renATus schreef : ....... Het is te hopen dat Honda wat serieuze aanpassingen maakt want zoals het er nu uitziet zal het geen verkoopsucces worden.
Pronto schreef : Prijs in Duitsland 10.511,00
www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/hond...adventure.de&mkevt=1
V-Twin schreef :
Over lelijk gesproken, je zal maar hoopvol uitgekeken hebben naar de nieuwe V-Strom van Suzuki, het was al niet mijn cup of thea maar wat ze er nu toch van gebakken hebben
renATus schreef : Iemand al iets voorbij zien komen vwb een DCT uitvoering?
robgoesdakar schreef : Na een paar dagen de plaatjes te hebben laten bezinken zie ik volgende :
- zoals hij 'smoelt' is het onmiskenbaar een moderne transalp. (Beter dan de 700)
- 21" voorwiel is weer terug.... jippie.....
- vermogen / gewicht valt binnen wat ik ervan verwacht. Zou liever nog iets lichter gewicht willen, maar snap ook dat dit misschien niet helemaal realistisch is
- euro 5...... (geen 6 ????!!!!)
- 18" achterwiel .... meer (offroad) banden keus
- uitlaat ligt toch wel gevoelig laag aan de voorkant, maar met een goede keienvanger valt die wel te beschermen.
- uitlaat achter komt ook iets lager uit dan je zou verwachten, maar ik denk dat 99% van de rijders nooit zo'n diepe plas in zal rijden dat de uitlaat hoger moet, en bovendien, als de motor draait, gaat het meer om de inlaat dan de uitlaat.
- gelukkig niet zo'n gekke snavelbek
- al dat tft-scherm gedoe met apps hoeft voor mij eigenlijk allemaal niet.
- verbruik zou (kwam ik ergens tegen) 1:23 zijn. Hmmm.... dat valt me dan wel een beetje tegen.
- met 3,9 liter olie in het blok hoop ik dat het maintenance interval wel omhoog gaat naar elke 10, of liever nog 12k.
- hoewel 'ross white' de originele honda kleurstelling van de oeralp is, twijfel ik eerder tussen de zwarte of de grijze....
binnenkort maar eens een rondje bellen wat hij moet kosten, geleverd in de krat. (Zet m toch liever zelf verder in elkaar, en kan dan meteen even kijken hoe een en ander in elkaar steekt voordat ik er dagen op weg ben.)