Reparaties en verbeteringen na het TCN Allrood weekeind

25 okt 2011 00:38 #21 door kees

..en dat je spierpijn krijgt die blijft niet weg van je aanpassingen hoor,
Heelveel offroad rijden is het enigste..


Ja dat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2011 19:53 #22 door DoppieTien
Beantwoord door DoppieTien in topic Reparaties en verbeteringen na het TCN Allrood weekeind
Zo, de kuil is weg. Vanavond de buddyseat opgehaald.

Het zadel is een flink stuk hoger geworden. Wat een verschil zeg.
Kan niet zeggen dat de alp er mooier op geworden is, maar het zit wel véél beter.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2011 20:18 #23 door GJ.
Ziet er gelikt uit ??? als het maar lekker zit daar gaat het om, we zullen hem wel even inrijden zondag :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2011 22:35 #24 door Floor
Oh! Dat ziet er beter uit ja! Hopen op minder spierpijn nu ;-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 okt 2011 23:16 #25 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Reparaties en verbeteringen na het TCN Allrood weekeind
Sow  :o  Da's een regelrechte strijkplank geworden  8) ;D

Hoop voor je dat íe goed bevalt zo  :)

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 okt 2011 17:55 #26 door DoppieTien
Beantwoord door DoppieTien in topic Reparaties en verbeteringen na het TCN Allrood weekeind
Ik hoop het ook René! Zondag gaan we het proberen!

Het eerste prototype vd stepjes ben ik mee bezig.
Ik ben nu een beetje aan het passen en meten om ze in de juiste stand/hoek aan de motor bevestigd te krijgen. Bij de eerste montage stonden ze iets schuin naar achter en omhoog.




Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2011 19:49 #27 door Vincenzo
Mooi gedaan Rene,het rijden zal een stuk prettiger zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 okt 2011 20:06 #28 door DoppieTien
Beantwoord door DoppieTien in topic Reparaties en verbeteringen na het TCN Allrood weekeind
Rijden gaat idd prettiger, ik zit nu niet meer vast in die zitkuil. (is ook uit de mode trouwens ;D)
Ik kan nu tijdens het rijden gemakkelijk een stukje naar achter schuiven, zodat mijn benen nog verder kunnen strekken.
Met het originele zadel moest ik dan op het hoge duo gedeelte gaan zitten wat dan net te ver weg zit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2011 19:29 #29 door DoppieTien
Beantwoord door DoppieTien in topic Reparaties en verbeteringen na het TCN Allrood weekeind
Update

Vandaag proto vd steuntjes gemonteerd. zoals je op de foto ziet staat de steun iets achterover.
Volgende setje moet in één keer goed te maken zijn, ik hoef alleen de hoek maar te meten en aan te passen.
maandag aflassen en testen of er nog meer aanpassingen gedaan moeten worden. de verlaging van 3cm voelt in ieder geval goed aan (op de middenbok).

De verhoging vd buddysit bevalt goed, had ik veel eerder moeten doen. Maarja, achteraf kiek ie'n koe in de kont.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 dec 2011 20:15 #30 door GJ.
Dat ziet er gelikt uit René, er zullen vast wel meer mensen zijn die het willen hebben ???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2011 22:51 #31 door Thinkfuture
Beantwoord door Thinkfuture in topic Reparaties en verbeteringen na het TCN Allrood weekeind
Hee René,

Ziet er goed uit zeg die steps.
Benieuwd hoe het bevalt.

Hoor het graag, want heb misschien ook wel interesse in een dergelijke oplossing.

Groeten Marc

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2011 19:01 #32 door DoppieTien
Beantwoord door DoppieTien in topic Reparaties en verbeteringen na het TCN Allrood weekeind
Vandaag zijn de stepjes gelast.
Als het weer een beetje meezit ga ik zaterdag een stuk rijden. Kijken of het bevalt.

Daarna de tekeningen aanpassen en nieuwe maken. Zal wel even duren, we zijn druk op het werk. Kan er nu niemand mee lastig gaan vallen :(

Marc, ik zal eens uitrekenen wat de stepjes gaan kosten als ik er een stuk of 5 van laat maken. Voor het geval er meer interesse voor mocht blijken te zijn.

Ik hou je op de hoogte.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.109 seconden