Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Kawasaki KL250 1979.... Work in progress Weet nog niks van de kraan
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
De hoogte van dat pijpje bepaalde volgens mij de verhouding "normaal" en "reserve" brandstof.
Kort je hem in ga je later op reserve maar heb je ook minder over.
Volgens mij is voor jou de truuk dat je weet hoever je kunt op reserve? Ik snap het "probleem" nogsteeds niet zo ;D
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.