- Berichten: 100
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
hallo,
ik neem aan dat het een carb versie is (choke ?)
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Loopt het toerental wel op als je de choke gebruikt?
Mijne gaat een behoorlijk eind omhoog met choke in.
Wat is je stationair toerental zonder choke? misschien staat ie erg laag waardoor de motor zo makkelijk uitvalt.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
powercommander V er op met de mapping van oldie er in (tot de eerste 2000 toeren) geen probleem meer met stilvallen.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Die mapping was een copy-paste van mijn mapping op mijn '04 Dero
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Foutje Bernard.
Deze mapping is er door Dion op de rollerbank per toerental ( per 200 rpm ) in geplaatst.
Toen dit niet voldoende bleek is hij nog een keer na getuned ( gratis )
De kosten: 160 euro.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Klopt helemaal.
Ik denk trouwens dat ik nog een keer terug ga.
De motor pakt de laatste tijd wat minder snel op.
( ondanks ron98 en forte )
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Powercommander V kost rond de 320, inbouwen en afstellen met in omloop zijnde mappen kun je heel goed zelf doen, en je krijgt je motor dan al veel beter lopend, voor de finetuning kun je hem nog een keer op een vermogensbank laten afstellen. Eventueel help ik je met inbouw en hem goed laten lopen. Het is uiteraard wel van belang dat andere dingen in orde zijn, klepspelling en luchtfilter bijvoorbeeld. Maar bij 2003 en 04 is ook de Hiss antenne ( ding rond je contactslot) wel eens verdachte bij plotseling uitvallen. Het kabeltje schijnt iets te kort te zijn gemaakt in die jaren en bij verkeerde montage tussen andere kabels door komt het kabeltje bij naar links sturen te strak en gaat kapot. Maar je motor valt dan meestal uit bij insturen en ook als hij warm is, dat lijkt bij jou dus niet het geval. Ik neem aan dat je stationair toerental bij warme motor zo rond de 11 a 1200 is op je toerenteller.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Zit ook dit topic door te lezen (en hiervoor vele andere) en het blijkt dus wel dat er best veel mensen last hebben van uitval. Ikzelf heb het heel af en toe nog. Blijkbaar is de enige oplossing het installeren van een PC. Jammer dat dat de enige oplossing lijkt te zijn. Het blokkie loopt verder prachtig! Ik denk dat ik het af en toe uitvallen maar voor lief neem en verder geniet van de goede eigenschappen van m'n Dero.
Btw, een hoop in dit topic over het gebruiken van de choke, ik vraag me af waarom dat ding er bij mij op zit. Gebruik hem nooit en altijd starten, lopen en rijden.... of zou dat nou juist het uitvallen kunnen beïnvloeden....
En wat ik me afvroeg, zit er nog verschil in afstelling mbt de emissie eisen in een "origineel" NL-se motor en een geïmporteerde uit Duitsland (zoals de mijne)?
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Zit ook dit topic door te lezen (en hiervoor vele andere) en het blijkt dus wel dat er best veel mensen last hebben van uitval. Ikzelf heb het heel af en toe nog. Blijkbaar is de enige oplossing het installeren van een PC. Jammer dat dat de enige oplossing lijkt te zijn. Het blokkie loopt verder prachtig! Ik denk dat ik het af en toe uitvallen maar voor lief neem en verder geniet van de goede eigenschappen van m'n Dero.
Btw, een hoop in dit topic over het gebruiken van de choke, ik vraag me af waarom dat ding er bij mij op zit. Gebruik hem nooit en altijd starten, lopen en rijden.... of zou dat nou juist het uitvallen kunnen beïnvloeden....
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.