Snertrit 31 oktober: Meerij afspraken, reacties e.d.

25 okt 2021 11:58 - 26 okt 2021 22:29 #1 door xrvtuur
Ik zie geen aanmeld formulier of enige activiteit rond de snertrit van aankomende zondag, iemand enige duidelijkheid hier over?

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2021 19:53 #2 door Grubeater
Beantwoord door Grubeater in topic Snertrit 31 oktober: Meerij afspraken, reacties e.d.
Na de informatie uit de Transalper hebben wij nog geen andere info gehad.
De inschrijving is geopend, maar we hebben nog geen definitieve startlocatie of route bestand. De verwachting is dat dit later deze week komt.

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride Honda".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 okt 2021 20:06 #3 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Snertrit 31 oktober: Meerij afspraken, reacties e.d.
oke bedankt.

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2021 22:24 #4 door Grubeater
Beantwoord door Grubeater in topic Snertrit 31 oktober: Meerij afspraken, reacties e.d.
Vandaag is alle informatie binnen gekomen, meld je aan via de website: transalpclub.nl/activiteiten/activiteite...enement/161-snertrit

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride Honda".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2021 08:40 - 27 okt 2021 08:45 #5 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Snertrit 31 oktober: Meerij afspraken, reacties e.d.
Ziet er leuk uit hoor !
Hoewel ik normaal alleen meerijd als we het asfalt verlaten denk ik dat ik deze keer ook mee doe, neem ik de 650 mee, die staat op prima wegbanden.
Ik ben gek op snert maar mijn vrouw niet dus we eten het minder dan ik zou willen.
Wellicht gaat zelfs één van mijn zonen als duo mee.
Ik heb ons net ingeschreven.

En wat ook wel makkelijk is, is dat start- en eindpunt zo ongeveer in mijn achtertuin liggen :-)
'Wij' in Amersfoort noemen deze McDonalds overigens 'De Mac op de foodcourt'.
(Dus niet denken dat het de Mac op Calveen bij de A1 is want dan sta je dus bij de verkeerde)

Ik heb voor mezelf de tracks even in een Google Maps layer gezet zodat ik zonder routeplanner alvast kan zien hoe de route loopt.

Voor wie dat ook wil zien, hier is de link naar mijn 'map': https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1DyiyR6SN9FX8qgtz4YEI2KmhaeZvVt3Y&usp=sharing

Ik heb 'enkele' motoren waaronder een XL650V en een NX250.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2021 20:14 #6 door Thinkfuture
Beantwoord door Thinkfuture in topic Snertrit 31 oktober: Meerij afspraken, reacties e.d.
Is er ook een alternatieve route die meer allroad/offroad georiënteerd is? Zou wel leuk zijn toch! In het kader van inclusiviteit binnen de club.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2021 21:46 #7 door Grubeater
Beantwoord door Grubeater in topic Snertrit 31 oktober: Meerij afspraken, reacties e.d.
Niet iedere rit is een allroad rit.;)
Misschien kun je af en toe een stukje berm mee pakken? Of beter, zet volgend jaar zelf de rit uit?:P

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride Honda".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2021 08:40 #8 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Snertrit 31 oktober: Meerij afspraken, reacties e.d.
Zoals ik schreef, ik kom normaliter alleen opdagen bij offroadritten maar ik vind dit een mooi thema en dus helemaal prima dat het over asfalt gaat.

Overigens, ik doe dat dus echt hè, af en toe een stukje berm meepakken. Ik ben toch niet de enige ?

Ik heb 'enkele' motoren waaronder een XL650V en een NX250.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2021 10:08 #9 door Thinkfuture
Beantwoord door Thinkfuture in topic Snertrit 31 oktober: Meerij afspraken, reacties e.d.
Was gewoon benieuwd.
Heb noppenbanden op de alp. Die rij ik liever niet op op het asfalt.

Terwijl ik het wel leuk zou vinden om samen met clubleden een rit en een bakkie snert te doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 okt 2021 13:27 #10 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Snertrit 31 oktober: Meerij afspraken, reacties e.d.
Tja ... ik ken het probleem.
Mijn 600 staat ook op serieuze noppenbanden die ik zo min mogelijk op asfalt gebruik.
Ik had al een tweede set velgen geregeld maar voordat ik die klaar had liep ik tegen een zeer goedkope 650 op en die gebruik ik nu op het asfalt.
Maar ik snap natuurlijk best dat dat een grote luxe is.

Ik heb 'enkele' motoren waaronder een XL650V en een NX250.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2021 09:59 #11 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Snertrit 31 oktober: Meerij afspraken, reacties e.d.
Hoeveel mensen hebben zich eigenlijk aangemeld ?
En komt iedereen ook, ondanks de niet zo goede weersvoorspellingen ?

Ikzelf wil mijn rijvaardigheden in de regen weer wat trainen dus ik kom zeker.

Ik heb 'enkele' motoren waaronder een XL650V en een NX250.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2021 11:32 #12 door Paul van der Steen
Beantwoord door Paul van der Steen in topic Snertrit 31 oktober: Meerij afspraken, reacties e.d.
Ik ben er morgen bij!
Ik rij de transalp met oranje spanband.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2021 11:39 #13 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Snertrit 31 oktober: Meerij afspraken, reacties e.d.
Ik kom ook, 195km aanrij route :)

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2021 12:11 #14 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Snertrit 31 oktober: Meerij afspraken, reacties e.d.
Nice !

195 km aanrijroute - da's zowat langer dan de tocht zelf, petje af !

Ik heb 'enkele' motoren waaronder een XL650V en een NX250.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2021 12:13 #15 door xrvtuur
Beantwoord door xrvtuur in topic Snertrit 31 oktober: Meerij afspraken, reacties e.d.
195 km is enkele reis voor mij, de tocht zelf is 150 denk ik, en dan weer 195km terug, dus doe voor mij maar een dubbele snert

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2021 13:51 #16 door MartinW
Beantwoord door MartinW in topic Snertrit 31 oktober: Meerij afspraken, reacties e.d.
Ik ben er morgen ook bij. Heb vernomen dat er ca. 25 deelnemers zijn. Gezellige club :cheer:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2021 15:41 #17 door robgoesdakar
Beantwoord door robgoesdakar in topic Snertrit 31 oktober: Meerij afspraken, reacties e.d.
Ilona en ik komen ook......
Als het echt snertweer is/blijft, dan zien we wel wat we ná de snert gaan doen ;)

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2021 16:31 #18 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic Snertrit 31 oktober: Meerij afspraken, reacties e.d.
Leuk !!

Ik heb 'enkele' motoren waaronder een XL650V en een NX250.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2021 16:37 #19 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic Snertrit 31 oktober: Meerij afspraken, reacties e.d.
Wie maakt de snert ?????

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2021 16:56 #20 door V-Twin
Oldie, ik vermoed meneer Aldi maar als je bedoelt wie verrijkt de soep en warmt op, dan is dat onze voorzitter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100DDW
Tijd voor maken pagina: 0.133 seconden