maasvlakte!!!!

15 dec 2009 20:49 #301 door M@rco
Beantwoord door M@rco in topic maasvlakte!!!!
Ben 2 weken terug op een zondag nog geweest, totaal verregend...
Eerst paar spetters, maar daarna  :P  De rondweg kon je al niet eens meer nemen, was ook bijna geen hond, er zaten nog een paar die-hards in de auto te wachten, verder extreem rustig voor een zondag.
Leek wel een groot zwembad.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2009 22:27 - 17 dec 2009 22:35 #302 door 4Plugs
Beantwoord door 4Plugs in topic maasvlakte!!!!
Ik wacht toch ff het weer wat minder koud is.

Bovendien sta ik op het punt om de NX helemaal te strippen en op te knappen.

Dus wordt pas weer crossen als ie weer helemaal in mekaar zit.

Transalp PD06 '94 - Hyperpro vering, LED achter/rem/knipperlicht/tellerverlichting, 2e set wielen met noppenbanden
Honda NX250 om mee te spelen in het zand ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2010 20:53 #303 door Timy
Beantwoord door Timy in topic maasvlakte!!!!
Vanmiddag in het kader van 'gebiedsverkenning' even naar de Maasvlakte gereden... Ik schrok me KAPOT er staan nu allemaal bouwketen op ons stukje  ???

Ik ben toen verder gereden en er is gelukkig (!!) een ander stukje voor terug gegeven maar dit is wel meer voor de lichte crosser. Heb ik dus even mazzel met mijn NXje  ;D Wat er precies over is van vroegah kon ik niet zo snel zien want ik heb er niet rond gelopen. Maar zeker is dat er een hoooop nieuws te ontdekken is! Het zand zag er verder goed begaanbaar uit dus het kriebelt flink!

Eerst moet ik mijn 21inch wiel binnen krijgen want constant wheelies moeten maken om te rijden is lastig in het zand  ;)

Liberté - Egalité - Fraternité

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2010 20:59 #304 door PimW
Beantwoord door PimW in topic maasvlakte!!!!
Wow ik schrok wel even van je eerste zin ;D

Wil eigenlijk als "het seizoen" weer losbarst ook eens(uhm vaak :))) langs komen rijden! Dus als er lui weer gaan gewoon hier neerknallen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2010 21:03 #305 door robgoesdakar
Beantwoord door robgoesdakar in topic maasvlakte!!!!
Kijk ook even hier naar  :  allroadmaniacs.nl/forum/index.php?topic=8518.0

Zou kunnen zijn dat het volledig vrij rijden gedaan is daar. Maar goed, ik moet eerst nog even sleutelen, maar misschien dat ik er gewoon een keertje een kijkje moet gaan nemen.

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2010 21:26 #306 door Timy
Beantwoord door Timy in topic maasvlakte!!!!

....maar misschien dat ik er gewoon een keertje een kijkje moet gaan nemen....


Als we dat dan samen doen kan je op mijn NX even klooien terwijl je Annelies het eea uitlegd?
Kan jij even rijden, kan Annelies oefenen en hoef ik het rondeind niet te rijden op de NX  ;D

drie vliegen in één klap

Liberté - Egalité - Fraternité

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 mrt 2010 21:33 #307 door robgoesdakar
Beantwoord door robgoesdakar in topic maasvlakte!!!!
Kunnen we een keertje doen. Als je mij vertrouwd op die NX  ;D
Heb nogal een reputatie om te vallen.

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2010 00:55 #308 door Huib
Beantwoord door Huib in topic maasvlakte!!!!

Hydrographic Surveyor....... Ik leid de weg op de bodem van de oceanen.... waar ook ter wereld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2010 18:22 #309 door NiCoAT
Beantwoord door NiCoAT in topic maasvlakte!!!!

je bedoelde deze baan???

http://www.youtube.com/watch?v=5fWOyZeXH5U

Lekkere muziek, weet iemand wie?
Volgens mij Within Temptation of Evanescence?

Die baan heb ik ook bekeken maar ik heb mij er nog niet op gewaagd.
Mij iets te zanderig :-\

Dat 20% van de Nederlanders gelooft dat een 5% van de bevolking onze indentiteit bedreigt, bewijst maar één ding: dat het onderwijs beter moet!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2010 19:32 #310 door kees
Beantwoord door kees in topic maasvlakte!!!!
Ja is dat op de Maasvlakte??

Ben er nooit geweest. Maar is zo te zien wel een kolfje naar mn hand..

Zand-zand-zand!! ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2010 20:14 - 05 mrt 2010 20:36 #311 door 4Plugs
Beantwoord door 4Plugs in topic maasvlakte!!!!
De muziek is Evanescence.

En als ik Timy goed begrijp is ook die Pro baan nu foetsie en staan er keten en is er verderop een stuk vrijgegeven om te crossen. En als ik de link die rob gaf begrijp is het dus 10 euro om te crossen per dag. Beetje jammer wel, voor ons amateurtjes want zo'n bijgehouden baan is een en al klapzand wat vrij moeilijk te berijden is op onze zwaardere motoren.

Overigens is dat 21 inch wiel voor je NX? Beetje groot niet??

Transalp PD06 '94 - Hyperpro vering, LED achter/rem/knipperlicht/tellerverlichting, 2e set wielen met noppenbanden
Honda NX250 om mee te spelen in het zand ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2010 20:16 - 05 mrt 2010 20:24 #312 door 4Plugs
Beantwoord door 4Plugs in topic maasvlakte!!!!
Maar goed, noem es wat datums dat jullie kunnen, dan kunnen we bij elkaar komen daar. Sta ook weer te kriebelen om te gaan crossen. Helaas de NX niet aan verder gegaan maar hij rijdt wel.

Ik stel voor:

Woensdag avond 17 Maart (maar het is nog vroeg donker)
Zondagmiddag 21 Maart, dan is het ook lekker gezellig daar want meestal is het dan redelijk druk.


Transalp PD06 '94 - Hyperpro vering, LED achter/rem/knipperlicht/tellerverlichting, 2e set wielen met noppenbanden
Honda NX250 om mee te spelen in het zand ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2010 20:26 #313 door PimW
Beantwoord door PimW in topic maasvlakte!!!!
Ik wil sowieso ook eens komen kijken daaro. Is wel ee stukkie rijden maar dat heb ik er wel voor over.

Komt de zondag mij beter uit ivm werk enzo.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2010 20:59 #314 door robgoesdakar
Beantwoord door robgoesdakar in topic maasvlakte!!!!
Eerst even sleutelen, sleutelen, sleutelen etc. En dan zal ie weer een keer getest moeten gaan worden :D

Maar als Tim nog een leuke dag/datum/tijd in gedachten heeft ben ik misschien wel van de partij. (Maar dat gaat dan weer ten koste van de sleuteltijd :( )

En de 27e moet ie weer rijden..... desnoods zonder (gespoten) kuip  :-X

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2010 21:11 #315 door Sounddragon
Beantwoord door Sounddragon in topic maasvlakte!!!!

Eerst even sleutelen, sleutelen, sleutelen etc. En dan zal ie weer een keer getest moeten gaan worden :D

Maar als Tim nog een leuke dag/datum/tijd in gedachten heeft ben ik misschien wel van de partij. (Maar dat gaat dan weer ten koste van de sleuteltijd :( )

En de 27e moet ie weer rijden..... desnoods zonder (gespoten) kuip  :-X


Rolletje waterverf doet wonderen  ;D

Ik ben ook wel weer in voor een meetinkje, alleen weet ik niet of ik de 21e kan motorrijden ivbm een 'operatie' aan mijn arm de 19e, maar de auto doet het ook gewoon  :angel: 

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2010 10:13 #316 door Timy
Beantwoord door Timy in topic maasvlakte!!!!

...Overigens is dat 21 inch wiel voor je NX? Beetje groot niet??...

inderdaad.... niet!

Ik heb alleen even snel gekeken vanuit de auto. Ik ben er niet op gelopen (beetje lastig met al dat zand op m'n 'nette' pak)
Volgens mij is er nog wel een gratizzzz stukje maar niet meer zoals voorheen. Ik heb de genoemde crossbaan zien liggen en ik denk dat de zware jongens te zwaar zijn maar we moeten het gewoon ervaren!

Ik kan beide data niet die PMF voorsteld en ik zit nog steeds op mijn wiel te wachten. Ik hoop hem volgende week echt binnen te hebben. Rob, je krijg van mij wel een mail/belletje over een datum als ik meer weet. Ik probeer de 27e er ook bij te zijn hebbie nog plek over voor 2 barreltjes? Ik moet alleen nog mijn rooster afwachten want die is (nog) steeds niet vastgesteld  >:(

Liberté - Egalité - Fraternité

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2010 11:06 #317 door robgoesdakar
Beantwoord door robgoesdakar in topic maasvlakte!!!!

Rob, je krijg van mij wel een mail/belletje over een datum als ik meer weet. Ik probeer de 27e er ook bij te zijn hebbie nog plek over voor 2 barreltjes? Ik moet alleen nog mijn rooster afwachten want die is (nog) steeds niet vastgesteld  >:(

Plek zou moeten lukken toch ?
En anders ga ik lekker samen met Annelies als jij moet werken  :))
Zal ik haar proberen weer wat uitleg te geven en voor je het weet is zij jou te snel af  ;D

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2010 11:25 #318 door Timy
Beantwoord door Timy in topic maasvlakte!!!!
;D ;D ;D Als je dat lukt ben je mijn held!
Of zegt iets over mijn rijstijl....  ;)

Liberté - Egalité - Fraternité

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mrt 2010 13:50 #319 door Transaai
Beantwoord door Transaai in topic maasvlakte!!!!
Wil even reageren

PMF71 er worden beslist geen wedstrijden verreden,wat jij gezien hebt aan de baan is een dagje trainen met 200 man incl de nederlandse top.

Omdat gisteren de eerste ONK (zijspan,quads,mx3) verreden is en aanstaand weekend de ONK (mx1,mx2,85cc en de dames)is, en er bijna geen banen open zijn door het weer,daarom is het op de maasvakte zo druk.
En om alles een beetje in goede banen teleiden incl onderhoud van de banen is nu de regel in het leven geroepen om een 10tje tevragen per dag of voor 100 euro kan je het hele jaar terecht.

En tevens een grote baan en een kleine baan voor de kleintjes dit is gedaan voor de veiligheid.

Het is een vrienden groep die dit regelt en dus ook de kosten voor de sjoffel enz. voor hun rekening namen maar omdat er nu zoveel rijders komen hebben ze meer werk dus ook meer kosten vandaar deze regel.

Als ik jullie was en je bent met genoeg rijders dan zou ik vragen of ze voor jullie iets gemakkelijks kunnen maken wat tevens gebruikt kan worden door de beginnelingen,(veel rijders maken kleine vergoeding mogelijk)


Sukses Arie

Motocross was m,n grootste hobby, reed een honda 250 van 1979 bij de Twinshock NK,s en was Technische Official (motocross.supermoto)bij de KNMV, en Milieu official bij de FIM.
Ik ben 20 - 02 - 2012 overleden aan kanker.
Ik en m,n vrouw rijden allebei op een Transalp
Ik rij een Transalp van 1999 is...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2010 01:15 - 09 mrt 2010 01:21 #320 door 4Plugs
Beantwoord door 4Plugs in topic maasvlakte!!!!
Gaat mij ook niet zozeer om de gage die gevraagd wordt, maar alles wat ze daar nu hebben is feitelijk meer geschikt voor lichte crossers. Toen het nog alles "puur natuur" was was er voor ieder wat wils, ook voor de 4x4's (die er nu helemaal niet meer terecht kunnen) en ff een half uurtje daar rondrijden is ook weer zonde van een tientje. Je kunt er gewoon nu niet zomaar meer terecht. En dat vind ik jammer. De echte crossers hebben natuurlijk nu prachtbanen zonder meer.

En hoe zit het nu met de woensdagavond? Sluit de baan is hij dan niet meer toegankelijk? Of is het 's avonds vrij rijden? Kunnnen we nog af en toe op de woensdagavond of is het de moeite niet meer waard...

Transalp PD06 '94 - Hyperpro vering, LED achter/rem/knipperlicht/tellerverlichting, 2e set wielen met noppenbanden
Honda NX250 om mee te spelen in het zand ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.148 seconden