Off-Road in de Franse en Italiaanse-Alpen 4 t/m 10 sept.

06 juni 2011 22:28 #1 door GSApaul
Na deze tocht weet je weer wat Avontuurlijke Motorreizen zijn.
Hoog in de bergen, kijkend hoe ver we komen.
Motortoursentracks.nl  Off-Road week heeft ook de aanvraag gekregen om een week eerder te gaan, bij voldoende deelname willen wij graag ons programma daar op aanpassen.
Discussie gesloten.
06 juli 2011 22:22 #2 door GSApaul
We hebben een paar aanpassingen gemaakt
zie ons programma
Discussie gesloten.
03 aug 2011 12:39 #3 door Two Plugs
Dit lijkt verdacht veel op een advertorial !?!? Of krijgen TCN leden 20% korting op de inschrijfprijs?

www.transalpclub.nl/forum/index.php?board=90.0

Zo niet... zet dan een advertentie in de Transalper zou ik zeggen, steun je het goede doel TCN mee...  :angel:




Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180
Discussie gesloten.
03 aug 2011 14:17 #4 door Anne
Ik zie er ook niks van staan nee. Ik zeg "spam, bannen die hap".
Discussie gesloten.
03 aug 2011 14:33 #5 door Fred
En wij hebben in het weekend van 10 september wel iets beters te doen!  8)

www.transalpclub.nl/site/index.php?optio...icle&id=89&Itemid=95
Discussie gesloten.
03 aug 2011 14:49 #6 door Two Plugs
En... ook nog eens 'Geen TCN lid'... Idd, die Spam-Ban!  C:-)

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180
Discussie gesloten.
03 aug 2011 14:57 #7 door Dannye4
Hmm...

een TCN rit uitgezet door Voornamelijk Varadero 'Vrijbuiters'
(en daarna de enige echte TCN BBQ)

of stoer over onverharde paden crossen

Ik weet het wel...

Discussie gesloten.
03 aug 2011 15:00 #8 door Huib@1100

En... ook nog eens 'Geen TCN lid'... Idd, die Spam-Ban!  C:-)



Man met de  C:-) C:-) komt alleen in actie als er beleid is op dit punt.
Discussie gesloten.
03 aug 2011 15:18 #9 door Two Plugs
Waar is de tijd gebleven dat de moderators nog wel ingrepen... En zich niet verschuilden achter 'niet-gedane-on-gepubliceerde' bestuurlijke besluiten... >:D

DD (Danny's Droom) van een zelfregulerend Forum is hiermee formeel in de wieken geschoten...  :))

Daarnaast is er in het verleden een bestuurlijk besluit genomen dat iedereen op dit forum in principe activiteiten mag adverteren die niet door de club zelf worden georganiseerd, zolang deze niet strijdig zijn met data waarop officieële TCN evementen plaatsvinden. Daarvan zijn Rob (en Arjen) op de hoogte. Hmmm... wat was er nog maar op 9, 10 en 11 september?  ;D

Dit is duidelijk een commerciele aanbieding. Die kan dus omdat er geen regels zijn (en het bestuur de kans deze financieel uit te buiten door advertentie-inkomsten te genereren nalaat...) gewoon geplaatst worden.

In de vraag en aanbod sectie...

Dat is dit niet.

Ben ik nu gek?  :o

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180
Discussie gesloten.
03 aug 2011 15:35 #10 door Huib@1100

DD (Danny's Droom) van een zelfregulerend Forum is hiermee formeel in de wieken geschoten...  :))


Zelfregulerend wil nog niet zeggen dat het dan ook meteen naar jouw wens is . ;)

Zoveel  C:-) C:-) zoveel meningen.
Als ik iets vraag en krijg als antwoordt dat ea nog op besluit ligt te wachten, dan wacht ik op dat democratische besluit.


Eventuele verdere discussie gaarne via PB /email.
Discussie gesloten.
03 aug 2011 15:57 #11 door Two Plugs


Nee hoor.. ZELFregulering
Argument te meer om het Forum (net zoals in Vraag en Aanbod al het geval is) open te stellen voor 'moederatie'
door iedereen... nou ja.. TCN Lid vind ik wel voldoende.

Net zoals de kaartjes op het prikbord bij de supermarkt; die kan ook iedereen verwijderen.

Ik heb Paul de vorige keer  er al op aangesproken, in een van (mijn vele) Don Quichotte rollen.
Deze rol strijd voor een TCN Communicatie Commissie die digitale en niet-digitale TCN communicatie goed op elkaar afstemd.

Ik sta 100% achter grote broer V-Huibje (niet zo moeilijk met mijn postuur)


Danny: Absoluut mee eens. Vooral dat communicatie gedeelte! Arrest My Case...  :-X  ;)

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180
Discussie gesloten.
04 aug 2011 08:00 #12 door Two Plugs


3x raden wie ik ik begin dit jaar tijdens de ALV voor deze rol wilde voorstellen ...


Menno? Betsie? Daisy? Dolly?  >:D

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180
Discussie gesloten.
04 aug 2011 12:13 #13 door Peter

een TCN rit uitgezet door Voornamelijk Varadero 'Vrijbuiters'
(en daarna de enige echte TCN BBQ)


Daarbij mis ik nog wel de onvolprezen huisgemaakte wafels met warme kersen en slagroom van café Hammingh, de rijkelijk gegarneerde en op TCN-buik geproportioneerde Ad Nooren lunch, de passage door de parel van het Hogeland, het kanodorp bij uitstek: Winsum en de middagse versnapering, al dan niet met appelgebak of Drentse turf.

Dan slaat de weegschaal volgens mij snel door naar de andere kant. En dan hebben we het nog niet eens over de rit zelf gehad (iedereen die denkt dat Groningen bestaat uit lange rechte en lege weidsheid zou hier eigenlijk verplicht aan mee moeten doen).

Honda TransAlp (1996) - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)
Discussie gesloten.
04 aug 2011 13:31 #14 door Two Plugs

Daarbij mis ik nog wel de onvolprezen huisgemaakte wafels met warme kersen en slagroom van café Hammingh, de rijkelijk gegarneerde en op TCN-buik geproportioneerde Ad Nooren lunch, de passage door de parel van het Hogeland, het kanodorp bij uitstek: Winsum en de middagse versnapering, al dan niet met appelgebak of Drentse turf.

Dan slaat de weegschaal volgens mij snel door naar de andere kant. En dan hebben we het nog niet eens over de rit zelf gehad (iedereen die denkt dat Groningen bestaat uit lange rechte en lege weidsheid zou hier eigenlijk verplicht aan mee moeten doen).


Na die 2 excuses denk ik dat Danny de provinciegrens met Groningen niet meer over durft, Peter...  >:D

Tenzij dat 'ie een schep meeneemt. We komen immers wel dicht langs de Friesche 'Staats' grens...  ;D

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180
Discussie gesloten.
Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.151 seconden