Snertrit 6 zondag november 2022: Rijafspraken

30 okt 2022 22:04 - 05 nov 2022 20:00 #1 door Grubeater
Snertrit 6 zondag november 2022: Rijafspraken werd gestart door Grubeater
De Snertrit zal dit jaar door de Betuwe voeren en we pakken Waal en Rijn dijkjes mee.
We starten in Leerdam bij restaurant 't Veerhuys met een kop koffie en rijden dan snel Gelderland binnen. Door de landerijen rondom Tiel komen we op de Waalbandijk uit om deze bij Ochten even te verlaten voor de Snert. Hierna gaan we weer de dijk op om daarna snel Dodewaard binnen te gaan voor de Snert, daarna steken we bij Andelst door naar Randwijk en daar de Randwijkse Rijndijk te volgen. Via Kesteren en Lienden komen we op de Rijnbandijk uit die we volgen tot aan het Amsterdam-Rijnkanaal. Vanaf daar rijden we door Oranjestad Buren om uit eindelijk in het centrum van Geldermalsen te eindigen.

Zondag 6 november

Beginpunt, vanaf 10:00 open:
Restaurant 't Veerhuys, Kerkstraat 93, 4141 AV Leerdam

Afstand: 127km.
Organisatie: Willem Joosten pr@transalpclub.nl


Route staat (zo) op de website.

Spreek hieronder af om samen te rijden.

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride Honda".
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2022 17:59 #2 door adriaan_XL700V
Beantwoord door adriaan_XL700V in topic Snertrit 6 zondag november 2022: Rijafspraken
Lijkt erg stil in dit topic…

Wij komen in ieder geval met z'n tweeën. Tot zondag!

XL700V '09 CB750K6 '76 CB500K0 '72 CB650 '80 CBX750F '86

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2022 19:20 - 04 nov 2022 19:22 #3 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Snertrit 6 zondag november 2022: Rijafspraken
Ik twijfel nog wel wat :(

Heel veel zin in een ritje + dat het lekker in de buurt is B)
Maareh, het gaat zondag wel ongelooflijk snertweer worden :dry:

Zondagochtend maar even beslissen!




EDIT: een weekje verschuiven mag wmb ook :P

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2022 20:37 #4 door robgoesdakar
Beantwoord door robgoesdakar in topic Snertrit 6 zondag november 2022: Rijafspraken
Ik kom ook.
Snert weer hoort er alleen maar bij.....

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2022 14:13 #5 door V-Twin
Beantwoord door V-Twin in topic Snertrit 6 zondag november 2022: Rijafspraken
Zo is dat Rob, dit jaar zal de naam van de route weer meer dan toepasselijk worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2022 14:49 #6 door robgoesdakar
Beantwoord door robgoesdakar in topic Snertrit 6 zondag november 2022: Rijafspraken

V-Twin schreef : Zo is dat Rob, dit jaar zal de naam van de route weer meer dan toepasselijk worden.


Zal nooit zo erg worden als jaren geleden blauwbekkend aan de rand van de dijk ergens in Zeeland volgens mij... :silly:

Of mijn eerste (snert)rit ooit met de club (2005 volgens mij) toen er aan het eind van de rit sneeuw viel....

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2022 16:46 #7 door DoppieTien
Beantwoord door DoppieTien in topic Snertrit 6 zondag november 2022: Rijafspraken
Al veels te lang niet gereden, dus de RD03 klaar gezet. Dit word dan de eerste lange rit voor het ouwe beestje.

Headless, rijdt jouw AT al? Ben er wel benieuwd naar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2022 19:56 #8 door Grubeater
Beantwoord door Grubeater in topic Snertrit 6 zondag november 2022: Rijafspraken
Omdat het snertrit wordt hebben we de Snert locatie veranderd naar een plek met wat meer beschutting. Dit is nu midden in Dodewaard op het dorpsplein.
Zie ook de bestanden.

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride Honda".
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2022 08:06 #9 door James Bond
Beantwoord door James Bond in topic Snertrit 6 zondag november 2022: Rijafspraken
Ik vertrek zo uit Twente! De A1 is afgesloten tussen Apeldoorn en Barneveld geloof ik, dus via A50 en A15. Eerst ff cheap tanken.

TA700 uit 2008 (en een CB500 uit 2002)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2022 11:48 #10 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Snertrit 6 zondag november 2022: Rijafspraken
Wij hebben hier tóch maar besloten thuis te blijven :( Noem me maar een watje ;)

@DoppieTien: de RD03 was prima rijdbaar toen ik ‘m kocht. Ik heb er wat kortere ritjes in de buurt mee gemaakt en verder vooral héél tevreden (verliefd bijna :P ) naar gekeken B) Een langere (dag)rit nog niet gemaakt.

Iedereen veel plezier gewenst vandaag :cheer:

Grtz,
René

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2022 15:58 #11 door Zijspan
Beantwoord door Zijspan in topic Snertrit 6 zondag november 2022: Rijafspraken
We zijn weer thuis. Een mooie rit en het was tot het einde droog. We hebben in Geldermalsen nog wat gedronken en toen pas is het gaan regenen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2022 16:28 - 06 nov 2022 16:29 #12 door James Bond
Beantwoord door James Bond in topic Snertrit 6 zondag november 2022: Rijafspraken
Ook weer thuis. Vanaf Rhenen weer naar Twente gereden, wind meer in de rug dan vanmorgen. Geen drup regen gehad.
Bedankt voor de organisatie en de snert!! Was gezellig. Mooie route.

Vanmorgen startte de africatwin niet, grrrrr, accu net te zwak denk ik, zelfs na 1 dag a d druppellader. Motor wacht op winter investeringen....
Toen maar gauw de cb500 gepakt. (N+1 motorfietsen!).
Volgende keer weer op mijn africatwin of andere clubmotor.

TA700 uit 2008 (en een CB500 uit 2002)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2022 16:32 #13 door adriaan_XL700V
Beantwoord door adriaan_XL700V in topic Snertrit 6 zondag november 2022: Rijafspraken
Was een leuke rit met weer dat boven verwachting was! Pas laatste stukje op de A12 wat regenspetters. Dank voor het organiseren en de soep!

XL700V '09 CB750K6 '76 CB500K0 '72 CB650 '80 CBX750F '86

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2022 17:10 #14 door MartinW
Beantwoord door MartinW in topic Snertrit 6 zondag november 2022: Rijafspraken
Mooi rit, lekkere warme snert en gezellige club onder elkaar. De rit droog gehad, na de snert binnendoor naar huis gereden en net voor de regen thuis.
Willem, dank voor het uitzetten en Martin voor de lekkere warme snert.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2022 17:24 - 06 nov 2022 18:58 #15 door Goobi
Beantwoord door Goobi in topic Snertrit 6 zondag november 2022: Rijafspraken
Ondanks de slechte weersvoorspelling hebben we de hele rit droog uit kunnen rijden, met in Dodewaard de immer voortreffelijke snert met roggebrood. Martin bedankt! De route was heerlijk om te rijden en verrassend rustig dus we konden lekker aan het gas. Ook wel weer eens leuk in deze dure tijden! Willem bedankt voor het uitzetten.
Omdat we nog lang aan de Mac Café-koffie hebben gezeten reden we wel in de plensregen naar huis maar dat was geen probleem na zo’n mooie dag.


Transalp XL650V (2002) > Transalp XL700VA (2008) > Africa Twin CRF 1000L DCT (2019)
YouTube: bit.ly/36NiKLy
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2022 09:08 #16 door robgoesdakar
Beantwoord door robgoesdakar in topic Snertrit 6 zondag november 2022: Rijafspraken
Het was gisteren weer eens een ouderwetse snertrit.
Laatste paar keer (dat het mocht) waren met schitterend weer, maar gisteren waren de voorspelling dus duidelijk minder.
Op weg naar de start plek in het begin even wat regen gehad, maar dat hield snel weer op.

De rit was weer heerlijk kronkelig, Martin had weer goed in de soep geroerd (waarvoor weer dank natuurlijk), en de opkomst was ook goed te noemen.

De terugweg was wel behoorlijk nat, maar ach, dat maakt de snertrit eigenlijk alleen maar compleet.

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2022 19:35 #17 door V-Twin
Beantwoord door V-Twin in topic Snertrit 6 zondag november 2022: Rijafspraken
Kan kan eigenlijk alleen maar aansluiten op de vorige sprekers. Willem heb ik live gecomplementeerd met de route. We reden met een leuke groep met twee relatief nieuwe clubleden die zondag hun tweede clubrit reden. De koffie bij de Mc kende wel een mooi contrast. Vier ouwe knasse knarren die die het over hun pensioendatum hadden versus een knappe kop die als student Vormgeving een 'bijbaantje' had van 32 uur in de week. Hoe mooi kan het zijn :mrgreen: :mrgreen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2022 17:21 #18 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Snertrit 6 zondag november 2022: Rijafspraken

The Headless Horseman schreef :
EDIT: een weekje verschuiven mag wmb ook :P



En dat is éxact wat we gedaan hebben :cheer:

Vandaag deze rit gereden, samen met mijn dochter! Het was een heerlijk dagje in de zon, een práchtige rit, helaas geen gezelschap van jullie en ook geen snert van Martin jammer genoeg :( maar tussen de middag wel in de zon op het terras geluncht B)

Dank aan Willem voor de route!

Grtz,
René





Eerste langere dag rit met de RD03 gedaan.






Nog een bijzondere DN01 gespot.






De statistiek van vandaag.

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100DDW
Tijd voor maken pagina: 0.203 seconden