TCN Allrood weekeind 14/10 t/m 17/10

16 okt 2011 21:18 #81 door tukkertwin
Beantwoord door tukkertwin in topic TCN Allrood weekeind 14/10 t/m 17/10
Hopelijk is iedeeen weer veilig thuis gekomen.
Ik hoop dat jullie zaterdagmiddag net zo genoten hebben als ik toen ik jullie gids mocht spelen. Ik heb een leuke middag gehad en vond het leuk om jullie wat mooie paadjes in mijn "speeltuin" te laten zien. Respect voor Floor die na een paar keer "afstappen" toch iedere keer weer lachend opstapt en vrolijk verder gaat!
Zo te zien hebben jullie ook zondag nog lekker gereden.
Nadeel van het mooie weer dit weekend was wel dat het soms erg druk was in het bos.
Volgens mij heeft de roemruchte Twistweg alweer een slachtoffer gemaakt.

Groet'n
Jan

Waar een wil is is een weg.....waar geen weg is wil ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 okt 2011 21:19 #82 door haboer
Beantwoord door haboer in topic TCN Allrood weekeind 14/10 t/m 17/10
Nou ik ben weer thuis na een zeer geslaagd weekendje!
ga morgen op vakantie dus ja dan moet je wel optijd weg!
ik heb me enorm vermaakt en de routes waren perfect!
iedereen bedankt!
groeten bartje

p.s. willem je laarsjes passen niet. helaas!

16 okt 2011 22:27 #83 door jomakra
Beantwoord door jomakra in topic TCN Allrood weekeind 14/10 t/m 17/10
Met plezier naar de foto's zitten kijken.
Jammer dat ik er zelf niet bij kon zijn.
Mooie tracks om te rijden en veel blubber.
Kan zien dat jullie plezier hebben gehad.
Ik zie hier een jaarlijks terugkomend evenement. 8) 8)

Grtz,
marco

Africa Twin 1997 RD07a
NX 650 Dominator 1997 RD08
Werken doe je om je hobby's te bekostigen.
Ride allways in front, so won't eat the dust !

16 okt 2011 22:35 #84 door Joris
Beantwoord door Joris in topic TCN Allrood weekeind 14/10 t/m 17/10
Weer thuis na een superweekend! Heerlijk gereden, mooie paadjes, leuke mensen, erg gelachen en prachtig weer! Iedereen die een bijdrage heeft geleverd (ik ga ze niet noemen want iedereen had zijn/haar eigen inbreng) hartelijk dank voor de mooie ervaring. Had het niet willen missen!

Grtz, Joris.

17 okt 2011 08:19 - 17 okt 2011 18:11 #85 door Floor
Beantwoord door Floor in topic TCN Allrood weekeind 14/10 t/m 17/10
Ook ik ben weer thuis na een weekendje rijden, modderhappen, en een aantal keer grondig grond-onderzoek! :D Maar het was leuk en ik heb het super naar mijn zin gehad! Bedankt iedereen! (en vooral Willem!)

17 okt 2011 10:25 #86 door DoppieTien
Beantwoord door DoppieTien in topic TCN Allrood weekeind 14/10 t/m 17/10
Iedereen ontzettend bedankt. prachtig weer en mooie routes. geweldig!
Jeroen en Danny, nogmaals bedankt voor het ophalen van mijn alp. Jan en Willem, bedankt voor het voorrijden. Vincenzo, bedankt voor de binnenband, en als je die monstertwin verkopen wil dan......... ;D
Was zeker voor herhaling vatbaar. Hopen dat het dan net zo'n gezellig groepje wordt als deze keer.

René

17 okt 2011 16:31 - 18 okt 2011 00:17 #87 door Eddy
Beantwoord door Eddy in topic TCN Allrood weekeind 14/10 t/m 17/10
Ook weer thuis, vanmorgen met marc, vincenso ( of zo ) en willem nog even een mooie lange route gereden.
was een SUPER WEEKEND !!!!

iedereen bedankt!

Varadero bj. 2000 en een Africa Twin bj. 1996

17 okt 2011 17:40 #88 door 4Plugs
Beantwoord door 4Plugs in topic TCN Allrood weekeind 14/10 t/m 17/10
Net terug uit groningen.

Als eerste: Danny & Jeroen, ontzettend bedankt voor alles, het was een top weekend. Balen voor Jeroen dat hij niet kon rijden maar hij heeft als huisman veel betekend voor ons, samen met Danny heeft hij het huisje een beetje op orde gehouden en gezorgd dat wij ons minder om dingen als afwas etc hoefden te bekommeren. En Jeroen heeft als pechdienst gefungeerd, wat tot 2 keer toe erg welkom was bij GJ en René.

De routes waren ook helemaal geweldig. De Holten-Enter route ging heerlijk, ik heb hem in mijn uppie in een kleine 2,5 uur gereden in mijn eigen tempo, super.

Helemaal top. Volgend jaar weer!!!

Transalp PD06 '94 - Hyperpro vering, LED achter/rem/knipperlicht/tellerverlichting, 2e set wielen met noppenbanden
Honda NX250 om mee te spelen in het zand ;D

17 okt 2011 17:43 #89 door 4Plugs

Volgens mij heeft de roemruchte Twistweg alweer een slachtoffer gemaakt.

Sterker nog, het was zelfs diezelfde kuil :P die Joris om deed klappen.....
En bij Marc ging het nog net goed :P
Deze keer was ik sterker dan die kuil hahahahaha

Transalp PD06 '94 - Hyperpro vering, LED achter/rem/knipperlicht/tellerverlichting, 2e set wielen met noppenbanden

17 okt 2011 17:56 #90 door DoppieTien
Beantwoord door DoppieTien in topic TCN Allrood weekeind 14/10 t/m 17/10

De Holten-Enter route ging heerlijk, ik heb hem in mijn uppie in een kleine 2,5 uur gereden in mijn eigen tempo, super.

Stond ie nog op de handrem? :))

17 okt 2011 18:34 #91 door 4Plugs

Stond ie nog op de handrem? :))

Pardon? Jullie hebben hem ook gereden, eerste stuk was ik erbij toch? Toen jullie aankwamen bij het jachthuis na de rit, zat ik al ruim een half uur te luieren in een stoeltje  8)

17 okt 2011 18:46 #92 door Floor

Toen jullie aankwamen bij het  jachthuis na de rit, zat ik al ruim een half uur te luieren in een stoeltje  8)

Wij hebben geluierd onderweg, beetje van de omgeving genoten, lekker even liggen(dat was ik alleen), maar ik meende eigenlijk dat jij daar ook wel van hield. Alleen in plaats van het liggen, nam jij een duik, ieder doet waar hij of zij zin in heeft! Blijft leuk, die transalp club,

17 okt 2011 19:33 #93 door 4Plugs

Wij hebben geluierd onderweg, beetje van de omgeving genoten, lekker even liggen(dat was ik alleen), maar ik meende eigenlijk dat jij daar ook wel van hield. Alleen in plaats van het liggen, nam jij een duik, ieder doet waar hij of zij zin in heeft! Blijft leuk, die transalp club,

O maar ik ben ook 3x gestopt om van het uitzicht te genieten hoor ;) en niet een minuutje of zowwww...:) en zoals je zegt ieder zijn eigen. De ene duikt het water in, de ander neemt een hap modder ;)

17 okt 2011 19:38 #94 door GJ.
Beantwoord door GJ. in topic TCN Allrood weekeind 14/10 t/m 17/10
Een geweldig weekend, ook voor de organisatoren heel goed gedaan, en uiteraard veel gelachen en gebaggerd, heerlijk.
De fotos ook super vooral dat manneke in dat rode kostuum, wel fotogeniek, ziet er cool uit. ;)

17 okt 2011 20:07 #95 door Vincenzo
Beantwoord door Vincenzo in topic TCN Allrood weekeind 14/10 t/m 17/10
Hallo allemaal,

Vandaag nog even lekker het gas erop gehad op sommige stukken.

Ik heb een mooi weekend gehad , vooral die mooie diepe plassen zijn geweldig om doorheen te stuiven!!

Iedereen bedankt voor de gezelligheid en tot de volgende keer.

Vincenzo(moeilijke naam) de italiaan.

17 okt 2011 21:55 #96 door Thinkfuture
Beantwoord door Thinkfuture in topic TCN Allrood weekeind 14/10 t/m 17/10
Organisatoren, rituitzetters, en iedereen die aanwezig was bedankt voor een fantastisch weekend.
Mooie Routes, schitterend zonnetje, gezellige gasten, lekker eten en drinken en nog veel meer.........

2 dagen samen met Joris relaxed achter Eddy aan die ons met z'n routes langs prachtige plekken heeft gevoerd met schitterend gelegen boerderijtjes, waarvan ik er zeker 1 koop als ik de jackpot heb gewonnen. (anders ga ik lobbyen bij het bestuur voor een TCN allrood boerderijtje, want dat komt met de huidige huizenmarkt en het heersend enthousiasme misschien wel langzaam in zicht)

Van Joris prima af kunnen kijken hoe je je motor weer overeind zet  ;D
(Ik kan d'r wel een fotofilmpje van op de wiki zetten, want je kunt perfect zien hoe die het doet Floor) ;)

Blij ook dat je soepel en beheerst tussen de bomen parkeerde ipv er tegenaan en dat we hartelijk om gelachen hebben
Sorry, Joris..... maar jij kunt er de lol wel van inzien. >:D (ben d'r vandaag trouwens ook even bij gaan liggen omdat ik me verremde voor de bocht, alleen vergeten foto te maken  :-X

Vandaag nog met Vincenzo, Eddy en Willem een rondje gemaakt een moe, en voldaan naar huis gereden.

Kortom..... het was weer erg gezellig en ik hoop dat ik de volgende keer weer mag aansluiten.

De foto die voor mij het weekend mooi verbeeld staat hieronder met de titel
Mooi Wark!!!!

ps. Ik zag dat jeroen al veel van de foto's online heeft gezet. Als er mensen zijn die iets in hoge resolutie willen hebben, stuur dan maar even een pb met je mailadres
Bijlagen:

17 okt 2011 22:06 #97 door Floor

Van Joris prima af kunnen kijken hoe je je motor weer overeind zet  ;D
(Ik kan d'r wel een fotofilmpje van op de wiki zetten, want je kunt perfect zien hoe die het doet Floor) ;)

Mooi Wark!!!!

Oh, als je dat zou willen doen, heel graag. Ze zeggen wel eens, oefening baart kunst, alleen heeft de ene wat meer oefening nodig dan de ander. Dus ik heb het vakkundig een aantal keer geprobeerd, maar lukte niet. Een extra filmpje kan dus nooit geen kwaad. Het voordeel daarvan is ook dat je het gewoon weer opnieuw (en opnieuw en opnieuw) kunt bekijken, is voor een niet zo snelle leerling ook heel handig! (ik kan het overigens wel (heb het thuis namelijk ook al een keer bodem onderzoek gedaan, maar toen liep er benzine langs de tankdop uit de tank, dus toen moest ik wel haha), maar als er mensen zijn die niet te beroerd zijn me te helpen, houd ik ze zeker niet tegen haha, bedankt dus ook voor degenen die me de brommer weer overeind hebben gezet ;-))

17 okt 2011 22:22 #98 door Freek
Beantwoord door Freek in topic TCN Allrood weekeind 14/10 t/m 17/10
Ach jongens en meisjes,

ik zie dat ik weer een hoop gemist heb dit weekeinde! Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad!
Gelukkig had Joris zijn recept al ruim van tevoren verklapt, zodat ik dit weekeinde in ieder geval wel lekker heb gegeten!
Daarnaast heb ik, om te voorkomen dat ik afkickverschijnselen zou krijgen toch nog even de Allroaddag bij Arjan Brouwer meegepakt; was ook super!
Wellicht tot de volgende keer maar weer,

Grote groeten van Freek

18 okt 2011 18:50 - 18 okt 2011 19:20 #99 door Thinkfuture
Beantwoord door Thinkfuture in topic TCN Allrood weekeind 14/10 t/m 17/10
Vandaag beetje gewerkt. Maar vooral met big smile bijkomen van het weekend.
Motor afgekärchert en ketting schoongemaakt en in vet gezet.

Foto's bekeken, bewerkt waar nodig en net een deel online gezet. (incl. hoe til je je motor op?)
zie https://picasaweb.google.com/107231090981272502025/Allroodweekend?authuser=0&authkey=Gv1sRgCIamgNz30PnCLA&feat=directlink

Groeten Marc

18 okt 2011 19:00 #100 door GJ.
Beantwoord door GJ. in topic TCN Allrood weekeind 14/10 t/m 17/10
Hé marc, staan ze wel online, geeft aan niet gevounden!!!! ???

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.120 seconden