Brabant allroad (light en bikkel) op zaterdag 6 april 2024, reacties etc.

18 mrt 2024 19:24 #1 door MartinW
De inschrijving voor de Brabant allroad is geopend!

Voor deze Allroad rit wordt een Bikkel en een light track gemaakt. Beide tracks zullen voor een groot gedeelte overeenkomen, dus onderweg switchen is nog mogelijk mocht daar behoefte aan zijn. Wel is het advies om voor de Bikkel route iets eerder te vertrekken i.v.m. de benodigde tijd en zodat de verschillende rijders elkaar minder tegen komen op de route.

De tracks zullen lopen van Eindhoven tot aan Bergen op Zoom, waardoor de route erg divers is. Er wordt zelfs meermaals een landgrens gepasseerd. Ongetwijfeld zullen er tijdens de rit ook persoonlijke grenzen verlegd worden wat motorbehendigheid betreft. De paden zullen zo hun eigen uitdagingen bieden aan de verschillende rijders.

De route’s worden binnenkort nogmaals voorgereden, door het vele water op de route is pas kort voor de rit te zien welke paden wel of niet begaanbaar zijn en in welke van de ritten deze thuis horen. Het definitieve route bestand komt hierdoor pas een aantal dagen voor de rit op de website.

Informatie en inschrijven via:
transalpclub.nl/activiteiten/activiteite...rabant-allroad-light

(Zorg dat je bent ingelogd).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2024 08:51 #2 door Garfield
Gaaf dat er weer een rit naast het asfalt is ! Ik zou heel graag mee gaan maar ben dan helaas nog net op vakantie :-(

Ik heb 'enkele' motoren waaronder een XL650V en een NX250.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2024 21:41 #3 door Francois Hendrikse
Ik heb hier wel interesse in, ik heb alleen nog nooit een toertocht gedaan en vroeg me af hoe dat met de route werkt. Krijg je deze als gpx bestand en rijdt je de route zelfstandig of rijdt je de route als groep.
Verder heb ik AT41 banden onder mn motor liggen is dat allroad genoeg voor deze rit of raad je dat af?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2024 15:40 - 20 mrt 2024 15:40 #4 door DDW

Francois Hendrikse schreef : Ik heb hier wel interesse in, ik heb alleen nog nooit een toertocht gedaan en vroeg me af hoe dat met de route werkt. Krijg je deze als gpx bestand en rijdt je de route zelfstandig of rijdt je de route als groep.
Verder heb ik AT41 banden onder mn motor liggen is dat allroad genoeg voor deze rit of raad je dat af?


de GPX route komt voor leden een paar dagen van tevoren op de website, geen lid (of rechten) en mee als introduce? stuur dan even een mailtje naar toercommissie@transalpclub.nl

We verzamelen bij de MCdonald, doen gezellig een bakkie en vormen wat groepjes die met elkaar de route rijden, meld je even bij mij (te herkennen aan oranje laarzen) of een van de andere rijders (te herkennen aan motorkledij) en we zoeken een passend groepje uit.

wat betreft banden: alles valt of staat met de weersomstandigheden en de kundigheid van de bestuurder. ik zal in ieder geval de Bikkel route afraden!

Groeten,

Dennis de Wit

Africa twin RD07a 2000.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2024 15:42 #5 door DDW

Garfield schreef : Gaaf dat er weer een rit naast het asfalt is ! Ik zou heel graag mee gaan maar ben dan helaas nog net op vakantie :-(


dat op vakantie gaan is natuurlijk ook verschrikkelijk vervelend........... voortaan ff afstemmen op de TCN agenda Arvid!

Africa twin RD07a 2000.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2024 08:51 #6 door Garfield
Ik wou dat het zo simpel was Dennis !
(Vakantieplanning wordt gedicteerd door de pauzes tussen de interimklussen van mijn vrouw)

Ik heb 'enkele' motoren waaronder een XL650V en een NX250.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 apr 2024 11:51 #7 door MartinW
De routebestanden zijn vanaf nu te downloaden vanaf de site. Je moet wel ingelogd zijn!
transalpclub.nl/activiteiten/activiteite...rabant-allroad-light

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 apr 2024 22:57 - 04 apr 2024 22:57 #8 door DDW
Vandaag een buitje tegen het stof, zaterdag 24 graden en zonnetje/wolkje voorspeld!

Africa twin RD07a 2000.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2024 11:01 #9 door Hubert
Wie rijdt via de A28 langs Harderwijk en lijkt het leuk om met elkaar naar Eindhoven te rijden voor de Brabant allroad?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100DDW
Tijd voor maken pagina: 0.074 seconden