Ritje Transalp 600 omgeving Utrecht

15 mei 2021 22:08 #1 door Elza
Ritje Transalp 600 omgeving Utrecht werd gestart door Elza
Wie woont in de omgeving van Utrecht en rijdt ook een TA 600? Zou graag meer liefhebbers willen ontmoeten. Rijd er nu 2 jaar op maar nog veelste weinig mee gereden. Zou er ook graag meer offroad mee willen rijden
Groet,
Elza
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mei 2021 22:41 #2 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Ritje Transalp 600 omgeving Utrecht
Welkom hier Elza :) Mooie oer-Alp heb je B)

Je bent op de juiste plek beland om mede Transalpers te ontmoeten, de TCN heeft er ongeveer 600 in het ledenbestand en gezien Utrecht redelijk centraal ligt wonen ze ook nog állemaal in de buurt ;)

Voel je vrij een keertje mee te gaan met een clubrit als introducé, het verplicht je tot niets.

Grtz,
René

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2021 08:07 #3 door Elza
Beantwoord door Elza in topic Ritje Transalp 600 omgeving Utrecht
Dankjewel René! Ik ga graag een keer mee met een clubrit. Is er binnenkort weer één gepland?

Groet!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mei 2021 23:00 #4 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Ritje Transalp 600 omgeving Utrecht
Geen idee of voor een niet-lid de kalender ergens zichtbaar is, maar hieronder vind je een foto van mijn clubpas met de geplande evenementen van dit jaar er op. Het zou natuurlijk kunnen dat ivm Covid niet alles doorgang kan vinden!

Als een rit of evenement door gaat komt er iig wel een aankondiging van hier op het forum :)
Zélf kijk ik bijv al weer uit naar het NTT weekend B)

Grtz,
René



TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 mei 2021 03:25 #5 door Grubeater
Beantwoord door Grubeater in topic Ritje Transalp 600 omgeving Utrecht
Met zo'n goed forum zou je bijna vergeten dat het onderdeel is van onze website met onze evenementen: transalpclub.nl/activiteiten/activiteiten-gepland

Hier kun je het beste controleren of een activiteit doorgang kan vinden of de datum is aangepast. Zo is de datum van de Frieslandrit aangepast.
Als (nog) niet-lid kun je eenmalig mee met een rit als introducée door te mailen naar toercommissie@transalpclub.nl.

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride Honda".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.133 seconden