Welk bouwjaar heb ik??

12 aug 2018 22:21 #21 door evandevlieger
Beantwoord door evandevlieger in topic Welk bouwjaar heb ik??

Kun je onderdeel 2 op de tekening zoals te zien in de link hieronder, draaien? want dan komt onderdeel 1 ( de valbeugel) toch wel op zijn plek voor de gaten in het frame. Let overigens goed op dat de afstandbussen tussen het frame en je motorblok er niet van tussen vallen want anders breekt je motorblok kapot als je de bouten aandraaid.


www.mlmparts.com/media/pdf/givi/TN365.pdf

ik lees nu in die pdf dat onderdeel 2 voor links en rechts verschillend is, das misschien wel belangrijk voor de passing van onderdeel 1


Het is bij mij niet onderdeel 1 en 2 die niet passen, maar de gaten in onderdeel 3 voor de bouten #11 zitten te ver uit elkaar zodat de bouten niet meer in het oorspronkelijke gat van het frame van de motor passen.
Maar wel een goeie tip, die had ik nog niet opgemerkt, ik had zeker moeite om onderdeel 2 te laten passen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2018 20:06 #22 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Welk bouwjaar heb ik??
moet onderdeel 3 niet op het motorblok komen, daar waar ook de steunen van de radiateur op zit ( zo zit dat iig bij mijn sw motech valbeugels)

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2018 22:15 - 13 aug 2018 22:27 #23 door Jan t W
Beantwoord door Jan t W in topic Welk bouwjaar heb ik??
De middelste gaten van strip 3 zitten uit het midden vd hartlijn en moet gemonteerd worden met brede/hoge kant t.o.v de boutgaten aan de bovenkant.
De strip aan de beugel waar bout 10 door komt moet aan de voorkant van strip 3.


Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2018 23:50 #24 door Huib@1100
Beantwoord door Huib@1100 in topic Welk bouwjaar heb ik??

De website varadero internationaal kan ik niet vinden of bestaat niet meer.


Beetje late reactie misschien :)

www.honda-adventure-riders.com/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2018 10:42 #25 door evandevlieger
Beantwoord door evandevlieger in topic Welk bouwjaar heb ik??

De middelste gaten van strip 3 zitten uit het midden vd hartlijn en moet gemonteerd worden met brede/hoge kant t.o.v de boutgaten aan de bovenkant.
De strip aan de beugel waar bout 10 door komt moet aan de voorkant van strip 3.

Bedankt voor de foto, het lijkt zeker op dezelfde strip. Het probleem is bij mij alleen niet de hoogte van de gaten of het feit dat ze uit het midden zitten, maar de breedte tussen de gaten. De bouten zitten op je foto op dezelfde plek als de bouten die ik heb gebruikt, alleen zitten de gaten niet ver genoeg uit elkaar :(
Zoals je kan zien op mijn foto heb ik de #3 op dezelfde manier vastgemaakt (de andere kant zit vast) en de andere bout lijnt niet uit met het gat helaas.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2018 21:22 #26 door Jan t W
Beantwoord door Jan t W in topic Welk bouwjaar heb ik??
Ik heb het even nagemeten, de middelste gaten zitten 250mm uit elkaar.
De afstand van de middelste gaten tot het gat van de bevestiging aan de beugel is 105mm.
Als deze maten gelijk zijn zou je denken dat er toch wat van de motor verbogen is..  :( 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2018 10:18 #27 door evandevlieger
Beantwoord door evandevlieger in topic Welk bouwjaar heb ik??

Ik heb het even nagemeten, de middelste gaten zitten 250mm uit elkaar.
De afstand van de middelste gaten tot het gat van de bevestiging aan de beugel is 105mm.
Als deze maten gelijk zijn zou je denken dat er toch wat van de motor verbogen is..  :(


Heb het opgemeten, en heb je de gaten van het midden van het gat gemeten, of echt de rand van het gat aan de binnenkanten tot elkaar?
Ik gok dan inderdaad dat er wat verbogen is.. zal er eens naar laten kijken  :'(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 aug 2018 19:48 #28 door evandevlieger
Beantwoord door evandevlieger in topic Welk bouwjaar heb ik??

Heb het opgemeten, en heb je de gaten van het midden van het gat gemeten, of echt de rand van het gat aan de binnenkanten tot elkaar?
Ik gok dan inderdaad dat er wat verbogen is.. zal er eens naar laten kijken  :'(

Tussen de gaten van de beugel zit 236.5 mm en de gaten zijn zelf 12 mm breed dus dan blijft alleen een verbogen frame over :'(
Waar kan ik dit goed naar laten kijken in de regio van Delft?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.114 seconden