Noord-Holland rit 2 mei meerij afspraken, reacties e.d.

20 apr 2021 21:42 #1 door DDW
plaats hier je meerij afspraken, reacties e.d.

Africa twin RD07a 2000.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 apr 2021 10:55 #2 door Marja Visser
Beantwoord door Marja Visser in topic Noord-Holland rit 2 mei meerij afspraken, reacties e.d.
En ingeschreven.
Zijn er nog meer mensen die vanuit de regio Dordrecht die kant opgaan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2021 18:39 #3 door Zijspan
Ik heb me vanmiddag ingeschreven maar nog geen bevestigings mail ontvangen. Nu vermoed ik dat het mail adres niet goed is toe ik het aangepast heb. Zouden jullie kunnen bevestigen dat we ons aangemeld hebben voor 3 personen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2021 19:01 #4 door Grubeater
Beantwoord door Grubeater in topic Noord-Holland rit 2 mei meerij afspraken, reacties e.d.
Jullie staan er goed in Frank.

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride Honda".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2021 19:14 #5 door Zijspan
Dankje.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2021 17:19 #6 door ATA
Ik kom zondag wel maar inschrijven ging vandaag niet meer.helaas

ATA

hoe ouder, hoe knapper OQ, denk ik.
Spaar geen geld maar de momenten !
TA is naar een nieuwe eigenaar :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2021 18:20 #7 door Eric Goes
Beantwoord door Eric Goes in topic Noord-Holland rit 2 mei meerij afspraken, reacties e.d.
Is geen probleem. Sluitingsdatum betrof vooral de catering. Geef zondag wel nog even aan of je gebruik wil maken van het lunchpakket.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2021 20:15 #8 door PH-ADW
Ik kan kan helaas niet meerijden, maar zal langs de route staan om wat plaatjes schieten van voorbij zoevende TCN'ers. Zal zijn in het middag deel van de route, ongeveer halverwege tussen Volendam en Katwoude. Daar maakt de dijk een lange bocht naar rechts, met aan de buitenbocht een rijtje bomen.
Onderstaande plaatjes van waar dus wel een camera zal staan, maar dan eentje die geen uitnodiging tot betaling nastuurt :-)

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2021 00:11 #9 door Grubeater
Beantwoord door Grubeater in topic Noord-Holland rit 2 mei meerij afspraken, reacties e.d.

PH-ADW schreef : Ik kan kan helaas niet meerijden, maar zal langs de route staan om wat plaatjes schieten van voorbij zoevende TCN'ers. Zal zijn in het middag deel van de route, ongeveer halverwege tussen Volendam en Katwoude. Daar maakt de dijk een lange bocht naar rechts, met aan de buitenbocht een rijtje bomen.
Onderstaande plaatjes van waar dus wel een camera zal staan, maar dan eentje die geen uitnodiging tot betaling nastuurt :-)


Stuur je ook een leuke selectie naar redactie@transalpclub.nl?


Ik zie net dat mijn Alp droog staat qua koelvloeistof :S ...
Dan moet ik maar met de BMW morgen. :whistle:

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride Honda".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2021 17:14 - 02 mei 2021 19:02 #10 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Noord-Holland rit 2 mei meerij afspraken, reacties e.d.
Ik heb wélgeteld 1 foto genomen, bij de ontvangst vanmorgen :cheer:




Ben intussen weer thuis, totaal 302km genoten van een heerlijke rit B), de Alp staat weer netjes binnen, afgetankt en wel, de cafeinebehoefte ook al weer gestild en straks lekker inkakken :P

Dank aan Eric & Marion voor de organisatie en de mooie route en verder aan iedereen voor de gezellige babbels, tot een volgende keer weer!

Grtz,
René

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2021 17:37 - 02 mei 2021 20:03 #11 door Huib@1100
Beantwoord door Huib@1100 in topic Noord-Holland rit 2 mei meerij afspraken, reacties e.d.
Met dank aan Anko .... de hobby fotograaf / clublid die zo vriendelijk was op de dijk voor Monnickendam paar plaatjes te schieten.
Normaal doet hij het liefst natuur fotografie maar in dit geval maakte hij een uitzondering.
Link naar foto album

photos.app.goo.gl/wTAvjPqFqgNkyDu1A

Volgens mij moet het ook mogelijk zijn om zelf foto's toe te voegen aan het album als je een gmail account hebt.
In een reactie kan je maar 4 bijlages/foto's kwijt en hier dus meer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2021 17:54 - 02 mei 2021 17:54 #12 door PH-ADW
Graag gedaan, was leuk om te doen !
In het gedeelde album zijn de JPEG bestanden. Ik heb ook de RAW bestanden. Wellicht handig voor de Transalper ?
Stuur maar even een emailtje als er wat gewenst is.

Groeten en tot de volgende !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2021 19:45 #13 door cock
dank !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2021 19:55 #14 door MartinW

PH-ADW schreef : Graag gedaan, was leuk om te doen !
In het gedeelde album zijn de JPEG bestanden. Ik heb ook de RAW bestanden. Wellicht handig voor de Transalper ?
Stuur maar even een emailtje als er wat gewenst is.

Groeten en tot de volgende !


Leuke foto's! Weer eens wat anders dan geparkeerde motoren of clubleden met de mond vol :lol: ;)

Eric en Huib, dank voor de organisatie en leuke route.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2021 21:46 - 02 mei 2021 21:46 #15 door V-Twin
Vandaag heerlijk gereden, mooie rit, puik weer, leuke ontvangst in 020 met vlaai en koffie, top lunch, goed gezelschap en keurig op tijd thuis voor de Formule 1 :whistle: :mrgreen:
Eric/Huib dank voor de organisatie top dag gehad!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2021 10:26 #16 door xrvtuur
Na 548km was ik ook weer thuis, lekker gereden in een voor mij nieuwe omgeving. Leuke rit en relaxte oplossing qua lunch. Bedankt!

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mei 2021 22:19 - 04 mei 2021 08:53 #17 door Huib@1100
Beantwoord door Huib@1100 in topic Noord-Holland rit 2 mei meerij afspraken, reacties e.d.

varaderohuibje schreef : Met dank aan Anko .... de hobby fotograaf / clublid die zo vriendelijk was op de dijk voor Monnickendam paar plaatjes te schieten.
Normaal doet hij het liefst natuur fotografie maar in dit geval maakte hij een uitzondering.
Link naar foto album

photos.app.goo.gl/wTAvjPqFqgNkyDu1A

Volgens mij moet het ook mogelijk zijn om zelf foto's toe te voegen aan het album als je een gmail account hebt.
In een reactie kan je maar 4 bijlages/foto's kwijt en hier dus meer.


staan nu 78 foto's op en paar video's

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100DDW
Tijd voor maken pagina: 0.714 seconden