2017 Woods, Space & Water XL - Meerijafspraken, reacties enz.

08 mei 2017 17:13 #41 door Oldtimer
Beste mensen, deelnemers.

John heeft voor de eerste keer een toerrit uitgezet, uitgewerkt en herhaalde malen voorgereden.
Dit alles kost tijd, geld en inspanning.

Uiteraard worden er dingen over het hoofd gezien en deze keer kon de uitzetter daar helemaal NIETS aan doen.
Zoals bijvoorbeeld in het eerste deel de weg omleiding die niet voorzien was.
De trip zelf was prima, alhoewel er op het allerlaatste moment wat wijzigingen in zijn gemaakt.
Denk aan de lunch locatie.

Het feit dat er geen of bijna geen afspraken zijn gemaakt bij het wegrijden is een altijd terugkerend probleem.
Want.....wie rijd met wie of wil met wie rijden. We zijn geen kleuters en iedereen kan hopelijk voor zichzelf opkomen in een dergelijke situatie.
Er is vanuit gegaan dat ieder zijn weg wel vind en voor zover ik kon nagaan is Jeroen niet de enige voorrijder geweest.
Los van het feit dat hij hiervoor NIET is gevraagd. Hij is gewoon gaan rijden en heeft gezegd dat hij anders zou gaan rijden als de track was bedoeld..
Sterker nog, voor we in Nijkerk waren is de 1e groep ingehaald en was daar er ook geen voorrijder of groep gekozen.
John is weggereden als een van de allerlaatste.
Diegene die onzeker of onwetend was, had zeker bij hem om advies kunnen vragen.

Het is altijd gemakkelijk om de zwarte piet uit te delen en kritiek te hebben, maar de toeruitzetters worden wel schaars om deze redenen.

Ik heb zelf de misser gemaakt om de gegevens die de deelnemers hebben gestuurd niet volledig uit te printen.
Kwestie van 1 kolom te weinig. Thats all. John wist dat dus ook niet. Mijn foutje.

Verder zijn we een vereniging die gedragen en gerund wordt door vrijwilligers, niets meer en niets minder.
John heeft zijn uiterste best gedaan en verdiend alleen maar hulde. Ik hoop hem dus nog aan boord te kunnen houden.

Ik nodig iedereen van harte uit om zelf eens een dergelijke rit uit te zetten.
Meld je maar aan bij mij, net zoals John dat deed.
Kunnen meteen de problemen die er daarbij voorkomen onder de loep komen te liggen en verbeterd worden.

Ik vond de sfeer en de opkomst in elk geval prima.

Zoals aangegeven.
Wil je meehelpen om de ritten nog beter te laten verlopen, meld je dan aan.





PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2017 21:14 #42 door Kreidler
Goedenavond,

Wil nog wel even duidelijk maken dat ik echt m'n petje afneem voor John. Ik begrijp echt hoe veel er bij komt kijken en dan krijg je ook nog tegenslagen met dingen waar je gewoon geen grip op hebt.
Dat is balen van alle tijd die je er in gestoken hebt. Ik wil enkel opbouwende feedback geven naar de organisatie in het algemeen. Ik zal me tzt melden om me hiervoor ook actief in te zetten mocht dit nodig zijn.

Wat mij betreft is er nu wel genoeg over gezegd... :-\
Ik heb een topdag gehad. John nogmaals bedankt!  :D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2017 21:34 #43 door Steffie
Graag wil ik John bedanken voor een geweldige rit.
Ik heb genoten als een klein kind.
Mocht er wat fout zijn gegaan met de route of wat dan ook, ik heb er niks van gemerkt.
Ik heb heerlijk gereden.
En het verhaal " de Buren"  ?
Alleen al een onuitwisbare annecdote die waarschijnlijk nog jaren gedeeld zal worden tijdens samenkomsten en tourritjes.
Dat was die rit waar we de soep en kroketten van een Harleyclub hebben opgevreten voor dat die club aankwam en de uitbater dacht dat wij die Harleyclub waren. En toen snel weer pleite.
Van mij mag elke rit zo gaaf zijn als deze.
Was alleen wel verbaasd dat er maar een paar man op de eindlocatie aanschoof.
Maakt verder niet uit hoor.
Zo bleef er meer van de bierplank over voor de genen die wel aanschoven.
Ik heb genoten.
Tot de volgende.

Geniet.....maar drink met je maten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2017 21:49 - 08 mei 2017 22:13 #44 door ATA
Ik vond deze dag ook super!

Leuke dingen gezien en idioten op die buikschuives.

Die soep en broodje was ook bak. Bij de Harley club zat mijn schoonzus.Ik kon d'r gelijk meegeven dat haar soepje en kroketje heerlijk was ;D

hoe ouder, hoe knapper OQ, denk ik.
Spaar geen geld maar de momenten !
TA is naar een nieuwe eigenaar :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2017 22:21 #45 door Erwin

Graag wil ik John bedanken voor een geweldige rit.
Ik heb genoten als een klein kind.
Mocht er wat fout zijn gegaan met de route of wat dan ook, ik heb er niks van gemerkt.
Ik heb heerlijk gereden.
En het verhaal " de Buren"  ?
Alleen al een onuitwisbare annecdote die waarschijnlijk nog jaren gedeeld zal worden tijdens samenkomsten en tourritjes.
Dat was die rit waar we de soep en kroketten van een Harleyclub hebben opgevreten voor dat die club aankwam en de uitbater dacht dat wij die Harleyclub waren. En toen snel weer pleite.
Van mij mag elke rit zo gaaf zijn als deze.

Ik heb genoten.
Tot de volgende.


Sluit me hier helemaal bij aan.
Inderdaad heerlijk gereden met leuk groepje.
Martin, Steffie en Arjan bedankt voor deze top dag.
En Steffie volgende keer blijf ik wat langer na zitten. Tja verjaardagen waar ik al eigenlijk veel te laat aanschoof moest ik echt heen.



Africa Twin CRF1000LAD DCT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2017 23:18 #46 door luwe
wil wel graag een paar tips motor wassen krijg dat ongedierte uit het westen er niet af :'(
groeten uit Twente ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2017 00:00 #47 door Bill

En dan nog wat.

Dit is de 1ste keer dat ik een route heb uitgezet en meteen de laatste keer!  >:(

Johnvl laat je niet gek maken. Je doet het tenslotte nooit goed in de ogen van ander. De lol van een rit uitzetten en hopen dat er veel mensen op af komen, daar doe je het voor.
En natuurlijk kan het altijd beter en anders, maar jij hebt de rit zo gepland naar eer en geweten.
Dat er dan individuen zijn die de route aanpassen naar eigen inzicht is niet jouw probleem. Laat je hierdoor vooral niet weerhouden om ritjes te blijven bedenken.
Helaas was ik niet in de mogelijkheid zelf mee te rijden, maar je inzet waardeer ik ten zeerste omdat het de laatste jaren best een opgave is geweest om nieuwe mensen te porren om een rit uit te zetten.
Daar helpt deze discussie dus absoluut niet aan mee beste mede TCNers.
Les voor de toercommissaris; geef de uitzetter duidelijk instructie om aan voorrijders te vragen nieuwe mensen op sleeptouw te nemen.
En les voor de nieuwelingen, meld altijd ter plaatsen dat je voor het eerst mee gaat en je graag met iemand wilt mee rijden (die de originele route volgt) 8)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2017 00:10 #48 door luwe
de roette ben benieuwt wat daar nog aan te verbeteren was 
ik heb hem helemaal gereden alleen het ongedierte  :'(
ben volgen de keer weer van de partij en mijn billen voelen nu al beter :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2017 06:51 #49 door Erwin

wil wel graag een paar tips motor wassen krijg dat ongedierte uit het westen er niet af :'(
groeten uit Twente ;)


Oké, hier bij de tip die goed werkt.
Kreeg hem zondag ook, neem een t shirt en maak die goed nat.
Leg deze kletsnat bv over je voorruit. Laat het t shirt een paar minuten liggen.
Haal hem eraf en je kan ongedierte er zo afwassen. Ook zo met je helm werkt perfect ;)

Africa Twin CRF1000LAD DCT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2017 16:55 #50 door Steffie
John.
Je kan mijn inziens het beste even langs een autoschade bedrijf rijden.
Zij kunnen aan de hand van stalen de best passende kleur mengen.
Dit zal dan een basiskleur zijn die dan nog afgedekt zal moeten worden met een blanke lak.
Eerst de basiskleur er op en die even goed laten drogen.
Wil je het makkelijk houden, dan kun je daarna een druppeltje blanke nagellak er boven op doen.
Anders wordt het kliederen met 2 komponenten blanje lak.
Wel harder maar je zult gelijk wat meer aan moeten maken en helaas daarna weg moeten gooien.
Die nagellak is volgens mij voor bijtippen hard genoeg.
Succes.

Geniet.....maar drink met je maten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100DDW
Tijd voor maken pagina: 0.110 seconden