Friesland rit 7 mei meerij afspraken, reacties etc.

25 apr 2023 20:40 - 25 apr 2023 23:03 #1 door MartinW
Vanaf nu is het mogelijk om in te schrijven voor de Friesland Rit.

Kijk voor meer informatie en inschrijven voor de rit op transalpclub.nl/activiteiten/activiteite...nt/192-friesland-rit

Klik eerst op "inloggen" rechts bovenaan (als je nog niet bent ingelogd)
Klik op "deelnemen" links bovenaan als je je wilt inschrijven voor de rit.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2023 19:53 #2 door MartinW
Beantwoord door MartinW in topic Friesland rit 7 mei meerij afspraken, reacties etc.
De route is nu ook vanaf de website te downloaden.
Informatie over de lunchlocatie is toegevoegd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2023 22:36 #3 door DDW
Ga ik/ wij naar alle waarschijnlijkheid een (deels offroad) kampeer weekendje van maken. Aanhaken? Stuur mij dan even een PB.

Africa twin RD07a 2000.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2023 21:01 #4 door MartinW
Beantwoord door MartinW in topic Friesland rit 7 mei meerij afspraken, reacties etc.

DDW schreef : Ga ik/ wij naar alle waarschijnlijkheid een (deels offroad) kampeer weekendje van maken. Aanhaken? Stuur mij dan even een PB.

Vergeet je niet in te schrijven Dennis 😉

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2023 21:01 #5 door MartinW
Beantwoord door MartinW in topic Friesland rit 7 mei meerij afspraken, reacties etc.
Let op, de route is iets gewijzigd op 30 april.

Zorg dat je versie 2 op je navigatie zet. De route is onder “bestanden” re downloaden vanaf de website.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2023 19:09 #6 door MartinW
Beantwoord door MartinW in topic Friesland rit 7 mei meerij afspraken, reacties etc.
Bij de NH rit is een QR code geïntroduceerd, waarmee deelnemers vrijwillig aan een groepsapp voor deze specifieke rit kunnen deelnemen.
Daar kunnen dan onderling afspraken gemaakt worden en bovenal kunnen er op een laagdrempelige manier foto's en filmpjes geplaatst worden van en tijdens de rit.
Tevens heeft de redactie dan ook wat materiaal om het clubblad mee te kunnen vullen. Win-win dus voor iedereen. :cheer:

Vanwege de positieve reacties die we na de NH rit hebben ontvangen, proberen we dit zoveel mogelijk door te zetten.

Hieronder staat de afbeelding met de QR code, zodat je lid kunt worden van de (tijdelijke) WhatsApp groep voor de Friesland rit.

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2023 20:14 #7 door cock
Ben er helaas niet bij morgen. Ik heb nog teveel last van m'n rug en wil het niet riskeren / overbelasten met t oog op vlucht naar Portugal volgende week..
Heb wel de .gpx gedownload in t kader van 'wat in t vat zit verzuurd niet'..

Ik kom sûnder mis ienris yn Snits telâne

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100DDW
Tijd voor maken pagina: 0.109 seconden