Café Centraal

17 mei 2009 21:41 #201 door JeLo
Beantwoord door JeLo in topic Café Centraal
zozo wat zie ik proef rijden offroad rit van de NTT..?? mooi kansje om mijn stonemaster achterbandje en mijn nog te kiezen voorbandje te gaan testen  >:D

kunnen julie gelijk toetsen hoe de rit voor een amateur te rijden is  8)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mei 2009 22:59 #202 door Joris
Beantwoord door Joris in topic Café Centraal
Nog iemand uit midden nederland die as zondag naar de Allroad Brabant van Pharaobike gaat? Altijd leuker om samen op te rijden!

Grtz, Joris.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2009 09:17 #203 door RuuJan
Beantwoord door RuuJan in topic Café Centraal
Jammer, maar ik kan niet overal bij zijn :( :(

Ik ben wel van plan om in het pinksterweekend de NTT Allroad te gaan controleren. Zijn er nog meer liefhebbers? Ik weet nog niet of ik op zondag of op maandag ga. Ik denk dat het allebei de dagen wel druk zal zijn in de bossen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2009 10:58 - 25 mei 2009 18:57 #204 door Bill
Beantwoord door Bill in topic Café Centraal

Jammer, maar ik kan niet overal bij zijn :( :(

Ik ben wel van plan om in het pinksterweekend de NTT Allroad te gaan controleren. Zijn er nog meer liefhebbers? Ik weet nog niet of ik op zondag of op maandag ga. Ik denk dat het allebei de dagen wel druk zal zijn in de bossen.

Wij (jolanda, Iris, Eelco, Jeroen, Caroline en ik) zijn het hele pinksterweekend op de NTT locatie  ;D Caroline, Jeroen en ik gaan de wegritten controleren Eelco, Iris en Jolanda hebben het een en ander te bespreken maar gaan waarschijnlijk ook wel rijden.
Jeroen heeft afgelopen weekend een poging gedaan om de allroadrit te controleren  :-* Maar omdat hij nog niet eerde met een roadbook en fietscomputer heeft gereden (En de zumo hield er mee op) Is dit helaas niet goed gegaan  :'( Dus Ruud, zou het inderdaad heel fijn zijn als jij (met nog iemand) de route zou willen checken. Jeroen heeft wel al wat punten in het begin genoemd, maar daar moet ik hem nog even over bellen.

Lekker gereden in Vledder met Martin  ??? En waren de routes nog "open"  ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2009 15:36 #205 door RuuJan
Beantwoord door RuuJan in topic Café Centraal
Ja, Vledder was leuk. We hadden een paar buien, maar dat hield de fietsers een beetje uit het bos. De route die we reden was nog bijna helemaal te doen, op één weg na. Die hebben we dus overgeslagen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mei 2009 22:15 #206 door MartinW
Beantwoord door MartinW in topic Café Centraal
Zoals gezegd wil ik samen met Ruud de route wel controleren met lichte voorkeur voor zondag. (Zal inderdaad hele weekend wel druk zijn.) Als het weer erg warm wordt heb ik voorkeur voor de koelste dag  :P :)

Martin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2009 22:20 #207 door Joris
Beantwoord door Joris in topic Café Centraal
Ik had vanmorgen een afspraak voor een grote beurt bij Motoport Vianen, blijken ze twee weken geleden per direct gesloten wegens economische omstandigheden.
Geen bericht gehad, afspraak moest weken vantevoren gemaakt worden wegens grote drukte...
Toch jammer, ik vond het een fijne zaak met leuk en kundig personeel. Hopelijk komen ze ergens anders weer aan de bak. Mensen van Motoport, bedankt voor de prettige manier waarop ik altijd behandeld ben!

Grtz, Joris.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mei 2009 23:19 - 27 mei 2009 23:21 #208 door Bill
Beantwoord door Bill in topic Café Centraal

Ik had vanmorgen een afspraak voor een grote beurt bij Motoport Vianen, blijken ze twee weken geleden per direct gesloten wegens economische omstandigheden.
Geen bericht gehad, afspraak moest weken vantevoren gemaakt worden wegens grote drukte...
Toch jammer, ik vond het een fijne zaak met leuk en kundig personeel. Hopelijk komen ze ergens anders weer aan de bak. Mensen van Motoport, bedankt voor de prettige manier waarop ik altijd behandeld ben!

Niks economische omstandigheden :o Ze hebben de boel bewust laten klappen >:( weet ik uit zeer betrouwbare bron. (mijn motoport buurman) Personeel wist ook niets en stond in een keer op straat :-\ Geen salaris en ook het vakantiegeld krijgen ze niet :'( Mijn Bron heeft daarna niets maar dan ook niets meer vernomen :-[ Hij weet niet eens of hij nu werkeloos is of wat dan ook :-\ Dus zo netjes zijn ze nu ook weer niet ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2009 19:55 #209 door MartinW
Beantwoord door MartinW in topic Café Centraal
Da's flink balen voor die mensen van Motoport zo vlak voor de vakantie's  >:( Terwijl het in de motorbranche volgens de tijdschriften zo slecht niet gaat.

@Ruud,
Zullen we de rit a.s. zondag doen? Denk dat er maandag veel meer verkeer op de weg is.

Martin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2009 20:12 #210 door RuuJan
Beantwoord door RuuJan in topic Café Centraal
Prima. Gaan we doen. Waar spreken we af en hoe laat?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mei 2009 20:29 #211 door MartinW
Beantwoord door MartinW in topic Café Centraal

Prima. Gaan we doen. Waar spreken we af en hoe laat?

Als ik 1/2 9 van huis rij, ben ik tegen 9 uur bij jou in de buurt en kunnen we tegen 10 uur op de camping zijn voor de start (wie zorgt er voor koffie??) ;-). Wat is voor jouw de eerste parkeerplaats? P&R Houten?

Martin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2009 09:40 #212 door RuuJan
Beantwoord door RuuJan in topic Café Centraal
Ja, laten we dat maar doen. We kunnen ook bij mij thuis eerst een bakkie doen, maar dat gaat gauw een boel tijd kosten. Dan drinken we op de camping wel koffie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2009 14:41 #213 door Bill
Beantwoord door Bill in topic Café Centraal

Ja, laten we dat maar doen. We kunnen ook bij mij thuis eerst een bakkie doen, maar dat gaat gauw een boel tijd kosten. Dan drinken we op de camping wel koffie.

Nemen jullie dan koffie mee ??? Wij gaan heel primitief kamperen dus alleen tent matje en slaapzak. Ontbijt en andere voeding doen we onderweg wel ;D ;D ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2009 18:47 #214 door RuuJan
Beantwoord door RuuJan in topic Café Centraal
Maar ze hebben toch wel een kantine of zo? Koffie en appelgebak, met slagroom graag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2009 19:48 #215 door MartinW
Beantwoord door MartinW in topic Café Centraal

Maar ze hebben toch wel een kantine of zo? Koffie en appelgebak, met slagroom graag.

Ja, dat zal best smaken.  :P
Aan die primitieve kampeerders hebben helemaal niks!!!!  ;D ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2009 19:56 #216 door Bill
Beantwoord door Bill in topic Café Centraal

Maar ze hebben toch wel een kantine of zo? Koffie en appelgebak, met slagroom graag.

Nee, alleen een houten hok met een plank met een gat erin. Ja het is echt behelpen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2009 20:50 #217 door RuuJan
Beantwoord door RuuJan in topic Café Centraal
Nou, dan zorgen we zelf wel voor koffie en gebak. Voor hoeveel mensen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2009 21:20 #218 door MartinW
Beantwoord door MartinW in topic Café Centraal

Nou, dan zorgen we zelf wel voor koffie en gebak. Voor hoeveel mensen?

Graag "shaken, not stirred"  :D

Maar we hebben nog steeds geen ontmoetingsplaats Ruud.  ???

Martin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2009 21:47 #219 door RuuJan
Beantwoord door RuuJan in topic Café Centraal
Bij Houten toch? Op de carpoolplaats. 9 uur.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 mei 2009 22:49 #220 door MartinW
Beantwoord door MartinW in topic Café Centraal
Is goed, zie je zondag daar!
Heb nu wel de noppies eronder  ;D

Martin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.152 seconden