STN - StammTisch Noord

12 aug 2010 00:28 #761 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic STN - StammTisch Noord
Hey Harry, wat hoor ik nu... Ben jij ineens 'Tam' als je dochter er bij is?  ;D

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2010 10:04 #762 door mikkola
Beantwoord door mikkola in topic STN - StammTisch Noord
Aangezien mijn motormaat geen tijd had om samen in Teutowald te toeren ,wil ik nu weer eens vreemd gaan.
Dus ,hoe laat kan ik me bij de N-stammtischgaste in Veendam aansluiten?
Harry, ik houd me rustig!

Op rechte stukken zijn anderen sneller.

19 aug 2010 11:54 #763 door Two Plugs
Afgelopen zaterdag (voorrijden) en zondag met de TCN en Mense's Groningengrenslandrit dus bij Ramsloh geweest. Was er al vaker geweest om ff te kijken, maar nog nooit om er langer te zitten of te eten. Weer een ilusie armer...

Schnitzel voor een kleine 7,00 Euri lijkt goedkoop, maar is een prul. Klein snertschitzeltje waarop je ook nog eens abominabel lang moet wachten. Men verkoopt liever een 'gyrosteller' die dan ook in de lopende band worden geproduceerd. Wat overigens wel een fatsoenlijke portie is. Afgezien van die mini-schnitzel is er niets mis met de kwaliteit. Gebak? Welk gebak... Irene had in Holtgast altijd wel een 'teller' met Bienenschnitte, Qwetschenkuchen of vers gebakken appelgebak klaar staan.

Vriendelijk? Mah. Bestelling doen, en je krijgt een 'pieper' mee. Heleen was ietsjes ongeduldig en tikte bij de balie met de 'pieper' op de tafel en werd direct afgeblaft 'daar gaat 'ie kapot van, nu moeten we uw bestelling opnieuw opnemen'. Wat een klantvriendelijkheid... dan toch liever een bulderende Herbert in Holtgast. Dát hoorde er gewoon bij.

In Holtgast werd je eten tenminste netjes naar je tafel gebracht. Dat de 'voorzieningen' niet altijd ff proper was dat interesseerde me niet. Kwam er om te genieten van de sfeer en het eten; plassen doe ik sowieso staand. De sfeer in Holtgast was gewoon onnavolgbaar 'BIKER'. Ramsloh is meer voor het type ‘heropstappers’ die graag hun gepoetste BMW willen laten zien. Beetje heel erg ‘yuppie’.

In Holtgast zag je tenminste nog wel eens exoten zoals verbouwde streetfighters, perfect originele classics of fietsen met extreme accessoires (of dito berijders). Heel ander publiek (eigenlijk een veel prettiger publiek) waarmee je ook veel sneller aanspraak had.

Zucht. Hopelijk gaat het spoedig weer goed in Holtgast. Ramsloh kom ik voorlopig niet weer... :-\

En dat hoeft ook niet meer, want... Goed nieuws... BIKE MOTEL HOLTGAST LEBT!!!

www.biker-motel.de

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

19 aug 2010 16:12 #764 door mikkola
Nou Bernard ,ik heb even het positieve nieuws gelezen.
Ziet er veel belovend uit van die Bayernse inzet.Wordt een vakantiepark met Finse hutten en camperplaatsen.
Het eten/prijzen blijft hetzelfde dus.....

Kommentaar van jou op Ramsloh klopt wel , ik was er afgelopen zondag om 11h45 en kon geen fruhstuck meer bestellen ,terwijl ze nog niet aan het opruimen ervan waren.Heb toen van een duitse klant gratis zijn tevele 2 belegdebroodjes gekregen en een kop koffie bij de tap gehaald.

Volgende keer maar weer naar Holtgast, nooit geen gezeur/botte opmerking daar gehad en nu nette sanitair! ;)
grt Wim

20 aug 2010 07:13 #765 door Two Plugs
Idd Wim! Ff de a.s. 'verbouwingstress' achter de rug hebben en dan snel eens een bakkie gaan halen in Holtgast. Jammer dat ik de website niet ff eerder had bezocht - Mense's (hele mooie!) rit ging er n.b. vlak bij langs!
En als het om eten en drinken gaat... Laat die Bayers maar schuiven, gaat allemaal goedkomen!

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

20 aug 2010 14:18 #766 door willem
Beantwoord door willem in topic STN - StammTisch Noord

@ Bobbie... je kunt ook meerijden, de Groningenrit is op Mense's verzoek nml een 'open' toertocht voor introduce's op niet- clubmotoren. Kan zelfs Wout weer een keertje mee, als z'n Oostenrijker het tenminste doet...  >:D

Net terug van vakantie.... met de boot :). (zo'n 500km met een gem snelheid van 10kmh...... :)

't Spijt me dat ik niet mee heb kunnen rijden, maar misschien een volgende keer.
'k zal zo eens kijken of de Oostenrijkse het nog doet. Ben daar redelijk optimistisch over. Deze maakt alles goed wat er bij de vorige fout ging  ;D.
Inmiddels zo'14000km plezier achter de wielen.

ik hoop dat jullie veel plezier hebben gehad met de Groningenrit.
Zie ik jullie met de Omloop  Middag-Humsterland ?

Moi, Wout

Na TA en AT nu kATm
TCN lid 225  ;  30-04-2001- tot 31-12-2012

22 aug 2010 11:26 #767 door hcm
Beantwoord door hcm in topic STN - StammTisch Noord

Hey Harry, wat hoor ik nu... Ben jij ineens 'Tam' als je dochter er bij is?  ;D

Waar heeft die man het over, kheb helemaal geen dochter. Mis ik iets, ben niet ik coma geweest ook geen donor.WAT WEET JIJ WAT IK NIET WEET!!!!

Maar wat zag ik, hest de keet verkocht.

groetn Harry

lid sinds 19-04-2004
en toeruitzetter TCN

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

22 aug 2010 14:50 #768 door Two Plugs
Ah, dan moet het je matresse zijn geweest dus? Die Mense toch... Ouwe Boef.

Jo mienjong, bin de keet kwiet. Wur ook tiet. Btonvlour veur de naie groasje licht d'r al, Scholte ut Musselknoal ploatst ons ain naie woar al onze 5 Hondaatjes dröge en verwaamd op stal stoan kinnen!

Wout... Hest wat misst, mienjong! Hebben we ain Open Tour veur al dei oale leden dei overstapt binnen, kommen ze (op Wim noa den, Wim was d'r trauw bie!) nait opdoagen!  >:D

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

23 aug 2010 18:14 #769 door willem
Joa....sorry ! 't Spiet mie donders, mor ik ken ook mor op ain stee tegeliek wezen.
As Mense zokswat oetzet, den mot' ook wel goud wezen.....teminnened dat geleuf ik ...as 'k hom zo heur oafentou  >:D. Nee zunder menoten, hai ken dat starmswoar meroakel! In't verleden het de dat ook al persteerd!

De blaauwe engel(....eh?) ging weer as'n traain vandeweek!  Dus dei kôlle is ook weer oet de lucht. Aankom zoaterdag ben'we weer van de partij. Joe ook?

Moi Wout.

Na TA en AT nu kATm

24 aug 2010 07:15 #770 door Two Plugs
Zoaterdag binnen wie aan't verhuzen, dat wôr hom den nait. Moar zunoavend in ain weeke den binnen wie d'r weer bie. Mooi man, klaine omloop gait aindlieks weer ains over d'oale route - nait meer dat vervelende rondje Vosseveld!

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

25 aug 2010 20:16 #771 door willem
Staarkte!
Klaine omloop wait ik nog nait..... :(

Moi,  Wout

Na TA en AT nu kATm

24 sept 2010 08:58 #772 door mikkola
Moi ,
We (vut-rijders) hebben gister even weer de TA-Groningenrit 2010 nagereden en ook even  Holtgast aangedaan.
tWas er weer voor ja!
Terras zat vol met mede-vutrijders ,was erg gezellig. De toiletten zijn netjes geworden ,maar de as nieuwe keuken is nog niet in gebruik ,wel staat er een mobiele Imbiss.
Er hebben daar wat NLgraffitispuiters zich uitgeleefd over het nieuwe keukentegelwerk.(als je de daders weet aan te geven, was op 13-9 jl gebeurd, dan krijg je een gratis snitzelmenu!) C:-)

Trusteeeee ;)

Trusteeeee ;)

27 sept 2010 08:35 #773 door Two Plugs

Moi ,
We (vut-rijders) hebben gister even weer de TA-Groningenrit 2010 nagereden en ook even  Holtgast aangedaan.
tWas er weer voor ja!
Terras zat vol met mede-vutrijders ,was erg gezellig. De toiletten zijn netjes geworden ,maar de as nieuwe keuken is nog niet in gebruik ,wel staat er een mobiele Imbiss.
Er hebben daar wat NLgraffitispuiters zich uitgeleefd over het nieuwe keukentegelwerk.(als je de daders weet aan te geven, was op 13-9 jl gebeurd, dan krijg je een gratis snitzelmenu!) C:-)

Trusteeeee ;)

Trusteeeee ;)

Dus... we kunnen er weer ouderwets lekker 'Schnitzelen'?

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

14 nov 2010 10:52 #774 door willem
Stil hier....? 1 maand niet gekeken en niks gemist!
Iedereen al in de winterslaap? ???

Gr, Wout.

Na TA en AT nu kATm

14 nov 2010 16:10 #775 door jbm
Beantwoord door jbm in topic STN - StammTisch Noord
Nee, geen winterslaap, maar als er niets te melden is dan is het rustig.

groeten, Jan

14 nov 2010 16:15 #776 door hcm
Nee Wout, dat is het niet. Maar alle grootbekken stappen over op andere motoren, van een ander merk met een ander forum enz. Wel leuk trouwens dat ze steeds weer terug komen, omdat het op hun eigen forum geen fuck aan is. Alles goeg Wout, heb je al weer vakantie. of ben je gewoon aan het werk (door de week)binnenkort maar weer eens een bakkie doen, als het goed is.

lid sinds 19-04-2004
en toeruitzetter TCN

14 nov 2010 16:17 #777 door chadchop
Beantwoord door chadchop in topic STN - StammTisch Noord
Is het misschien een idee dat wij Noordelingen weer een keer bijelkaar komen ?
De meesten kennen elkaar van het Forum maar zal misschien leuk zijn om elkaar eens te ontmoeten ?
Ik probeer op deze manier wat leven in het cafe te blazen en eff met z'n allen bijpraten ?
Dit moet toch te realiseren zijn ?
Graag suggesties en een plek (cafe) om af te spreken.

Grt

Peter

14 nov 2010 19:36 #778 door hcm
Goed idee Peter. regel jij iets

lid sinds 19-04-2004
en toeruitzetter TCN

14 nov 2010 20:29 #779 door willem

Nee Wout, dat is het niet. Maar alle grootbekken stappen over op andere motoren, van een ander merk met een ander forum enz. Wel leuk trouwens dat ze steeds weer terug komen, omdat het op hun eigen forum geen fuck aan is. Alles goeg Wout, heb je al weer vakantie. of ben je gewoon aan het werk (door de week)binnenkort maar weer eens een bakkie doen, als het goed is.

Hé wat ben je agressief!
1. Ik heb NOOIT en grotere bek dan jij  8)
2. Ik rij al 2 jaar op dit merk.....en met plezier!  >:D
3.Op dat andere forum is het ook best gezellig hoor  :)
4.Heb afgelopen week een prachtig lopende nieuwe(700) alp gezien (door Dion van MM) 'even'geholpen...geca(s)treerd, K&N-filter en nog iets= + 10pk...vlgns berijder in prachtige KTM outfit, dus wel een verfijnde smaak! Bij het wegrijden maakte hij een indrukwekkende  diepe (TP :))-brul.
Dus de honda interesse is niet weg hoor... :angel:

Na TA en AT nu kATm

14 nov 2010 20:33 #780 door willem
O ja, het duurt nog minstens 5 weken voor ik weer vakantie heb...... ::)
Dinsdags heb ik mijn OL-dag, dusss, soms ben ik wel thuis  :)) en staat de koffie klaar.....als je je even aankondigt.

Na TA en AT nu kATm

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.137 seconden