gevechtsverslag om een bout

05 mrt 2014 22:23 #21 door TransAlpGhost
Beantwoord door TransAlpGhost in topic gevechtsverslag om een bout
tja maar voor mijn motor komt dat bijna 11 jaar te laat ;)

volgens mij gaat het bij mij om onderdeel 11 en 21 deze zitten aan de ketting kant ik heb een smeer systeem met dunne olie en deze bussen zijn dus vervuild kunnen worden met vervuilde overtollig olie. 21 is lang en kan over de hele lengte vast rotten op de bout, de enige andere optie is dat er "randjes" gesleten zijn.
dit betekent trouwens dat de smeer gaatjes en geen zin hebben tenzij ik ook door de bus ga boren, en die gaat draaien en dat is dan weer heel vervelend om het gaatje te vinden, dus dan smeer gaatjes in de holle as,

het is een meer voorkomend probleem en bij de eerst volgende alp die ik hoop zal ik eerst de steek assen ff verwijderen voor ik de koop sluit  :o

na de stamtisch overtuigd om er eens met Ad of Hans naar te kijken in de toekomst nu eerst weer ff rijden .

Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2014 22:24 #22 door TransAlpGhost
ohja dank voor de reactie op de interval van het smeren :)

Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

13 mrt 2014 19:30 #23 door TransAlpGhost
nou de bout wil niet los en ik wel met duo pasagier rijden dan maar met epoxy aluminium en zelf tappers iets construeren

13 mrt 2014 22:36 #24 door Waffie
Beantwoord door Waffie in topic gevechtsverslag om een bout
ik zou ook graag een poging willen maken

want ik heb een hekel aan bouten die niet willen
mag ik  8)

14 mrt 2014 12:19 #25 door TransAlpGhost
Ha Waffie,

Graag ik hou er helemaal niet van als materialen van mij winnen maar in deze moest ik mijn meerdere erkennen :(
heb jij dan een nieuwe(re) asbout liggen als reserve onderdeel? Als ik hem er uit krijg is er een kans dat ik deze wil vervangen, een moer kan ik al ophalen...

Ben jij de 23ste ook in Elburg? misschien dan even kijken of jij er beweging in krijgt, ik zal de onderdelen meenemen die ik er op wil hebben

groeten

14 mrt 2014 23:50 #26 door TransAlpGhost
Ik heb de klop boor er al opgehad en die draaide teveel en klopte te weinig. Ik denk dat het ook voor mij een idee is ja... zite er ook een kangoo in de gereedschapset op 23 maart :)

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.103 seconden