En... ook nog eens 'Geen TCN lid'... Idd, die Spam-Ban! C:-)
DD (Danny's Droom) van een zelfregulerend Forum is hiermee formeel in de wieken geschoten... )
Nee hoor.. ZELFregulering
Argument te meer om het Forum (net zoals in Vraag en Aanbod al het geval is) open te stellen voor 'moederatie'
door iedereen... nou ja.. TCN Lid vind ik wel voldoende.
Net zoals de kaartjes op het prikbord bij de supermarkt; die kan ook iedereen verwijderen.
Ik heb Paul de vorige keer er al op aangesproken, in een van (mijn vele) Don Quichotte rollen.
Deze rol strijd voor een TCN Communicatie Commissie die digitale en niet-digitale TCN communicatie goed op elkaar afstemd.
Ik sta 100% achter grote broer V-Huibje (niet zo moeilijk met mijn postuur)
een TCN rit uitgezet door Voornamelijk Varadero 'Vrijbuiters'
(en daarna de enige echte TCN BBQ)
Daarbij mis ik nog wel de onvolprezen huisgemaakte wafels met warme kersen en slagroom van café Hammingh, de rijkelijk gegarneerde en op TCN-buik geproportioneerde Ad Nooren lunch, de passage door de parel van het Hogeland, het kanodorp bij uitstek: Winsum en de middagse versnapering, al dan niet met appelgebak of Drentse turf.
Dan slaat de weegschaal volgens mij snel door naar de andere kant. En dan hebben we het nog niet eens over de rit zelf gehad (iedereen die denkt dat Groningen bestaat uit lange rechte en lege weidsheid zou hier eigenlijk verplicht aan mee moeten doen).