Oostrit zaterdag 4 juli: Meerij afspraken, reacties e.d.

19 juni 2020 00:57 - 01 juli 2020 23:44 #1 door Grubeater
De Oostrit is de eerste rit die weer doorgang kan gaan vinden. We raden aan om van te voren alvast de groep waarmee je gaat rijden te bepalen. Het liefst zien we groepen van maximaal 5 personen.
Met je aan op de website en regel je groepje hier!

Deelname aan de rit gaat ALLEEN via de website , aanmelden voor de BBQ en overnachting ALLEEN door te mailen naar stammtisch.oost@35007.nl

AANMELD DEADLINE aanstaande vrijdag 12:00
Dit in verband met het regelen van de Lunchpakketten en BBQ.


Kijk in dit topic voor meer informatie over de Allroadrit.

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride Honda".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2020 18:00 #2 door Marja Visser
Beantwoord door Marja Visser in topic Oostrit zaterdag 4 juli: Meerij afspraken, reacties e.d.
Ik overweeg om al op vrijdag die kant op te gaan en ergens een B&B te regelen (van vrijdag t/m zondag).
Zijn er nog meer liefhebbers? Dan kunnen we gezamenlijk iets regelen.
De Mietvelder heeft een gastenverblijf/appartement voor 6 personen (voor mij alleen zeker te duur)
Bij "De Waalhoeve" (0,5 km afstand) hebben ze ook 2-persoonskamers (moet ik ook voor 2 personen betalen)

Wie o wie wil mij gezelschap houden?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2020 20:39 #3 door Dennis J
Ik heb me net aangemeld voor de oost-rit, en dit wordt mijn eerste rit met de club. Heb wel een aantal vragen nog;

Ik moet vanuit Paasloo die kant op rijden, zijn er meer die vanuit deze hoek die kant op gaan?

Zou ook graag met de bbq meedoen, moet ik daar voor mailen of is dat alleen voor de overnachting?

Zou graag aanhaken bij een groepje om de rit te rijden, wordt dit daar geregeld of gaat dat hier? Kon namelijk op het forum niet zoiets vinden.

Groetjes Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2020 21:04 - 23 juni 2020 00:03 #4 door Oldtimer
Dag Dennis.
Mailen voor overnachten en bbq, deelname aan de rit gaat via de Website. Zo weten we hoeveel lunchpakketjes we moeten maken en hoeveel er wordt ingekocht voor de bbq.
Laat bij aankomst even weten dat je aansluiting zoekt bij de organisator Grubeater ( Willem Joosten )

Deelname aan de rit gaat ALLEEN via de website , aanmelden voor de BBQ en overnachting ALLEEN door te mailen naar stammtisch.oost@35007.nl


PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 juni 2020 22:55 #5 door AudioJoep
Beste Organisatie,

Ik heb me aangemeld voor de Oost rit, het word ook mijn eerste club rit. en kom alleen.
Heb geen off road ervaring, geen val beugels en geen noppen banden maar wel een mooie XRV750 RD07a, zijn zandpaadjes dan wel een optie?

Hartelijke groet,

Joep

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2020 22:02 #6 door Eric Goes

JoepvandenBogaard schreef : Beste Organisatie,

Ik heb me aangemeld voor de Oost rit, het word ook mijn eerste club rit. en kom alleen.
Heb geen off road ervaring, geen val beugels en geen noppen banden maar wel een mooie XRV750 RD07a, zijn zandpaadjes dan wel een optie?

Hartelijke groet,

Joep

Volg de link bovenaan de topic (lees meer). Daar zie je meer details. Er is een altijd een verhard alternatief.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2020 22:11 #7 door Eric Goes
Hierbij even een peiling of er wellicht mensen denken aan een overnachting op de camping. Is voor ons misschien een optie, maar alleen is maar alleen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juni 2020 22:31 #8 door Garfield
Ja, dat overweeg ik zeker. En mijn motorvrienden Frank en Chris ook.
Sterker nog, ik wilde proberen om vrijdag al te komen maar dat gaat waarschijnlijk niet lukken.
NB: het is nog niet zeker dat wij kunnen komen maar als we komen blijf ik in ieder geval slapen en Chris en Frank dan waarschijnlijk ook.
Zodra ik echt iets zeker weet meld ik dat.

Ik heb 'enkele' motoren en lijd aan het N+1 virus. N+1=7 op dit moment.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juni 2020 06:56 #9 door Oldtimer
Er zijn al een aantal overnachtingen gemeld Eric dus je bent niet meer alleen.
Zelfs op vrijdag 😉

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2020 19:11 #10 door Floris
Ik ben geïnteresseerd als de allroadrit maximaal onverhard is :)

Vraag: wat is de uiterste datum dat ik me kan aanmelden 1) voor de rit 2) voor de overnachting/BBQ

Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 juni 2020 17:47 #11 door ilona
Ik heb me aangemeld en ik ga voor de road rit.
Ik heb inmiddels afgesproken om heen te rijden met Marco Rijnvis en Ton de Lang.
Tot zaterdag!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2020 12:05 - 29 juni 2020 12:05 #12 door BenHogeveen
Beantwoord door BenHogeveen in topic Oostrit zaterdag 4 juli: Meerij afspraken, reacties e.d.
Ik blijf ook vrijdag en zaterdag overnachten, met een introduce (op een Honda Deauville, dus dit keer geen off-road :) alhoewel hij er gek genoeg voor is), ik zal ons nog even officieel opgeven.

Tot vrijdag.

Moeten alleen nog even bedenken hoe en waar we op vrijdag het avondeten kunnen nutigen.

Ben

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2020 15:25 #13 door ATluc
Hallo, ik overweeg ook om op vrijdagavond te komen en te overnachten. Weer eens met het tentje op de motor, blijft lachen B)
Misschien dan ook de zaterdag. Wil hier inderdaad even kijken of er mensen op de camping blijven. Het weer ziet er goed genoeg uit in ieder geval! :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2020 20:14 #14 door gert
Zijn de routes al bekend?

Gr,Gert

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2020 21:07 #15 door ilona
Ik probeer nog wat mensen over de streep te krijgen maar info over lengte van de route en de routes zou wel fijn zijn...:silly:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 juni 2020 22:06 #16 door Oldtimer
Routes zouden op de website moeten staan. Ze zijn iig klaar. Roadversie ongeveer 145 km. Lunchpakket in Miste.

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 juni 2020 00:56 #17 door Grubeater
De routes zijn iets langer en staan nu online. 157 km voor de 100% verharde versie en 156 km voor de normale rit. Deze heeft welgeteld 2,3 km onverhard.

De route van de Allroad rit moet ik nog krijgen van Marc.

Als de route wat te lang is kunnen we wat lussen afkorten, dan komen we dichterbij 145 km. Als daar behoefte aan is kan ik die route aanmaken, die is dan niet voorgereden.

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride Honda".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2020 22:42 #18 door bosje
Hoi, ik heb me zojuist aangemeld als nieuw lid, herintreder na een uitstapje naar (kuch) suzuki :blush: .
ik neem aan dat ik nog geen toegang heb tot het aanmeld gedeelte en/of bestanden met de routes,

anders kom ik zaterdag ochtend ff kijken, en kan ik misschien aansluiten....

groetsels Marcel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2020 23:48 #19 door Grubeater
AANMELD DEADLINE aanstaande vrijdag 12:00
Dit in verband met het regelen van de Lunchpakketten en BBQ.

@bosje: Hier kun je rechten als lid aanvragen voor de website. Als introducee kun je ook mee door te mailen naar toercommissie@transalbclub.nl.

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride Honda".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 juli 2020 21:47 #20 door GSApaul
ik zie in de track bij Lichtevoorde een paar lussen en een stuk heen en weer, kan iemand mij uitleggen wat hier de bedoeling van is?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100DDW
Tijd voor maken pagina: 0.263 seconden