Ketting smeren

22 aug 2014 07:19 #21 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Ketting smeren
Ik ben het wel eens met Ad dat het smeren van de ketting bij motorrijden hoort, ook is het een manier waardoor je min of meer gedwongen even naar je achterwiel en band kijkt, en zo problemen kan voorkomen. Op mijn laatste vakantierit in juni heb ik nogal eens omstandigheden gehad waar het lastig was om de motor op de middenbok te zetten, ook had ik veel regen onderweg waardoor ik wel eens wat extra had willen smeren. Na 20 jaar met een spuitbus heb ik dan nu een Osco erop maar ik kijk na iedere rit toch nog even mijn band en ketting na als hij op de bok staat merk ik.

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006
Transalp RD16 2024

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 aug 2014 17:59 #22 door Sandra
Beantwoord door Sandra in topic Ketting smeren
Wij smeren tegenwoordig met caramba kettingspray, slingert er ook niet af en is lekker goedkoop tov van andere merken.
Als het'' im angebot'' is hier net over de grens bij Polo, kopen we een paar bussen. Kleurloos trouwens.

http://img684.imageshack.us[img] img684.imageshack.us

22 aug 2014 18:53 #23 door ta89
Beantwoord door ta89 in topic Ketting smeren

Wij smeren tegenwoordig met caramba kettingspray, slingert er ook niet af en is lekker goedkoop tov van andere merken.
Als het'' im angebot'' is hier net over de grens bij Polo, kopen we een paar bussen. Kleurloos trouwens.

Caramaba uit Mexico?

Ik ben tevreden met mijn scottoiller, rij er nu zo'n 7 jaar mee en zonder problemen.
Nu over overgezet op mijn "nieuwe" alp en werkt prima.

Transalp pd 10 2000 50th anniversary model
Moto Guzzi California 3 met zijspan ‘89

22 aug 2014 20:06 #24 door Sandra
Beantwoord door Sandra in topic Ketting smeren

Caramaba uit Mexico?

Ik ben tevreden met mijn scottoiller, rij er nu zo'n 7 jaar mee en zonder problemen.
Nu over overgezet op mijn "nieuwe" alp en werkt prima.

Nein, aus Deutschland... ;)

http://img684.imageshack.us[img] img684.imageshack.us

12 mrt 2015 20:02 #25 door Nico R
Beantwoord door Nico R in topic Ketting smeren
Ik heb inmiddels een OSCO gekocht, ik zit alleen met de vraag waar ik hem kan bevestigen.
Zijn er mensen met een TA 650 en een OSCO? de verkoper op de motorbeurs zei dat ik twee gaatjes moest boren in het frame, lijkt mij beter van niet!
Iemand suggesties?

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.170 seconden