STN - StammTisch Noord

27 mrt 2010 09:40 #641 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic STN - StammTisch Noord
Wout... je mag naar de opening, je hoeft niet. Je hebt er idd ook niets te zoeken... MPA is geen KTM dealer...  :P >:D

Die klachten had je kan ik me nog herrinneren van die KTM die je ivm niet op te lossen garantieperikelen en technische problemen al heel vlot weer van de hand moest doen...  ;D

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2010 22:04 #642 door willem
Beantwoord door willem in topic STN - StammTisch Noord
....en ik dacht dat ik oud begon te worden...... >:D. Jouw herinnering is volgens mij ernstig gekleurd door de Hando bril of jij bent ook al aardig aan het dementeren  ;). Of is het leedvermaak....  ???.?
Mijn technische klachten zijn destijds door de fa. Mulders Motoren heel erg goed op gelost, evenals het deukje dat toen in het vertrouwen naar de KTM is gekomen. Inmiddels weet ik dat de rugpijn echt wel van de dero kwam, en de service/coulance van JR/MM dik in orde is. Mijn oude KTM staat nu alweer een tijdje mooi te wezen in de showroom van Jan met een volledig gereviseerd (waar nodig) blok en slechts 23000km op de teller. Hij reed afgezien van de troubles (te danken aan een slechte ex-KTMdealer in het zuiden des lands) echt (bijna  :) ) net zo goed als mijn huidige 990.  ik heb zaterdag dan ook echt genoten van mijn brommert .....en trouwens ook van het geluid van jouw dero. ruim van te voren wist ik telkens dat je in aantocht was  C:-).[img]http://C:\Users\Wout\Pictures\omloop veenkol 10\9C9R8185.jpg

Na TA en AT nu kATm
TCN lid 225  ;  30-04-2001- tot 31-12-2012
Bijlagen:

29 mrt 2010 08:01 #643 door Two Plugs

....ik heb zaterdag dan ook echt genoten van mijn brommert .....en trouwens ook van het geluid van jouw dero. ruim van te voren wist ik telkens dat je in aantocht was  C:-).[img]http://C:\Users\Wout\Pictures\omloop veenkol 10\9C9R8185.jpg

Dat deel ik volmondig (incl het niet ge-quote stukje over de service van M te V!), het was écht weer een 'ouderwets' lekkere Omloop! Echt genoten. En voor het eerst... complimenten vanuit het (rijdende) peloton... heb ik nog nooit meegemaakt!

Die ene dikke trekker die zonodig moest doorrijden... ach, die krijgt nog ff een bezoekje van de 'collega's in blauw'...  C:-) >:D

Iedereen die heeft meegeholpen: ontzettend bedankt! Ik ga in ieder geval proberen om er in Friesland (niet de TCN toer helaas, maar de wielerronde) ook weer bij te zijn. Ff mijn verlofverzoekje afwachten...  ;D

Voor het eerst volgens mij ook geen valpartijen... Behalve die ene motoragent dan die niet weet dat je bij een uitrit van een MOTORCROSSBAAN zand op de weg kunt verwachten...  ;D Gelukkig goed afgelopen, deukje in z'n imago groeit 'ie ook wel weer overheen...  ;)

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

29 mrt 2010 10:20 #644 door bobby templier
Beantwoord door bobby templier in topic STN - StammTisch Noord
met de toeter rit ben ik wel vrij maar mijn tank moet nog naar de spuiter  :-\

29 mrt 2010 11:42 #645 door willem
Geeft niet Bobby, rij je toch zonder tank.....  8)

Na TA en AT nu kATm

29 mrt 2010 17:32 #646 door bobby templier
kan ook een cola fles op het frame plakken :))

30 mrt 2010 08:40 #647 door willem
Ik heb nog een oude NTV tank liggen.........is wel een geventileerde uitvoering  ::)

Met ductape gaat er veel........

Na TA en AT nu kATm

30 mrt 2010 20:33 #648 door bobby templier

Ik heb nog een oude NTV tank liggen.........is wel een geventileerde uitvoering  ::)

zal met de spuiter vragen of hij het na die tijd wil doen.
was ook nog ff bij je oude"ktm wezen kijken wat is daat mee gebeurt???

Met ductape gaat er veel........

zal met de spuiter vragen of hij het na die tijd wil doen.
was ook nog ff bij je oude"ktm wezen kijken wat is daat mee gebeurt???

30 mrt 2010 22:47 #649 door willem
Daar is een nieuwe krukas in gezet, compleet met vliegwiel enz. Ik heb de gedemonteerde delen gezien. Was afgezien van de vliegwiel bevestiging (conus) niks aan te zien. Geen waarneembare slijtage. Alle achterstallige update's zijn bij de montage natuurlijk uitgevoerd, zodat de nieuwe eigenaar een compleet nieuwe motor krijgt (nauwelijks  ingelopen ). Ik had het er toen helemaal meegehad, maar dat was eigenlijk een gevolg van alle ellende die ik had beleefd. Waarschijnlijk krijgt de volgende eigenaar er alleen maar plezier mee. daar is de prijs ook een beetje na  :-[ Er staat nu trouwens ook een hele mooie 990S naast  >:D

Hoezo had je belangstelling....? ::)

Na TA en AT nu kATm

31 mrt 2010 08:05 #650 door Two Plugs
@ Willem / Bobbie... valt het jullie ook op dat de enige actieve leden van de Stammtisch twéé leden zijn die niet eens meer in het bezit zijn van een clubmotor en een voorzitter...  ;D

Waar zit de rest eigenlijk !?!?!? Winterslaaptijd is voorbij en een jetlag van de zomertijd moet nu ook zijn uitgewerkt...

Het wordt weer eens tijd voor een stammtischje... wie doet een voorstel? We hebben de kop koffie van onze trucker nog tegoed. De koek heb ik inmiddels zelf opgegeten...  :angel:

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

31 mrt 2010 09:34 #651 door willem
De koek is op..........Beeldspraak? ;D

Na TA en AT nu kATm

31 mrt 2010 10:59 #652 door Two Plugs

De koek is op..........Beeldspraak? ;D

;) :-X >:D

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

31 mrt 2010 12:27 #653 door Rendier
Beantwoord door Rendier in topic STN - StammTisch Noord
Misschien hebben sommige leden gewoon wat minder te vertellen ;D. Maar een keer gezellig koffie drinken lijkt me wel wat. :))

Een rendier hoeft niet altijd te rennen maar krijgt wel elk jaar een nieuw gewei.

31 mrt 2010 14:07 #654 door mikkola
Beantwoord door mikkola in topic STN - StammTisch Noord
Het is beter veel te weten en weinig zeggen , dan weinig weten en teveel zeggen. ;)

Op rechte stukken zijn anderen sneller.

01 apr 2010 00:07 #655 door Mense
Beantwoord door Mense in topic STN - StammTisch Noord
Man, ik wordt al moe van het lezen van dat slap ge....... tussen Wout en Bobby, reageren doen we wel weer op wat serieuzere berichten. Woutje wil me toch niet meer kennen als hij op z'n kateem voorbij mijn grijze bak komt scheuren.  >:D

01 apr 2010 08:20 #656 door willem

Man, ik wordt al moe van het lezen van dat slap ge....... tussen Wout en Bobby, reageren doen we wel weer op wat serieuzere berichten. Woutje wil me toch niet meer kennen als hij op z'n kateem voorbij mijn grijze bak komt scheuren.  >:D

Ik let niet zo op ingeblikte hellege engelen  :)). ......als ik zit te genieten van de pure kracht...... >:D

Maar even serieus, ik heb je niet gezien.........waar?  Kiel weer?

Na TA en AT nu kATm

01 apr 2010 09:14 #657 door Two Plugs

Ik let niet zo op ingeblikte hellege engelen  :)). ......als ik zit te genieten van de pure kracht...... >:D

Maar even serieus, ik heb je niet gezien.........waar?  Kiel weer?

Hmmm... wie was dat toch die met zijn 'pure kracht' vorig jaar tijdens het voorrijden van de toeterrit 2 (véél) zwaardere Varadero's niet kon bijhouden?  ;D

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

01 apr 2010 09:20 #658 door Varadientje
Beantwoord door Varadientje in topic STN - StammTisch Noord
Ja wout dat heb ik ook gezien... Volgens mij begin je je Hondaatje een beetje te missen, al die KTM grootspraak hebben wij als Honda rijders niet nodig... Hondaatjes bewijzen zichzelf...  ;D

Groetjes

Transalp Club Nederland Forum...:
Ben je er gast, gedraag je er dan naar!

Groetjes Karinda

01 apr 2010 11:49 #659 door willem
@Familie Stikfort,
Wat is dit nu weer.
Ten eerste: Er is geen sprake van grootspraak. Dit valt onder het kopje ethousiasme. 8)
Ten tweede: Vorig jaar tijdens de voorrit van de Toeter reed ik op........een NTV 650  :P. OOk leuk, maar een stuk minder als een KTM. Is er iets mis met jullie geheugen  ??? ??? ;D.zijn jullie nu al aan het aftakelen?Zoek nog maar even in de foto's. 1e foto previeuw, 2e motor van links naast de BWM van Peter  ;)
Ten derde: Tijdens de Toeterrit zelf reed ik op een SMT, (dat moesten jullie ook eens proberen  >:D wat eenhooligan-tool) en in het voortraject reed ik even een gaatje dicht naar Mense.......en dat ging dus op het acterwiel. Om nou te voorkomen dat ik de hele route op het achterwiel zou afleggen ben ik maar iets rustiger met het gas omgesprongen  :angel:. Logisch dat zo'n domme kracht van een dero dan van mij weg rijdt!!
Ten vierde: Ja ik mis mijn AT-je af en toe wel, maar dat vindt zijn oorsprong uitsluitend in nostalgie  :-*

Oh ja voor dat geheugenverlies......veel verse groente eten en veel bewegen! Schijnt te helpen! Ik rij een KTM voor dat doel. Maar ja dat moeten jullie nog ontdekken............. ;D

Na TA en AT nu kATm

01 apr 2010 14:31 #660 door Two Plugs
Hij voelt zich wel aangesproken hé  ;D Volkomen terecht!  >:D

Was onze Wout vroeger geen leraar?  :angel:

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.134 seconden