen kilometerteller en toerenteller
Denk je een leuke motor te rijden moet je nog sleutelen maar ach dat hoort erbij en is eigenlijk ook lering en vermaak en dus goed voor je ontwikkeling en krijg je er gratis bij.

Je weet dat je motor uit 1989 is hé  ;)

12 apr 2013 22:35 #23 door arne
Beantwoord door arne in topic geen kilometerteller en toerenteller

Je weet dat je motor uit 1989 is hé  ;)

Sinds gisteren wel, ja. ;)

13 apr 2013 08:41 #24 door dropken
Beantwoord door dropken in topic geen kilometerteller en toerenteller
Sinds het mij in Utrecht verteld werd weet ik dat ook en ben ik mij er meer in gaan verdiepen.
maar nog belangrijker vind ik dat hij zodadelijk weer als van ouds loopt en ik er plezier me heb.
En als iedereen dan ook zegt dat je een klassieker onder de alpjes hebt is dat alleen maar leuk.
groet marcel

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.070 seconden