openingsrit Alphen aan den Rijn 20 Maart 2022. meerij afspraken, reacties e.d.

14 mrt 2022 21:02 #1 door DDW
plaats hier je meerij afspraken, reacties e.d.

meer info en inschrijven via de website

Africa twin RD07a 2000.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2022 09:02 #2 door Zijspan
Er zijn nog een aantal club poloshirts te koop voor € 22,-. Deze kan ik morgen 20 maart meenemen naar de openingsrit.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2022 11:06 #3 door ATA
Ik wil wel een polo.

Maat weet ik niet misschien M anders L.

ATA

hoe ouder, hoe knapper OQ, denk ik.
Spaar geen geld maar de momenten !
TA is naar een nieuwe eigenaar :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2022 17:40 #4 door Jeroen
Lekker gereden, goed gegeten, weer leuke mensen ontmoet en gesproken! Was weer een topdag! Wel f€#king koud in de ochtend.....

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2022 14:42 #5 door robgoesdakar
Er is hier nog een zonnebril blijven liggen gisteren.

Verder was het gisteren iets minder weer, en misschien wel een beetje fris, maar dat heeft de opkomst nauwelijks beïnvloed volgens mij. Iedereen blij dat ze weer eens mogen .....
Aan het einde van de dag nog even een noodgevalletje opgelost, met ook dank aan de medewerking van de ANWB, want die kwamen gewoon even met het wiel langs om er hier maar meteen een hele nieuwe band om te leggen.

Voor mij nog 1x een inspectiedag volgende week, en dan heb ik een maand lang elk weekend wel iets voor de cub gedaan ..... moet toch wel genoeg zijn voor de rest van het jaar lijkt me ;)

Tot snel op 1 van de volgende ritten of evenementen.

Foto's probeer ik ook nog even online te krijgen, maar die link zal ik via het afgeschermde leden deel delen.

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2022 22:26 #6 door STC
Mooie rit, goed geregeld bij Rob, prima gereden en gezellige mensen. Ik stond te kijken van de opkomst!

En het weer, tja. Zaterdag 14 graden, vandaag 17 en op de dag van de rit 8 graden, harde wind en regen. Je kan niet alles hebben :lol:

Ik heb me geamuseerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mrt 2022 06:57 - 22 mrt 2022 07:01 #7 door BenHogeveen
Wij waren helaas de pechvogels, een parker in de band, maar inderdaad heeft de ANWB perfect geholpen, eerst nog geprobeerd te plakken, maar dat ging niet meer.



Tip voor als je de ANWB app gebruikt, check of wel het juiste adres wordt doorgegeven, bij ons had hij blijkbaar de laatste locatie die de telefoon had opgepikt doorgestuurd, was dus 15 minuten verderop, maar ja als je er niet bekend bent heb je dat niet door, totdat de man van de ANWB belde en aangaf dat hij voor een flatgebouw stond en ons niet kon vinden terwijl wij in de middle of nowhere stonden.

@Rob, de zonnebril is van mij, ik was hem al kwijt en vermoede al dat hij nog bij jou lag, Jolanda was vergeten te kijken, komt t.z.t. wel weer, brilletje van €5 :-)
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mrt 2022 11:01 #8 door robgoesdakar
Als er nog mensen interesse hebben in foto's, PM mij dan even, dan stuur ik een google drive link.

Even een incognito fotootje voor een impressie ;)

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 mrt 2022 21:44 #9 door xrvtuur

robgoesdakar schreef : Als er nog mensen interesse hebben in foto's, PM mij dan even, dan stuur ik een google drive link.

Even een incognito fotootje voor een impressie ;)


BtheStigvA

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100DDW
Tijd voor maken pagina: 0.148 seconden