En als jij het mailadres van de nieuwelingen krijgt, krijg ik dan de forumnamen + echte namen voor mijn sheet :
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ha, wij hebben hier ook een cafe de tol, het voormalige stamcafe van Normaal. En nog wel geloof ik, al zijn de leden van Normaal ook al een daggie ouder.
In de volksmond de Pruis genoemd. Vroeger veel op tv geweest met opnames met normaal.
Het cafe heeft de laatse jaren een modernisereing ondergaan en ziet er erg verzorgd uit.
Veel ruimte om de motoren te parkeren, zomers een geweldig terras en zeer motorminded en relaxed
De kroeg ligt tussen hummelo Hengelo en Zelhem in allemaal motor dorpen bij uitstek, bij de kerk in Hengelo staat zelfs een bronzen beeld van een motor!!
Laat maar horen of t wat lijkt, we kunnen er eens langsrijden (kroegentocht haha)
altijd al een keer van plan geweest om daar een keer aan te gaan bij de Pruis maar is er nooit van gekomen als ik deze zomer nog een keer aan het touren bun!
toch moar eens doen als ex anhanger van Normaal )
Niemand hoeft toch op een bepaalde tijd aan te schuiven. Het zou niet goed zijn als dit een voorwaarde was. Het moet wel gezellig blijven hoor!moeilijk om de klok van 19.00 uur te halen.
Ik stuur het wel als ik alles weer compleet heb oke.
Hoi allemaal,
Heb afgelopen vrijdag gesprekje gehad met de eigenaar van de Tol en duidelijk gemaakt dat als er gerookt wordt , we een andere lokatie gaan zoeken. Hij heeft ook bevestigd dat het zeer de bedoeling is om dit te verbieden. Nou, we wachten gewoon af.
Verder is het geen probleem om een kroegentoer te maken.
Wat denken jullie ervan om telkens een andere lokatie te zoeken en een van de STO " leden " dit te laten organiseren.? Zo kom je nog eens ergens toch!
Lijkt me vooral in de zomertijd veel leuker als steeds tegen hetzelfde uitzicht aan te kijken.
En wat de tijd betreft. Niemand hoeft toch op een bepaalde tijd aan te schuiven. Het zou niet goed zijn als dit een voorwaarde was. Het moet wel gezellig blijven hoor!
Dat is een goed idee! Ik ben voor! Gr. San
Oja, Jessica. Ik stuur het wel als ik alles weer compleet heb oke.
Hoi allemaal,
Wat denken jullie ervan om telkens een andere lokatie te zoeken en een van de STO " leden " dit te laten organiseren.? Zo kom je nog eens ergens toch!
Lijkt me vooral in de zomertijd veel leuker als steeds tegen hetzelfde uitzicht aan te kijken.
Yippie
Vandaag precies 1 jaar lid van de club. Volgens het forum tenminste.
Voor de liefhebbers is er dus taart ;D bij de volgende STO
Dat gaat dus ten koste van de balletjes
ga je nog rijden zondag Michiel ??
Ik probeer het wel in ieder geval.
De miss moet werken zondag en anders blijf ik toch maar te lang op m'n nest liggen.
Hoop alleen niet dat er teveel scherpe bochten in de route zitten. > > Ik ga dan meestal rechtdoor ) )
Wil bij een beetje weer ook graag .. weet alleen niet of ik vóór zondag m'n probleempje heb opgelost (zie topic laadprobleem op techniek - AT..) We zullen zien.. :