Allroad weekend rond Eindhoven 5en 6 Mei

24 apr 2012 19:45 #1 door jeroen emke
Allroad weekend rond Eindhoven 5en 6 Mei werd gestart door jeroen emke
ik heb voor het weekend van 5/6 mei een trekkershut gehuurd op Recreatiepark Dennenoord in Boxtel
om wat off the road te gaan rijden rond Eindhoven

Wanne join me?

still no angel found who flies at the same speed

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 apr 2012 20:46 #2 door Bono
Beantwoord door Bono in topic Allroad weekend rond Eindhoven 5en 6 Mei
Ik wil je wel joinen, maar dan in de vorm van zaterdag of zondag allroaden. Dus zonder overnachting. Even thuis met de chef overleggen; ik kom er nog op terug.

-- Han --

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 apr 2012 21:50 #3 door Rob
Beantwoord door Rob in topic Allroad weekend rond Eindhoven 5en 6 Mei
Geldt voor mij ook, op zat 5 vier ik de verjaardag van m'n zoon, maar zou het leuk vinden de zondag mee te rijden.. Moet nog ff overleggen, maar denk wel dat dat gaat lukken..

Alias raceneus..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 apr 2012 22:45 #4 door jeroen emke
Beantwoord door jeroen emke in topic Allroad weekend rond Eindhoven 5en 6 Mei
Even voor de duidelijkheid ik heb de track van de Brabo rit van 2010 die loop ten noord oosten van Eindhoven
En de track van de V Bat van 2010/2011 die loop ten zuid west van Eindhoven
Dus voor elke dag een ander route
De start voor beiden routes is de Mc Donalds in Best
En een dagje mee rijden is natuurlijk mogelijke

still no angel found who flies at the same speed

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2012 08:10 #5 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic Allroad weekend rond Eindhoven 5en 6 Mei
Hey Jeroen,
Jammer dat je niet meegaat naar het Mens Only?  ???

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 apr 2012 23:16 #6 door Bill
Beantwoord door Bill in topic Allroad weekend rond Eindhoven 5en 6 Mei
Ga 6 mei proberen erbij te zijn als mijn project helemaal klaar is :o
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2012 11:16 #7 door Damian
Beantwoord door Damian in topic Allroad weekend rond Eindhoven 5en 6 Mei
Ik rij zaterdag graag mee! zie email

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mei 2012 22:56 #8 door Thinkfuture
Beantwoord door Thinkfuture in topic Allroad weekend rond Eindhoven 5en 6 Mei
Hee Jeroen,

Ik ben ook geïnteresseerd om met je mee te rijden.
Misschien dat ik zaterdag al kom, maar het kan ook zijn dat ik zondag pas kom.

Je geeft aan dat je wil starten bij de Mc Donalds, maar ik ben benieuwd hoelaat?

Groeten Marc

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2012 20:55 #9 door jeroen emke
Beantwoord door jeroen emke in topic Allroad weekend rond Eindhoven 5en 6 Mei
vandaag lekker gereden  Helaas had Han twee maal en onfortuinlijk uitstapje , met de motor  het water in
https://picasaweb.google.com/104473771019475550098/6Mei2012OffTheRoadBrabo?authuser=0&feat=directlink
en onderuit op de modderig zandpad  toen maar  met ze alle terug  naar de Mac gegaan 
Rob en Han zijn naar huis gegaan 
Marc en ik  hebben nog wat in het bos gespeeld
Hoe gaat het Han ?

still no angel found who flies at the same speed

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2012 22:45 #10 door Bono
Beantwoord door Bono in topic Allroad weekend rond Eindhoven 5en 6 Mei
Het gaat goed. Dank je. Mijn zelfvertrouwen heeft een verschrikkelijke knauw gehad  :-\ . Ik weet niet of dat (gauw) goedkomt  ??? ?.
Tja, en mijn enkel? Blij met mijn (stevige) crosslaars  :) .

Jeroen, Marc en Rob: bedankt voor al jullie goede zorgen, hulp en begeleiding. Helemaal geweldig! Top! :D

-- Han --

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mei 2012 22:54 #11 door Thinkfuture
Beantwoord door Thinkfuture in topic Allroad weekend rond Eindhoven 5en 6 Mei
Hee Han,

Begrijp ik hieruit dat er niets ernstigs met je enkel aan de hand is?
Ben je nog langs het ziekenhuis geweest om het te laten checken?

En met dat zelfvertrouwen komt het vast wel goed 8)

Jeroen nog bedankt voor de leuke speelmiddag. Ik heb een topdag gehad.

En Rob, bedankt dat je Han thuis hebt gebracht. Wel jammer dat je daardoor niet verder mee kon rijden op al die leuke paadjes die we nog gedaan hebben.

Marc

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2012 19:18 #12 door Bono
Beantwoord door Bono in topic Allroad weekend rond Eindhoven 5en 6 Mei
Omdat ik vanuit diverse kanten wordt benaderd, bij deze een update:

De maandag opvolgend aan de buiteling, ben ik naar de huisarts gegaan. Onderzoek wees uit enkelbanden gescheurd of in ieder geval behoorlijk uit-/opgerekt. Ik kon meteen door naar de fysio, die de enkel heeft ingetaped. Een week later moest ik weer terug en toen bleek te weinig herstel, waardoor nog een week tape. Sinds gisteren is de tape eraf en moet ik dagelijks een serie oefeningen doen. Mijn enkel is nog steeds erg gevoelig/pijnlijk en is behoorlijk gezwollen. Het voelt niet goed.

De Twin: Tripmeter overleden, beide koplampen ook --. niks meer van te maken (reflectoren dof en beschadigd door de ontplofte peertjes), voltmeter verzopen, linker kap achter gescheurd, gewei (weer) krom, valbeugel heeft (weer) een optater gehad, andere klokken hebben water gehad en moeten gecontroleerd worden op schade, linker zijkap (voorkant) behoorlijk bekrast, schakelhuis verlichting en richtingaanwijzers werkt niet meer / nauwelijks. Dat is het wel allemaal zo'n beetje.

Ik weet niet hoe het kan, maar ik heb nog steeds het gevoel dat ik het heb gehad met off-roaden. Op een of andere manier ben ik toch (genoeg) geschrokken, denk ik. Ik denk wel vaak dat ik blij ben dat die boom krom was. Als het een "normale", rechte boom was geweest, had ik een klapper gemaakt i.p.v. een buiteling gevolgd door een plons. Ik zie die boom nog wel eens op me afkomen...

Tja... Voor de rest gaat het eigenlijk prima  :) .

-- Han --

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2012 19:50 #13 door The Headless Horseman
Beantwoord door The Headless Horseman in topic Allroad weekend rond Eindhoven 5en 6 Mei
Sterkte Han  8)

TA 650 ‘90 / TA 600 ‘92 / XRV 650 ‘88 / R80G/S ‘85 / G310GS ‘17

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2012 21:09 #14 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic Allroad weekend rond Eindhoven 5en 6 Mei
Zoals ik al eerder heb gezegd is het net als paardrijden.
Je weet nooit wanneer je eraf wordt gemieterd.
In het ene geval is het een obstakel en in het andere een verkeerd gekozen actie.

Ondanks het feit dat het behoorlijk hard aankomt is toch het enige juiste advies..........STAP ER WEER OP.
Vertrouwen in het eigen kunnen komt echt wel weer terug.

Han , je bent niet de eerste en ook niet de laatste die een keer op z'n snuffert gaat.
Je hebt het er redelijk afgebracht en ik ga echt niet zeggen dat het nooit meer gebeurt.
1 ding is zeker en dat is dat je kennis hebt gemaakt met de natuurwetten en met je eigen grenzen.
De beste manier is om het snel te vergeten en gewoon door te gaan met wat je altijd al deed.

Genieten van motorrijden,

Sterkte met je beslissing en ik weet bijna zeker dat je het nog lang niet hebt gehad. ;) ;)

Als de schrik verdwijnt komt de realiteit wel weer boven.

Oldie.

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2012 23:09 #15 door Bono
Beantwoord door Bono in topic Allroad weekend rond Eindhoven 5en 6 Mei
Voor alle duidelijkheid: Ik blijf motorrijden. En zal er ook van genieten. De bewuste dag ben ik ook gewoon teruggereden (over het asfalt  ;D ). Je hebt verder helemaal gelijk Oldie. Alleen het off-roaden ==> njet, nada, nakkes, done, kloar, finito. En we gaan elkaar zien op de volgende STO  ;) .

Han

-- Han --

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mei 2012 23:41 #16 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic Allroad weekend rond Eindhoven 5en 6 Mei
Het wordt dus toch tijd voor een Dero Han  ;D

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mei 2012 01:14 - 24 mei 2012 08:25 #17 door 4Plugs
Beantwoord door 4Plugs in topic Allroad weekend rond Eindhoven 5en 6 Mei
##Bericht van Mod:  Uit advertentietopic van Bono deze posting van 4plugs ##

Wellicht helemaal offtopic maar toch even een reactie.

Wel jammer dat het zoveel indruk op je gemaakt heeft. Waarschijnlijk spookt het door je hoofd dat je door het oog van de naald gekropen bent. Dat je onder een net iets andere omstandigheid (boom recht, niet krom) het loodje had gelegd of (erger?) permanent letsel had opgelopen.

Je hebt vast gehoord van mijn stunt vorig jaar. Kuil die ik niet goed ingeschat had, en met 80 km/uur zo het water ingevlogen. Ik heb er dan niets aan overgehouden op een zere vinger na, en een deuk in mijn ego (  ::) ) , dat is waar. Bij mij was het effect andersom: Ik heb geleerd van deze fout, en ben hierdoor nog intenser gaan off-roaden, in de zin van oplettendheid, en niet zomaar het gas opengooien, maar mijn snelheid altijd aanpassen aan de omstandigheid.

Maar je weet het maar nooit en ik geef je ook geen ongelijk. Misschien als ik een smakker maak en mijn enkel of iets anders flink de kreukels inhelp, dat ik dan ook anders erover ga denken. Alhoewel die plons in het water ook wel even goed schrikken was(en berekoud - 10 graden - brrrrr)

Je kan klaar zijn met off-roaden, maar onthou dit. Op asfalt is het gevaar net zo groot, misschien zelfs hoger. Omdat je bijv. op de snelweg vaak omsingeld bent door (soms ongeleide) projectielen. Je hebt dan zelf meer controle over je motor, maar helaas zijn er nog veeeel meer factoren om je heen waar je geen invloed op hebt, vergeleken met offroaden.  Die vangrails ( die wat mij betreft gisteren aangepast mogen worden) zijn dodelijk als je met een flinke vaart een schuiver maakt tegen de paaltjes. Om een recent geval aan te halen, we hebben in 2010 helaas Rodney van Dekken op deze manier verloren. Als je daar nog niet bang voor bent, dan hoef je eigenlijk ook niet bang te zijn voor off-roaden, ondanks je recente smakker. Off-road rijden zit je in het bloed. Je houdt ervan of je houdt er niet van. Die liefde verdwijnt ook niet zomaar. De schrik zit er nu in en dat kan nog wel even duren. But going on a hunch, ik vermoed dat de kriebels wel weer een keer terugkomen.  ;)

Just my 2 cents...

P.S. voor de zekerheid, dit is bedoeld om je een beetje op te peppen :)

Transalp PD06 '94 - Hyperpro vering, LED achter/rem/knipperlicht/tellerverlichting, 2e set wielen met noppenbanden
Honda NX250 om mee te spelen in het zand ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2012 00:58 #18 door djustmie
Beantwoord door djustmie in topic Allroad weekend rond Eindhoven 5en 6 Mei

ik heb voor het weekend van 5/6 mei een trekkershut gehuurd op Recreatiepark Dennenoord in Boxtel
om wat off the road te gaan rijden rond Eindhoven

Wanne join me?


en daarvoor gebruik je o.a mijn tracks  :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.138 seconden