Buitenlandweekend 29, 30 september en 1 oktober 2023, reacties etc.

02 sept 2023 20:29 - 21 sept 2023 22:28 #1 door MartinW
De deelnemers krijgen binnenkort een mailing met de laatste informatie en de route bestanden en tracks in GPX formaat.

Hieronder vast het ontmoetingspunt voor de heenreis op vrijdag 29 september:
Start / ontmoetingspunt bij de Abdij van Val Dieu, Val Dieu 226, 4880 Aubel, België.
De route start eerder, namelijk bij Tango benzinestation Elsloo, om vanaf daar vast binnendoor te kunnen rijden. Je kunt dan zelf kiezen of je in Elsloo start, of direct naar Val Dieu rijdt.

Bij Val Dieu kun je vast heerlijk onthaasten onder het genot van een door de club aangeboden bak koffie of thee en een Belgisch gebakje.

Verzamelen vanaf 10:00 uur, vertrek 11:00 uur.
(De uitspanning gaat pas open om 10:30 uur, zie le-casse-croute-de-labbaye-val-dieu.mimp.menu/nl )

(Wij, Mariska en Martin, vertrekken een dag eerder en verwelkomen jullie dus niet in Val Dieu, maar in Waltbreitbach).

Bijlage:

Bestandsnaam: BuLa2023-tracks.zip
Bestandsgrootte:1,076 KB
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2023 07:52 #2 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Buitenlandweekend 29, 30 september en 1 oktober 2023, reacties etc.
Mooi! We hebben er al zin in :cheer:

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 sept 2023 08:22 #3 door robgoesdakar
Vorige week op ca. 100km afstand gezeten voor een mid-weekje toeren, dus ik ben alweer 'ingereden' ;) Heb er zin in.

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 sept 2023 22:47 #4 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Buitenlandweekend 29, 30 september en 1 oktober 2023, reacties etc.
Het duurt nog effe, maar voorlopig ziet het weer er perfect uit B)


TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 sept 2023 20:28 #5 door MartinW
Dat zou wel heel fijn zijn natuurlijk! 😃

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2023 15:35 - 21 sept 2023 15:36 #6 door MartinW
Het restaurant bij het verzamelpunt opent pas om 10:30 uur.
Zie le-casse-croute-de-labbaye-val-dieu.mimp.menu/nl

Als je er eerder bent, dan loont het zeker de moeite om vast een rondje om de abdij heen te lopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2023 16:48 #7 door MartinW
Het blijkt dat een TomTom gebruiker wat moeite had om routes 01 t/m 03 te importeren (heeft te maken met de methode van het genereren uit MyRouteApp).
Deze routes heb ik opnieuw als track geëxporteerd in plaats van GPX met track én route informatie.

De nieuwe tracks (alle gpx bestanden) zijn te downloaden als 1 ZIP bestand vanaf de site onder de kop "Bestanden": transalpclub.nl/activiteiten/activiteite...88-buitenlandweekend

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2023 15:37 #8 door MartinW
Met zijn vieren al onderweg naar Waldbreitbach en genieten onderweg. 😃

Lunchtip in Adenau
maps.app.goo.gl/LZbQ49uypYRmJRHbA

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2023 20:20 #9 door Menno
Morgenochtend vertrekken wij op tijd uit Utrecht, maar ik verwacht niet dat wij op tijd bij de rendez-vous in België zullen zijn.

Wij hobbelen morgen dus op eigen gelegenheid richting Waldbreitbach. Iedereen een mooie en veilige rit toegewenst en tot morgen.

Menno & Marjan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 sept 2023 20:54 #10 door robgoesdakar
Hoe laat wordt het eten geserveerd ?
Dan kan ik mijn gas stand daar onderweg een beetje op aan passen :D

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2023 17:03 #11 door MartinW
19 uur Rob 😆

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2023 12:27 #12 door robgoesdakar
Vrijdag ochtend op tijd vertrokken, stukje binnendoor, klein stukje snelweg en toen de navigator vertrouwd om mij via 'spannende route' naar het hotel te brengen. Nou, spannend was het, want hij stuurde mij op vrijdag middag dwars door Aken.....
Daarbuiten was de route een mooie combinatie van doorgaande wegen afgewisseld met bochtige uitstapjes.

's avonds lekker bij gekletst, gegeten en geslapen. Zaterdag met 3 man een route begonnen, maar dat liep ergens spaak. De route stond tegengesteld in 2 navigatoren en na een weg afsluiting waren we letterlijk even allemaal de weg kwijt. Op zich geen ramp, want waar je ook af slaat en rijdt is het leuk rijden. Dus even een andere route opgepikt en weer door. Onderweg nog 2x gestopt voor koffie en gebak....(niet echt gelunched). En 's avonds weer een prima maaltijd en gezelligheid.

Zaterdag avond ook nog even de route terug even nakijken, voordat ik weer door een grote stad gestuurd wordt, en dit keer leek ik continue door Bonn gestuurd te worden. Wat bleek.... pondjes vermijden stond aan..... En toen die uit gezet was kwam er nauwelijks nog een grote stad op de route.
Route richting Spa laten berekenen en van daaruit nog even een stukje door laten berekenen richting huis. Aan de grens met nederland de navigatie van 'spannende route' naar 'snelste zonder snelwegen' gezet. Deze stuurde mij over de doorgaande provinciale wegen in Duitsland eerst helemaal richting Kleve. Daar besloten om het allerlaatste stuk maar snelweg naar huis te pakken.

Al met al een kleine 1250 km onder de bandjes door laten rollen dit weekend.

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2023 12:48 - 03 okt 2023 20:07 #13 door Lathum Uit
Pondjes vermijden zeg je Rob..., en dan wel 2x gebak eten ??
Snap ik niet.
Maar als je de pontjes wil vermijden...:P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: V-TwinHuib@1100DDW
Tijd voor maken pagina: 0.103 seconden