In het zand door de bocht

25 apr 2012 22:34 #21 door Sandra
Beantwoord door Sandra in topic In het zand door de bocht
Oo, jaja we moeten dus bij de les blijven! Tijd om een ouwehoer topic in te voeren......

http://img684.imageshack.us[img] img684.imageshack.us

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2012 22:50 #22 door Paul
Beantwoord door Paul in topic In het zand door de bocht

Hee, ik mis ineens wat berichten in dit topic! Is dit een soort censuur? Betaal ik hier mijn geld voor om als lid mijn berichten te zien verdwijnen?
Ook al is het onderwerp niet hoogdravend, het is wel onbeschoft om zomaar wat te deleten....

ben het wel mee eens!! maar nu zijn we weer of topic  :P ;D

25 apr 2012 22:57 #23 door Huib@1100
Beantwoord door Huib@1100 in topic In het zand door de bocht

Hee, ik mis ineens wat berichten in dit topic! Is dit een soort censuur? Betaal ik hier mijn geld voor om als lid mijn berichten te zien verdwijnen?
Ook al is het onderwerp niet hoogdravend, het is wel onbeschoft om zomaar wat te deleten....

Antwoord van Mod.

Een van mijn taken is om forum overzichtelijk te houden en een van die dingen is inderdaad soms het verwijderen van off-topic postings.
Topics , in dit geval over off-road technieken,  zijn stuk minder leesbaar voor anderen als er cafe-praatjes doorheen worden gehouden.

Vragen of anderszins over bovenstaande graag per PB of mail.

PS: ook deze postings mbt dit onderwerp worden straks weer verwijderd (als ik er aan denk)

Oo, jaja we moeten dus bij de les blijven! Tijd om een ouwehoer topic in te voeren......

In dit deel dan graag. 

www.transalpclub.nl/forum/index.php?board=2.0

01 mei 2012 09:58 #24 door Damian
Beantwoord door Damian in topic In het zand door de bocht
Beetje geoefend met gewicht op de stepjes .. ging inderdaad fijner.  Vooral nadat ik ontdekte dat het voor mij beter gaat als ik tegelijk met gewicht op het binnenste stepje flink tegenstuur zodat het voorwiel min of meer recht blijft of zelfs naar de buitenkant wijst.

01 mei 2012 10:44 #25 door Marcel T
Beantwoord door Marcel T in topic In het zand door de bocht
Daar moeten we een filmpje van zien!  ;D

Camera op statief en gaan!

Be careful whose advice you buy, but, be patient with those who supply it - Mary Schmich

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.072 seconden