STN - StammTisch Noord

09 jan 2011 21:29 #841 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic STN - StammTisch Noord

Goh, krijgt de vrouw een eigen afwerkplek.  :-X

Mooie gelegenheid om ons uit te nodigen voor die toegezegde Stammtisch koffie daar bij jou op de Groeve! >:D

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2011 22:23 - 10 jan 2011 17:23 #842 door Gerrit
Beantwoord door Gerrit in topic STN - StammTisch Noord
Ik hoor net dat het jaarlijkse Motor Cycle Event in op 28-30 januari 2011 Zwolle niet doorgaat. Iemand er iets over gehoord?

UPDATE 10-01-2011: Het gaat inderdaad niet door dit jaar. Zie: www.motorcycle-event.nl/

Zwarte Honda Africa Twin 2001
Grijze Yamaha FJR1300
Navigatie: Garmin Zümo 550

10 jan 2011 19:07 #843 door mikkola
Beantwoord door mikkola in topic STN - StammTisch Noord

Mooie gelegenheid om ons uit te nodigen voor die toegezegde Stammtisch koffie daar bij jou op de Groeve! >:D

Datum?????????????????????????????????????????????????????

Op rechte stukken zijn anderen sneller.

11 jan 2011 13:11 #844 door Two Plugs
Week 3, 4 en 5 zijn wij afwezig ivm vakantie. Dus na 4 februari is altijd goed!  ;D

5e komt de nieuwe bolide uit het Oosten binnen (verwachting) als sneeuw en ijs in iedergeval het zwaar Transport uit het verre oosten niet opnieuw weet te blokkeren...  ;D ;)

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

14 jan 2011 21:50 #845 door hcm
Beantwoord door hcm in topic STN - StammTisch Noord
Ik vind het prima, maar dan in maart of april.Dan zijn de meeste motoren weer uit de winterslaap. Ik zal tegen die tijd wel even een datum prikken.

lid sinds 19-04-2004
en toeruitzetter TCN

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

16 jan 2011 22:01 #846 door Two Plugs
Harry, ruit van Bram is binnen. Maar je moet nog wel ff wachten, zitten nu in ons fly-park-sleep hotel bij Schiphol om niet eerder weer terug naar het natte, koude en donkere Nederland terug te keren voordat het voorjaar een fatsoenlijke aanval op de winter heeft gedaan.

Vandaag was die aanval trouwens best geslaagd...

Tot in februari! ;)

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

19 jan 2011 06:11 #847 door hcm
Gelukkig werk je niet bij TNT  :D Veel plezier op Schiphol en waar je daarna ook heen gaat.

lid sinds 19-04-2004
en toeruitzetter TCN

23 jan 2011 18:41 #848 door willem
Beantwoord door willem in topic STN - StammTisch Noord
Zit ik een poosje niet op te letten lees ik ieneens dat Onze Hendrik weer een Tijger heeft gekocht!
Mijn notificatie van dit topic uitgeschakeld...?
Komt zeker omdat ik niet veulzeeg'n heb ge wenst hier...... Nou bij deze dan Iedereen een super goed 2011  ;D. Of mag dat nou niet meer  ???,. Nou dan!

Hendrik van harte met je nieuwe brommert! Was de beemer dan toch niet het einde?
Die tijger lijkt me ook veul mooier! Ben razend benieuwd!

Iemand nog op de grootste motor beurs van het Noord'n geweest? Ik niet dusssss... Was het wat?

Moi, Wout

Na TA en AT nu kATm
TCN lid 225  ;  30-04-2001- tot 31-12-2012

23 jan 2011 21:37 #849 door mikkola
Moi ,Wout ook wakker hier!
Ben ook met wat motormaten afgelopen vrijdagavond naar de Martinihal geweest.
Net zoals andere jaren niets gemist.

De nieuwe allroad-800-Triumph stond er ook intwit  ,die heeft een van mijn maten gelijk ook bestelt bij Twinparts hier in stad.
Was  ook een GSrijder  ;D.  Ik vind het ook een goede vervanger van de AT.  8)

Truste ,Wim  ::)

24 jan 2011 00:07 #850 door hcm
Lijkt me ook wel een keer lekker, gewoon naar een beurs gaan met een paar vrienden en dan ff een nieuwe motor kopen..................dat liekt mie wel wat. Niet dat ik mijn twin zat ben ofzo, maar toch. Ja Willem uitgeslapen, of moet ik al een datum bedenken voor een stammtich, dan kun je er even aan wennen.

lid sinds 19-04-2004
en toeruitzetter TCN

24 jan 2011 09:52 #851 door willem
Nog niet helemaal.... Moet de Kaat nog weer assembleren  :)) Tweer wordt nu snel beter.....hoop ik  :-\
Prik maar een datum.....

Na TA en AT nu kATm

24 jan 2011 13:41 #852 door mikkola
Ja Harry ,leuk is dat om te doen ,op dat moment voor ons allen gratis drinken met hapje. ;D

Je moet dan vooral vrienden meenemen die met hun pk-monsters niet in de bochten overweg kunnen ,en dan erachter komen dat je met veel minder ook sportief kunt rijden. C:-)

26e  februari hier ook nog gasten om dan op de brommer eerst  de Intern. motorbeurs in Leder en daarna naar het snitzelparadijs in Holtgast te bezoeken?
MOET wel pekelvrij-weer zijn dan! ;)

24 jan 2011 17:51 #853 door Two Plugs
Leer is altijd een teleurstelling. Bij een beetje motordealer is meer te zien, in ieder geval geen toegangsprijs waard. Das ook de reden dat wij Groningen links laten liggen.

Eneh, 26 februari is er maar één beurs die de reis en entree waard zijn...: UTRECHT!

Jullie komen toch ook allemaal, en ook ff een bakkie koffie halen in Hal 9 bij onze geheel ge-re-styled TCN stand?

Kaatje en ik staan er op vrijdag 24/2 en zaterdag 25/2.

Gratis eten? Dus toch een stammtisch?  ;D

Groetsels uit Istanbul!

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

24 jan 2011 19:24 #854 door willem
Ik ben nog nooit op de beurs in Utrecht geweest, lijkt me ook wel eens leuk. Misschien een beetje ver in deze tijd van het jaar op de brommert......Alhoewel vandaag had het wel gekund... 7-9 graden! Lijkt wel zomer.

Leer is het ritje erheen ....leuk! Mikkola weet hele leuke weggetjes! Maar dat was wel met de AT, of dat met de Jammerha nog zo is....? :))
Stikfort in Istanboel? Begint ook steeds meer op Kuifje te lijken  ;D. of ben je een nieuwe locatie aan het selecteren voor het ITT  8)
Ben je wel op tijd terug voor de Opleiding Verkeerregelneef nieuwe stijl? of gaan we nog een jaar "ouwestijl"  :-\.
Veul Plezair doarzo!

Na TA en AT nu kATm

26 jan 2011 16:32 #855 door Two Plugs
Troost je Willem, die opleiding 'nieuwe stijl' wordt gewoon de standaard instructie in een nieuw jasje... Dus gewoon weer een 'ahum-certificaat' met een waarde van één jaar. Nix niet mooie opeiding zoals voorheen...  :P :-\

1 feb voor de Ronde van Groningen gaan we niet redden, 22 februari is de instructie voor de Grote Omloop en 10 maart voor de toeterrit (maar die laatste wist je al). Denk dat Rudolf vandaag of morgen wel ff een mailtje rond zal slingeren.

Tipje voor Utrecht... gewoon met de trein gaan. Die zet je nb voor de beurs uit en is goeiekoper dan op de brommert of met de auto (ivm parkeergeld die bijna net zo hoog is als de entree...) Das dan ook direct het enigste nadeel van Utrecht. Zou Utrecht zeker inplannen, ook vanwege de koopjes vwb onderdelen, accesoires en motorkleding. Altijd wel iets te krijgen. Plan er wel een volledige dag voor, want zo uitgebreid is ie wel.

Kunt je spulletjes lekker op de TCN stand laten hangen...  ;) Als je de standbemanning lief aankijkt tenminste... moet je geen KTM jasje aan doen...  >:D

Dat Leer zich een internationale motorbeurs noemt, wat een GILLER. Dorpsbeursje in Hardenberg is groter... Komt zeker door al die Poolse handelaren die er staan met hun afgedraaide schroefjes?  ;D

Groetjes uit de Turkse sneeuw,

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

26 jan 2011 22:14 #856 door willem
We hoeven dat circus toch niet 3x aan te horen?????? OK, De Toeterrit is natuurlijk anders.......Da's een soort verlate Nieuwjaars Visite.  Die moet je niet missen anders ben je niet op de hoogte van de laatste roddels ;D. dus als je 1 van die andere 2 ook doet, ben je weer voor een jaar het  C:-)heertje.....Toch?

Waarom mag ik op de TCN stand geen KTM jasje aan? Als ik er een Transalp T-shirt onderdraag toch wel.... :angel:
Moet nog es even kijken of ik iemand mee krijg.  De trein..... ??? vertrekt meestal van waar ik niet ben en brengt mij waar ik niet moet zijn.....Dus dat is in dit geval maar half waar :-[

Na TA en AT nu kATm

26 jan 2011 22:54 #857 door hcm
Ik en mijn broertje gaan wel elk jaar naar Urtecht , maar gratis eten heb ik daar nog niet gehad  ??? Dus Bernard; als jij voor gratis eten zorgt komen wij dit jaar ook weer langs.

lid sinds 19-04-2004
en toeruitzetter TCN

26 jan 2011 23:38 #858 door Mense
Beantwoord door Mense in topic STN - StammTisch Noord
kom op zaterdag ook wel even buurten, is gewoon ons jaarlijkse uitje met motorvrienden zonder onze  motoren.
Leer kun je inderdaad gevoeglijk vergeten, jammer van de rit en het entreegeld; en je ergert je toch alleen maar aan de prijzen die voor ons utopisch zijn.
groet aan tweepitter en vriendinnetje, vermaken jullie je wat in Istanbul? Temperatuur is niet alles zag ik, maar lekker binnenzitten met van die yougurtsmurrie op je bord en een raki na is ook niet verkeerd.
dit jaar geen Groningenrit, kwam verkeerd uit met onze plannen en moet ook eerst weer eens wat weginspiratie opdoen.
Heb op de beurs wel even op de Tiger 800 XC gezeten en vind dat een pracht speelgoed voor grote jongetjes.
Maar in Utrecht staat ook de Crosstourer mag ik aannemen. Veel plezier gewenst aan iedereen.

27 jan 2011 16:12 #859 door mikkola
Nou ,de hele club hier is wakker. :P
Deze topic(HELAAS) goed doorlezen valt nog niet mee. :o

Mijn verzoek was dus om op zaterdag de 26/zesentwintige februari SAMEN naar Leer (entree €2,50) en Holtgast te gaan/toeren/eten.EEN GEZELLIGHEIDSDAGJE ,zeg maar. ;D
EN NIET VOOR REACTIE,S VOOR LUI DIE NIET MEE WILLEN/KUNNEN. :P

En die HEILIGE-motorbeurs in Utrecht kan je op 24e/donderdag,25e/vrijdag,27e/zondag ook bezoeken !
Op de vrijdag kom ik met een cluppie noordelingen MISSCHIEN langs de TCN-stand.

TRUSTE ,Wim  ::)

27 jan 2011 17:11 #860 door Two Plugs
Hebben ze in Holtgast die Herman-Schnitzels al weer geagendeerd dan? Anders blijf ik thuis...  ;D Leer sla ik sowieso over. Maar dat was al duidelijk...  :D

@Mense: alles hier onder controle. De Raki laten we maar voor wat het is... Die Turken hebben nml HEERLIJKE wijnen! Eneh... Buikje is (nav ons vorige gezamenlijke avontuur...) gelukkig nog steeds rustig...

Kaatje heeft me nml op rantsoen gezet... BROOD.
Maar ter compensatie mag ik tijdens de lunch GEBAK! En dat is me heer toch een portie lekker zeg!

Zaterdagmiddag treffen we onze gezamenlijke vriend Erkut en Beyhan.

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.115 seconden