Motorbeurs 2023 van 23 t/m 26 febr.

26 jan 2023 10:51 - 10 feb 2023 11:05 #1 door Huib@1100
Motorbeurs 2023 van 23 t/m 26 febr. werd gestart door Huib@1100
Na 2 jaar afwezigheid is er weer een Motorbeurs!

Ook dit jaar zal de TCN weer present zijn op de motorbeurs.

We staan in Hal 9 dit jaar naast de stand van de KNWV. Stand 9-B023. De beurscommissie heeft de stand, vernieuwd qua uitvoering.

De nieuwe Transalper XL 750 komt pas ergens in April op de markt, dus deze hebben wij helaas niet op de stand.

Wij hebben een smerige CRF en een Dominator op ons podium om de stand aan te kleden.

TCN clubleden bevolken onze stand, spreek ze gerust aan. We hebben koffie en een praatje voor iedereen die geïnteresseerd is.



Donderdag 23 en vrijdag 24 februari van 10.00h tot 22.00h.

Zaterdag 25 en zondag 26 februari van 10.00h tot 18.00h.


Info van de beurs zelf over bereikbaarheid, vooral belangrijk als je denkt op de motor te komen.

www.motorbeursutrecht.nl/praktisch/
Discussie gesloten.
18 feb 2023 19:14 #2 door TransAlpGhost
Beantwoord door TransAlpGhost in topic Motorbeurs 2023 van 23 t/m 26 febr.
Goeden avond, 
Vrijdag zijn eindelijk de bandjes binnen gekomen, Ik heb vandaag alle brieven op de bus gedaan, Peter Dekker heb ik zelf bezorgt. De bouwploeg krijgt via mij en Eric een envelop. De uitzondering daarop is dat Rob de opbouw (en afbreek) passen print deze dien je ingevuld met je eigen gegevens in te leveren bij de entree tijdens de bouw. De ervaring is dat als je eerder al binnen bent met een (vrij)kaart of bandje de pas niet nodig is.
Voor de groep op Donderdag is Lisa bereid gevonden om de bandjes op te halen, zij zal iedereen die op donderdag op de beurs staat ontvangen en naar binnen helpen. sta je voor de deur bel dan Lisa Westerman, heb je haar nummer niet, mail dan caspar.vantrotsenburg_a_gmail com
Ik Stuur Arvid Elstrod, Lisa Westerman, Frank van Zandvliet en Geert Jan Zwart een berichtje via whatsapp bij gebrek aan een email adres.
stuur de mail gerust door naar andere leden die op de beurs staan.

ik deel hier geen bijlagen, maar deze kan op verzoek verstuurt worden

Groet Caspar

Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer
Discussie gesloten.
22 feb 2023 14:59 #3 door robgoesdakar
Beantwoord door robgoesdakar in topic Motorbeurs 2023 van 23 t/m 26 febr.
Het wordt voor iedereen weer wennen op de beurs, want de stand staat in spiegelbeeld

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)
Discussie gesloten.
22 feb 2023 18:57 #4 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Motorbeurs 2023 van 23 t/m 26 febr.
We gaan het zien !
Out-of-Office van de zakelijke mail staat aan, morgenochtend met de trein naar Utrecht en dan samen met Lisa van 10-14u de stand bemannen, zin in !

Ik heb 'enkele' motoren en lijd aan het N+1 virus. N+1=7 op dit moment.
Discussie gesloten.
22 feb 2023 21:26 #5 door Huib@1100
Beantwoord door Huib@1100 in topic Motorbeurs 2023 van 23 t/m 26 febr.
MET HET OV NAAR MOTORBEURS UTRECHT, OF PARKEER BIJ EEN P+R EN NEEM DE TRAM OF BUS

Wat leuk dat je MOTORbeurs Utrecht komt bezoeken! Om je bezoek zo goed mogelijk voor te bereiden geven we graag tips over de beste bereikbaarheid van Jaarbeurs. Tijdens MOTORbeurs Utrecht zijn er veel werkzaamheden rondom Jaarbeurs en parkeerterrein P3 is niet toegankelijk. Dat betekent dat het aantal parkeerplaatsen beperkt is. Daarom adviseren we om met het openbaar vervoer te reizen.

Jaarbeurs ligt pal naast Utrecht Centraal. Je staat binnen enkele minuten binnen het hallencomplex. Groot voordeel van het OV is dat je uitgerust aankomt en je vol energie aan jouw beursbezoek kunt beginnen. Daarnaast kun je via de NS Spoordeelwinkel een NS combideal-ticket kopen. De ideale manier om voordelig met de trein MOTORbeurs Utrecht te bezoeken!

LET OP: VRIJDAG ELKE 30 MIN EEN PENDELBUS I.V.M. STAKING STREEK­VER­VOER

www.motorbeursutrecht.nl/praktisch/openb...il=Update03_22022023
Discussie gesloten.
25 feb 2023 12:48 #6 door Roy
Beantwoord door Roy in topic Motorbeurs 2023 van 23 t/m 26 febr.
Gisteren heen geweest, in de middag heb ik de clubstand bemand samen met Han, was leuk om te doen, heel wat clubleden gesproken en een beetje leren kennen, ook een hoop mensen gesproken die wel lid wilde worden of vragen hadden over van alles en nog wat (club info, motor/technische vragen).
Ook veel vragen waar de nieuwe Transalp was.
De Africa Twin en het opengewerkte blok trokken veel bekijks!
Op de beurs zelf wel wat leuke dingen gezien, ook een hoop wat me niet aansprak, een aantal leuke en boeiende presentaties bijgewoond, dus voor mij was het wel een geslaagde dag.
Smaakt naar meer om club evenementen te bezoeken.

Gr. Roy

Xrv650 uit ‘89
Discussie gesloten.
26 feb 2023 17:40 #7 door Larcorba
Beantwoord door Larcorba in topic Motorbeurs 2023 van 23 t/m 26 febr.
Gezellig om even langs de stand te lopen en wat Transalp te bespreken!


En, deze gaat natuurlijk top staan op de Alp💪🏻

Ik kan altijd nog lopen..
Bijlagen:
Discussie gesloten.
26 feb 2023 23:00 #8 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Motorbeurs 2023 van 23 t/m 26 febr.
Ah! Dan hebben wij vanmorgen even staan praten, ik stond aan de andere kant van de balie :cheer:

Grtz,
René

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17
Discussie gesloten.
27 feb 2023 12:44 #9 door Larcorba
Beantwoord door Larcorba in topic Motorbeurs 2023 van 23 t/m 26 febr.

The Headless Horseman schreef : Ah! Dan hebben wij vanmorgen even staan praten, ik stond aan de andere kant van de balie :cheer:

Grtz,
René


Klopt! Leuk je te spreken René en leuk om een username bij de persoon te voegen 😜

Grt Nathan

Ik kan altijd nog lopen..
Discussie gesloten.
27 feb 2023 17:52 #10 door renATus
Beantwoord door renATus in topic Motorbeurs 2023 van 23 t/m 26 febr.
De beurs viel mij gezegd erg tegen. Afgelopen jaren konden we ons verlekkeren aan nieuwe modellen bij nagenoeg alle merken. Helaas geen Suzuki, Honda, Yamaha. Kawasaki met slechts 6 motoren maar wel een aardige KTM stand. Helaas ook de grote afwezige aftermarket merken als Givi, SW Motech, Bridgestone, Dunlop, Nolan, Schuberth etc.
Jammer hoor maar wel deels begrijpelijk. Tis toch duidelijk een beetje crisis nu hoor. Veel bedrijven hebben veel te veel voorraad, er is een nieuw keurmerk voor helmen waar moeilijk op te anticiperen was qua voorraad van de oudere modellen en nu ineens met die inflatie lopen de verkopen terug. Dan kun je geen kosten maken om op een beurs te gaan staan. Vandaar dat veel bedrijven hun eigen show houden en kortingen geven op de websites.

Over de horeca zullen we het maar niet hebben.
Discussie gesloten.
27 feb 2023 19:20 #11 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic Motorbeurs 2023 van 23 t/m 26 febr.
Over de horeca zullen we het maar niet hebben.

Die was dus wel nadrukkelijk aanwezig met flambiante prijzen.

Iig was de stand van de TCN lekker druk bezocht.

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.
Discussie gesloten.
27 feb 2023 19:23 #12 door Timo
Beantwoord door Timo in topic Motorbeurs 2023 van 23 t/m 26 febr.

Oldtimer schreef : Over de horeca zullen we het maar niet hebben.

Die was dus wel nadrukkelijk aanwezig met flambiante prijzen.

Iig was de stand van de TCN lekker druk bezocht.


De stand stond ook op een perfecte locatie! In de looproute direct bij de in/uitgang. Goed geregeld 👍🏻
Discussie gesloten.
11 feb 2024 22:02 #13 door Jurian
Beantwoord door Jurian in topic Motorbeurs 2023 van 23 t/m 26 febr.
Staan jullie dit jaar ook op de beurs?
Discussie gesloten.
12 feb 2024 00:32 #14 door Huib@1100
Discussie gesloten.
14 feb 2024 20:54 #15 door Jurian
Beantwoord door Jurian in topic Motorbeurs 2023 van 23 t/m 26 febr.
Ah super dank je wel !
Discussie gesloten.
Moderators: V-TwinHuib@1100DDW
Tijd voor maken pagina: 0.131 seconden