Oostrit 20 juli 2024:

10 juli 2024 00:02 - 11 juli 2024 23:45 #1 door Grubeater
Oostrit 20 juli 2024: werd gestart door Grubeater
Oostrit, zaterdag 20 juli 2024.



We vertrekken ten noorden van Nijmegen bij de McDonald's aan de A15. Na een week aan Vierdaagsefeesten is Nijmegen niet de schoonste stad van Nederland, dus we vertrekken richting het oosten. Via de Waaldijk bij Bemmel en Gendt nemen we bij Doornenburg het pontje naar Pannerden. Vanaf daar langs Tolkamer en Lobith om bij Spijk Duitsland in te duiken, let op de paaltjes! We rijden om Emmerich am Rhein heen en rijden dan precies langs een tankstation. Bij Netterden rijden we Nederland weer even binnen om bij Gendringen weer Duitsland in te rijden, in Anholt komen we weer een tankstation tegen. Boven Bocholt verlaten we Duitsland definitief om in het centrum van Aalten te gaan lunchen.
Daarna vervolgen we onze weg door de Achterhoek en komen door Veldhoek en Varssel om ten noorden van Hengelo (Gelderland) weer langzaam af te dalen naar de Liemers. Het einde van de rit is bij Café van Dorth.

Lengte: 150km

Start:
McDonald's Oosterhout Park15
Rietgraaf 15, 6678 PJ Waalsprong

Vanaf 10:00 verzamelen, 11:00 vertrek.


Einde:
Café van Dorth
Rijksweg 19, 6921 AB Duiven

Meld je aan op de website.

Spreek in dit topic af om samen te rijden.

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride Honda".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2024 00:07 #2 door Huib@1100
Beantwoord door Huib@1100 in topic Oostrit 20 juli 2024:
Weerbericht is goed voor de zaterdag en de 4-daagse hebben we geen last meer van denk ik zo.

It giet oan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2024 01:29 #3 door Grubeater
Beantwoord door Grubeater in topic Oostrit 20 juli 2024:
We hebben nu 11 ingeschreven deelnemers (inclusief mijzelf), niet slecht voor het begin van de vakantie.

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride Honda".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 juli 2024 19:47 #4 door Plukidu
Beantwoord door Plukidu in topic Oostrit 20 juli 2024:
+3!

Natuurlijk moet je een man nemen zoals hij is. Maar je moet hem niet zo laten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 juli 2024 22:27 - 19 juli 2024 22:30 #5 door Grubeater
Beantwoord door Grubeater in topic Oostrit 20 juli 2024:
Het wordt morgen weer 30+ graden, neem dus extra water mee en plan een waterstop in voor de lunch en tussen de lunch en het eindpunt.
Het aangegeven tankstation bij Emmerich is een goed punt om even te stoppen voor de lunch. Veldhoek zou een mogelijkheid kunnen zijn in het tweede deel van de route.

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride Honda".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100DDW
Tijd voor maken pagina: 0.060 seconden