STN - StammTisch Noord

31 juli 2011 18:58 #921 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic STN - StammTisch Noord
Eduard, Grunniger, Mense, Rudolf, Hendrik, Richard, Jeroen...

Tnx voor de gezelligheid! Fijn dat we op deze manier de Stammtisch weer leven in hebben geblazen. Ik heb genoten. Van de route, het gezelschap, het landschap, en de natjes en droogjes... Zeker aanleiding om het eens vaker te doen. Nadat Rudolf de laatste bits & pieces heeft verwerkt, zullen we 'm vast nog een keertje gaan voorrijden.

@ Varadero2001 en Eggie... Jammer dat jullie er niet bij konden zijn. Maar dat maakt de route voor 10 september des te mooier voor jullie!

@ Peter... Hoe was die 'Turf' nu eigenlijk? Heb je er niet meer overgehoord...  >:D

@ Mense... Zie je wel, 8:00 was niet te vroeg...  ;D Of kwam het nu door die lange pauzes?

Was precies om 17:00 thuis. Net op tijd voor de BBQ... anders had ik de hond in de pot gehad, stel je voor... Hebben natuurlijk ook best wel honger geleden, tijdens het uitzetten / proefrijden van de NTT verharde toer... Toch nog ff dik 240 km geklokt. Netjes voor een 'buurtritje'...

Fotootjes staan ff onder het NTT topicje... Vanaf www.transalpclub.nl/forum/index.php?topi...70.msg61645#msg61645

Zal me benieuwen of de broertjes Mink er net zo'n feest van maken voor de zondagrit! Vast wel...!

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 juli 2011 19:29 #922 door Peter
Beantwoord door Peter in topic STN - StammTisch Noord

@ Peter... Hoe was die 'Turf' nu eigenlijk? Heb je er niet meer overgehoord...

Het was een prima turfje, met de nadruk op 'je'.
Komt misschien om dat het een Drents Turfje was en ik ben de Groningse variant gewend. Die is nogal wat groter...

Honda TransAlp - Vespa Sprint Veloce 150cc

31 juli 2011 22:02 #923 door jbm
Beantwoord door jbm in topic STN - StammTisch Noord

Zal me benieuwen of de broertjes Mink er net zo'n feest van maken voor de zondagrit! Vast wel...!

Gisteren een groot deel van de route uitgezet / voorgereden , moet allemaal nog even op papier, maar ik denk dat het wel goed komt (ook de Nutella variant)

groeten, Jan

01 aug 2011 18:54 #924 door Rudolf
Beantwoord door Rudolf in topic STN - StammTisch Noord
Het was idd een leuke en gezellige dag gisteren. Okay die gravel/zand en modderweg waren niet gepland maar daarom heet het ook voorrijden. Op die manier heb ik toch weer eens mijn offroad skills op de Fireblade kunnen oefenen. ;D
Ik zal de laatste wijzigingen doorvoeren in de route en deze aan Bernard doorsturen.

Allen bedankt voor de gezelligheid en alvast veel plezier bij de definitieve rit.

Gr.
Rudolf

01 aug 2011 19:40 #925 door Peter
Het was een mooi dagje en een goede opmaat om eens wat vaker een noordelijke stamtoafel te houden!

02 aug 2011 07:20 #926 door Two Plugs

Het was een mooi dagje en een goede opmaat om eens wat vaker een noordelijke stamtoafel te houden!

Idem! Heb idd genoten. Rudolf: tnx voor de gewijzigde GPS bestanden. Zal ik ff onder de andere deelnemers verspreiden...

Tja... Rest ons natuurlijk maar een ding... Nudat de route is aangepast, nóg een keertje voorrijden... wéér eten bij Ad Nooren... Wéér die vermaldelije wafel met kersen en slagroom bij Hammigh... (maar dan wel met iets meer slagroom!)  ;D

Anyway... wederom een mooie aanleiding voor een Stamtoafel dus.

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

06 aug 2011 17:18 - 06 aug 2011 17:41 #927 door Edxrv
Beantwoord door Edxrv in topic STN - StammTisch Noord
Ik heb de varadero ingeruild voor een africa twin! Als ik ga rijden rijd ik meestal allroad. De xrv is lichter, heeft groter voorwel en remt niet voor als ik achter rem. De motor wordt voorzien van TKC 80's. Een van de leuke dingen aan motor rijden is het zelf sleutelen. De varadero vond ik daar te nieuw voor.

07 aug 2011 08:19 #928 door Rudolf

Rudolf: tnx voor de gewijzigde GPS bestanden.

Tja... Rest ons natuurlijk maar een ding... Nudat de route is aangepast, nóg een keertje voorrijden...
Anyway... wederom een mooie aanleiding voor een Stamtoafel dus.

Graag gedaan.

Lijkt me leuk maar dan wat meer rijden en minder stoppen a.u.b. Want om nu een hele dag (08:00 -17:00) te doen over een tochtje van 150km.......dat rijden wij normaal gesproken in een middag. :P

07 aug 2011 08:22 #929 door Two Plugs
@ Eduard: GEFELICITEERD met de nieuwe aanwinst. Kan DannyE ook niet langer zeuren dat de NTT rit een Varadero expeditie is geweest (ook alleen maar jalouzie, kan 'ie ook niets aan doen...  ;D )

Heb van Rudolf de nieuwe (bijgewerkte) track ontvangen voor de NTT rit. Wil die na mijn ProMotor trip in Roemenië (Als die doorgaat...) nog een keertje gaan voorrijden. Zal hier op het forum tzt wel ff een voorstelletje doen, weer leuk als Stammtisch ritje... Zit te denken aan de laatste zondag van augustus of de eerste zaterdag van september.

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

25 aug 2011 07:26 #930 door Two Plugs
@ Allen... Zit er aan te denken (Peter melde het ook al) om de NTT rit nog één keer voor te rijden, het liefst op een zaterdag en vlak voor de daadwerkelijke rit. Zit dus te denken aan zaterdag 3 september en zondag 3 september als 'backup' mocht het weer slecht zijn. Worden s'avonds wel op een BBQ verwacht (Mense, Wout en Rudolf ook...  ;D En nee, niet bij ons...!), dus moet tijdig weer terug zijn. Kans is dus groot, dat we dit keer de rit in Oudemolen afbreken. De turfjes waren daar prima (volgens Peter) maar ik ga toch weer voor dat stukkie appeltaart...  ;D

Start: 9:00 uur, in het paviljoen van Ronostrand. Dus niet weer schuchter buiten blijven staan, eerst ff lekker gezellig een bakkie doen!  ;D
Wie gaat er mee? Laat het ff weten in dit draadje, hebben we ook direct weer een mooie Stammtisch rit. De - aangepaste - GPS track wordt op verzoek per mail toegestuurd.

PS Peter... laten we die wafels bij Hamingh overslaan... de tijd tussen wafels vv lunch is wel heel kort en we moeten het menu voorstelletje van Ad Noorden ff uittesten!  ;D

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

25 aug 2011 09:06 #931 door Rudolf
Op een zaterdag is voor mij geen optie, dan heb ik genoeg andere zaken te doen. Zondag 4 september ben ik verhinderd vanwege een jeugdronde begeleiding. Dus deze keer moet je op zoek naar een andere voorrijder, scheelt ook weer in het offroad gedeelte  ;).

Jouw voorstellen vind ik overigens goed; Hammingh en de lunchpauze zaten idd. veel te dicht op elkaar waardoor je meer aan het pauzeren was dan aan het rijden.

Veel plezier alvast.

25 aug 2011 09:09 #932 door Peter
Lijkt me een prima voorstel, nog even overleggen met Lianne, maar volgens mij lukt dat wel. De wafels van Hammingh ga ik dan wel een andere keer voorproeven ;).

We moeten sowieso nog even langs Ad Nooren, de deelnemersteller staat nu al op 80+ en dat moeten ze wel even weten natuurlijk. Dat zijn volgens mij alleen maar de deelnemers aan het weekeinde en de mensen die alleen de tocht gaan rijden zijn volgens mij nog niet meegerekend. Ook zitten eventuele duo-passagiers er mogelijk nog niet bij?

Bij mijn huwelijk was het proefdiner gratis, zou dat bij een toerrit-lunch ook zo werken?  8)

25 aug 2011 09:44 #933 door Two Plugs

Lijkt me een prima voorstel, nog even overleggen met Lianne, maar volgens mij lukt dat wel. De wafels van Hammingh ga ik dan wel een andere keer voorproeven ;).

We moeten sowieso nog even langs Ad Nooren, de deelnemersteller staat nu al op 80+ en dat moeten ze wel even weten natuurlijk. Dat zijn volgens mij alleen maar de deelnemers aan het weekeinde en de mensen die alleen de tocht gaan rijden zijn volgens mij nog niet meegerekend. Ook zitten eventuele duo-passagiers er mogelijk nog niet bij?

Bij mijn huwelijk was het proefdiner gratis, zou dat bij een toerrit-lunch ook zo werken?  8)

Peter... Alle communicatie tussen Ad Nooren en de TCN loopt inmiddels via Fred (de Puutholder). Dat gaat prima voor elkaar komen! Maar dat voorproeven, tja... dat moet natuurlijk wel doorgaan!

Laten we het idd op de 3e houden, ook omdat de rit een week later ook op zaterdag wordt verreden.

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

25 aug 2011 20:30 #934 door eggie
Beantwoord door eggie in topic STN - StammTisch Noord
wat 10 september wordt het hem niet helaas want dan ga ik een lang weekend naar zwitserland om een paar kennissen te bezoeken e.e.a. zal moeten gebeuren met de auto...nogmaals jammer,maar hou me op de hoogte a.u.b want lijkt me toch zeker een keer leuk om met een man of wat op pad te gaan ... veel plezier en goed weer voor degene die wel gaan .groet eggie...

26 aug 2011 07:23 #935 door Two Plugs

wat 10 september wordt het hem niet helaas want dan ga ik een lang weekend naar zwitserland om een paar kennissen te bezoeken e.e.a. zal moeten gebeuren met de auto...nogmaals jammer,maar hou me op de hoogte a.u.b want lijkt me toch zeker een keer leuk om met een man of wat op pad te gaan ... veel plezier en goed weer voor degene die wel gaan .groet eggie...

Eggie... we gaan de 3e september voorrijden, dus je bent beschikbaar?  ;D
De 10e ben ik er zelf ook niet bij ivm verblijf in het buitenland (werk).

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

26 aug 2011 20:24 #936 door eggie
Beantwoord door eggie in topic STN - StammTisch Noord
ok TP,ben er dus bij ,met redelijk weer althans.hoor graag tijd  en plaats.
hoe lang duurde de rit en wordt er ook off road gereden? groet eggie..

26 aug 2011 23:00 #937 door Peter
Camping Ronostrand, Amerika 16, Een.
Verzamelen 9.00 uur (eerst samen koffie, dan rijden).
Afstand is 150 km, allemaal over bitumen (tenzij natuurmonumenten er weer een stuk van opgraaft).

Aantal mensen haakt halverwege het tweede deel in Drenthe af, ik mogelijk in Winsum (vlak na de lunch).

28 aug 2011 07:57 #938 door Two Plugs

ok TP,ben er dus bij ,met redelijk weer althans.hoor graag tijd  en plaats.
hoe lang duurde de rit en wordt er ook off road gereden? groet eggie..

Het is de verharde rit... De offroad rit wordt uitgezet door de Broertjes Mink (voor de zondag)
Zie voorgaande postings en PM over lengte, plaats, etc

We maken d'r gewoon weer een mooie gezellige dag van! Tot zaterdag.

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

29 aug 2011 14:24 #939 door willem
Beantwoord door willem in topic STN - StammTisch Noord
ik begrijp uit bovenstaande conversatie dat er weinig of geen TCN-ers bij het NCK tijdrijden aanwezig zullen zijn?
Jammer!
Veel plezier dan maar! :)

Groet, Wout.

Na TA en AT nu kATm
TCN lid 225  ;  30-04-2001- tot 31-12-2012

29 aug 2011 14:54 #940 door Peter

ik begrijp uit bovenstaande conversatie dat er weinig of geen TCN-ers bij het NCK tijdrijden aanwezig zullen zijn?

Bernard is mijn grote roerganger als het om verkeersbegeleiding gaat ;). Misschien heeft hij niet geweten dat het NK-tijdrijden in Hoogezand op dezelfde dag is?! Hij leest dit nog wel een keer vandaag.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.104 seconden