Kun je onderdeel 2 op de tekening zoals te zien in de link hieronder, draaien? want dan komt onderdeel 1 ( de valbeugel) toch wel op zijn plek voor de gaten in het frame. Let overigens goed op dat de afstandbussen tussen het frame en je motorblok er niet van tussen vallen want anders breekt je motorblok kapot als je de bouten aandraaid.
www.mlmparts.com/media/pdf/givi/TN365.pdf
ik lees nu in die pdf dat onderdeel 2 voor links en rechts verschillend is, das misschien wel belangrijk voor de passing van onderdeel 1
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
De website varadero internationaal kan ik niet vinden of bestaat niet meer.
Bedankt voor de foto, het lijkt zeker op dezelfde strip. Het probleem is bij mij alleen niet de hoogte van de gaten of het feit dat ze uit het midden zitten, maar de breedte tussen de gaten. De bouten zitten op je foto op dezelfde plek als de bouten die ik heb gebruikt, alleen zitten de gaten niet ver genoeg uit elkaarDe middelste gaten van strip 3 zitten uit het midden vd hartlijn en moet gemonteerd worden met brede/hoge kant t.o.v de boutgaten aan de bovenkant.
De strip aan de beugel waar bout 10 door komt moet aan de voorkant van strip 3.
Ik heb het even nagemeten, de middelste gaten zitten 250mm uit elkaar.
De afstand van de middelste gaten tot het gat van de bevestiging aan de beugel is 105mm.
Als deze maten gelijk zijn zou je denken dat er toch wat van de motor verbogen is..
Tussen de gaten van de beugel zit 236.5 mm en de gaten zijn zelf 12 mm breed dus dan blijft alleen een verbogen frame over :'(Heb het opgemeten, en heb je de gaten van het midden van het gat gemeten, of echt de rand van het gat aan de binnenkanten tot elkaar?
Ik gok dan inderdaad dat er wat verbogen is.. zal er eens naar laten kijken :'(