Zadelpijn

19 juni 2010 19:22 #21 door Huib@1100
Beantwoord door Huib@1100 in topic Zadelpijn
Goed voorbeeld doet volgen.
Had op NTT stukje gereden op Bills-zadel ( hoe vatten we dat op  ;D)
en ben vandaag bij Viking Seats in Dedemsvaart geweest voor krek het zelfde model.
Over drie / vier weken krijgen we mn zadel weer terug.
Hij had zelfs ook leenzadels liggen als je niet zonder kon.

Had nog geprobeerd of ie geen advertentie  wou plaatsen in de Transalper, jammer maar helaas.
Hij deed alleen aan " vertel het door" reclame. Dus bij deze.

Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 juli 2010 22:00 #22 door Dobbertje
Beantwoord door Dobbertje in topic Zadelpijn
Of de pijn aan de linker- of rechterhelft zit weet ik niet op dit moment, maar de berichten lezende herkende ik het eea en bracht me er toe om mijn Wielrenbroek Met Zeem klaar te leggen bij mijn motorkleding... Eens kijken of dat scheelt de volgende lange rit!
Overigens heb ik meer last van mijn rechterschouder na een motorrit (gashand...) Herkenbaar?

04 juli 2010 23:21 #23 door Bill
Beantwoord door Bill in topic Zadelpijn

Of de pijn aan de linker- of rechterhelft zit weet ik niet op dit moment, maar de berichten lezende herkende ik het eea en bracht me er toe om mijn Wielrenbroek Met Zeem klaar te leggen bij mijn motorkleding... Eens kijken of dat scheelt de volgende lange rit!
Overigens heb ik meer last van mijn rechterschouder na een motorrit (gashand...) Herkenbaar?

Ja ook ik had last van mijn schouders :'( Daarom heb ik een ander stuur gemonteerd. Het stuur wat er nu op zit is te vergelijken met een cross stuur. Dus een mindere scherpe hoek waardoor ik met rechte polsen en ontspannen armen op de motor zit ;D Echter bij lange snelweg stukken heb ik nog steeds last van mijn schouders en nek >:( Maar dit heeft meer te maken met mijn RSI verleden denk ik. Stuur van louis.de:TRW OFF-ROAD LENKER ALU

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.065 seconden