Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Klinkt goed, zou alleen zelf niet voor een rode remschijf gaan.
Wat ik mooi vindt bij sommige Varadero's is het blok dat een soort transparante groen/metaal coating heeft.
Ik heb moeite met hoogglans zwart mooi aanbrengen, bij mag zag je er elk vlekje en kleine kras op. (eraf gehaald toen)
Maar ik ben ook niet een echte spuiter, eerlijk gezegd gaat alles nu veel netter dan met mijn eerste motor.
Ik denk dat je bij hoogglans zwart moet voorbewerken met (spuit) plamuur.
Ik sta ook buiten te werken door plaatsgebrek waardoor er altijd wel wat minuscule stofjes in de lak komen.
Ik heb ook stukjes frame met hamerite over gekwast, misschien niet zo mooi maar ik wil 0 % roest vooral in de winter.
A ja goed lezen is niet mijn sterkste kant.
Ben benieuwd of het mooi is, ik heb jarenlang photoshop voor mijn werk gebruikt,
meestal maak ik een foto en pas het vast daarop even snel aan, dan kan ik het vast zien.
Mooi motor heb je, denk dat zoiets erbij mij ook nog gaat komen.
Maar waarschijnlijk naast de Alp en over een jaar of 4.
Als je trouwens een foto van stuurt en je typt in het mailtje de kleuren kan ik vast iets dat erop lijkt voor je maken, kost me misschien 10 minuten, meestal moet ik zoiets dan nog een keer een aanpassen omdat de kleur of zo niet helemaal is wat je wilt.
ton appestaartje gomac.nl als je het ooit nodig hebt.
Deze 2 weken in elk geval niet. :-\
A.s. zaterdag wordt ze 18 en volgende week beginen de examens.
Je zult dus nog even geduld moeten hebben.
Als dat te lang duurt dan kun je hem alvast bij me in de tuin zetten. Dan zorg ik wel dat hijgestriptgewassen wordt. ;D