Allroad-training in november (of eerder) + stukje TET

12 sept 2022 08:20 #1 door Heleen
Om mijn motorseizoen goed te beginnen heb ik me aangemeld voor nog eens een training van Adventure Bike. Die beviel me vorig jaar heel goed, maar ik heb erna wat te weinig gereden om het in de vingers te houden. Ik ga op 3 november en er kunnen nog wel wat deelnemers bij; leuk als er meer van hier meegaan!

https://www.adventure-bike.nl/nieuws/

Ik denk eraan om direct na de training, de vrijdag, zaterdag en zondag vanaf Heeten de TET op te zoeken en naar het zuiden te volgen. Dat blijft spannend (lees ongewenst) in mijn eentje, dus als er mensen zijn die een stukje mee willen rijden, dat lijkt me tof. Meteo volente uiteraard, het moet een beetje te doen zijn zowel qua weer als qua begaanbaarheid.

De Vliegende Tekstschrijver - Voor goede tekst én leren deltavliegen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 okt 2022 17:45 #2 door Adri Schipper
Beantwoord door Adri Schipper in topic Allroad-training in november (of eerder) + stukje TET
Hallo, ik zag op de site dat 3 nov vol zit. Maar die vrijdag zou ik wel een stukje mee willen toeren.
Ik kom uit Heino dus dat is maar een klein stukkie naar Heeten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 okt 2022 07:42 #3 door Heleen
Hoi Adri,

Leuk dat je vrijdag een stukje mee wilt rijden! Voor zaterdag is er ook al iemand, en daar mogen natuurlijk altijd mensen bij. Mijn idee was woensdagavond al te arriveren op een camping in de buurt van Heeten. Daar kan ik dan vrijdagmorgen na het inpakken vertrekken. We zouden dan bij Den Ham ofzo de TET kunnen oppakken. Exacte plannen moet ik nog maken hoor, en dat kunnen we voor die vrijdag ook samen doen!

Hebben we nou net een paar dagen zondvloed achter de rug en zijn de paden erg moeilijk begaanbaar, dan moeten we wellicht wat improviseren qua route, maar dat hoort er ook bij hè.

Voor de training kun je Carolien vragen je op de reservelijst te zetten. Ik geloof dat er altijd wel afvallers zijn. De 11e ga ik eventueel ook, als mijn werk dat toelaat.

De Vliegende Tekstschrijver - Voor goede tekst én leren deltavliegen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.093 seconden