Ignitech CDI

20 jan 2019 21:51 #21 door kees
Beantwoord door kees in topic Ignitech CDI

Ik wil mijn reactie hierboven wat nuanceren: ik heb de vraag van wtjeackx herlezen.

Ja nee een Ignitech met de andere als reserve kan een zinvol besluit zijn, zoals Pim hierboven ook aangeeft. Ligt eraan welke kapot ging, want de ene doet de toerenteller meenemen, toch?

Maar goed, Jan F. heeft weer minder goede ervaring met de zijne gehad.


Maar, back-up is aan te bevelen. AT750's hebben dan van huis uit geen cdi-issues, maar de reserve brandstofpomp gaat altijd mee.  Naast, ook een cdi. Want alles kan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 jan 2019 17:25 #22 door wtjaeckx
Beantwoord door wtjaeckx in topic Ignitech CDI
Bedankt alleszins voor de reacties.

Ik ben net even naar mijn garage geweest. Hij heeft nog een transalp van 88 staan waarvan het motorblok defect is (zonder olie gevallen). Kan deze eventueel kopen voor €400. Kan eventueel handig zijn voor wisselstukken en om er wat uit te leren om zelf te kunnen werken aan mijn motor. Dus het valt te overwegen ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.104 seconden