Allroad/offroad in west Brabant Zondag 11 November

31 okt 2012 22:05 #1 door jeroen emke
Zondag 11 November   de start is bij Ad Mies in Sprundel verzamelen om 10.00 en 10.30 weg rijden het is een route die Ad heeft maakt voor MotorMaatje ik heb de de route en beetje aan gepast en heeft nu een lengte van 162 Km
er zitten in de route leuke stukken door bossen en langs boerderijen op zand- en bospaden.
Koffie krijgen we Van Ad , koeken zelf mee nemen

lunch moet even kijken wat we onderweg tegen kommen

still no angel found who flies at the same speed
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2012 23:23 #2 door Bill
Ik ga mee en neem de rustige rijders onder mijn hoede ;)
Kan jij je uitleven met de snelle mannen :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2012 11:55 #3 door Eddy
ik ben er ook weer bij!

Varadero bj. 2000 en een Africa Twin bj. 1996

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2012 12:13 #4 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic Allroad/offroad in west Brabant Zondag 11 November

Ik ga mee en neem de rustige rijders onder mijn hoede


Met een beetje mazzel rij ik ook rustig mee.

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2012 13:34 #5 door robgoesdakar
Beantwoord door robgoesdakar in topic Allroad/offroad in west Brabant Zondag 11 November
Het zou me zowaar moeten lukken om ook mee te gaan......

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 nov 2012 20:54 #6 door valmaarnero
Beantwoord door valmaarnero in topic Allroad/offroad in west Brabant Zondag 11 November
Hoi mede strijders

ad en / of jeroen is deze rit ook in de
tom tom versie mvg Willem.

transalp  87 2 x / 88  2 x / 89  2 x  / 90  2 x / 92  3 x  / 94 / 97 (13 x honda transalp), africa twin 91 RD 04 / 93 RD 07  2 x  / 89 RD 03 / 92 RD 04 (5 x africa twin), varadero 99 SD 01 (2 x varadero)
honda XR  600 89 PE 04 /  90  PE...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2012 13:46 #7 door Damian
Beantwoord door Damian in topic Allroad/offroad in west Brabant Zondag 11 November
Ik ga ook mee! Tot zondag

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2012 10:59 #8 door 4Plugs
Beantwoord door 4Plugs in topic Allroad/offroad in west Brabant Zondag 11 November
Ik kom zondag ook, het is lang geleden dat ik een rit gereden heb, laat staan allroad.

Transalp PD06 '94 - Hyperpro vering, LED achter/rem/knipperlicht/tellerverlichting, 2e set wielen met noppenbanden
Honda NX250 om mee te spelen in het zand ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2012 11:56 #9 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic Allroad/offroad in west Brabant Zondag 11 November

ad en / of jeroen is deze rit ook in de
tom tom versie mvg Willem.


Hee Willem, je kunt toch altijd achter mij aan rijden  :-*

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2012 21:05 #10 door Peter M
Beantwoord door Peter M in topic Allroad/offroad in west Brabant Zondag 11 November
Hoorde van Willem dat Harry ook mee gaat. Dat wordt dus 2 X KTM 660R. Hoop dat de beide heren jullie bij kunnen houden  >:D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2012 18:16 #11 door Bill
Net weer thuis van een geweldige dag. Heerlijk weer en geweldige modderpaden. :P :o ;D
Opkomst van 8 man twee groepen gemaakt, snelle jongens en rustige mannen ;)

Ad en Jaqueline hadden de koffie klaar staan. Kortom alles was weer perfect. ;D ;D ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2012 19:08 #12 door Damian
Beantwoord door Damian in topic Allroad/offroad in west Brabant Zondag 11 November
De grijns staat nog steeds op mijn gezicht. Hele leuke dag!
Wat persoonlijke grenzen verlegd.. zo'n modderige tocht had ik nog niet gemaakt.
Filmpje binnenkort.

Ad, bedankt voor de montage van de band (om 9.00 's ochtends op zondag!)
Jeroen en iedereen.. bedankt dat ik weer mee mocht ondanks mijn beperkte rijkunsten :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2012 19:11 #13 door Eddy
ook weer thuis, brommer weer in de schuur,
nagenieten van een geweldige dag!
banjeren door de blubber........ is toch wel erg leuk!
iedereen bedankt!

Varadero bj. 2000 en een Africa Twin bj. 1996

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2012 20:49 #14 door 4Plugs
Beantwoord door 4Plugs in topic Allroad/offroad in west Brabant Zondag 11 November
Was 1800 weer thuis.

Het weer was top, de paden goed blubberig :)

Ik had in tijden niet meer allroad gereden, en moest er weer even inkomen. Maar het was weer ge-wel-dig.

Ad en Jaqueline, de voorrijders...dank je wel!

Transalp PD06 '94 - Hyperpro vering, LED achter/rem/knipperlicht/tellerverlichting, 2e set wielen met noppenbanden
Honda NX250 om mee te spelen in het zand ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2012 22:18 #15 door valmaarnero
Beantwoord door valmaarnero in topic Allroad/offroad in west Brabant Zondag 11 November
Wij ( harry en ik )

zijn ook weer thuis we hebben nog na gekletst en daarna met jackelien en ad gaan eten
heel gezellig . lekker ouwe nelissen over de rit vandaag . we hebben het super naar ons zin gehad .met wederom leuke gelijkgestelde mensen . ik hoop dat ik nog eens mee mag
mvg Willem.
ps en damian heb je t al verteld van je KTM ritje
ps jeroen ook nog bedankt voor de route in de GARMIN 
en alle andere bedankt voor de gezelligheid ( graag tot de volgende keer )

transalp  87 2 x / 88  2 x / 89  2 x  / 90  2 x / 92  3 x  / 94 / 97 (13 x honda transalp), africa twin 91 RD 04 / 93 RD 07  2 x  / 89 RD 03 / 92 RD 04 (5 x africa twin), varadero 99 SD 01 (2 x varadero)
honda XR  600 89 PE 04 /  90  PE...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 nov 2012 23:22 #16 door robgoesdakar
Beantwoord door robgoesdakar in topic Allroad/offroad in west Brabant Zondag 11 November
Had een beetje een valse start vanmorgen.
Lekker op tijd aanwezig, hup rijden met die handel maar net voor het eerste onverharde pad een lekke voorband.... (Ik heb dit jaar pattent op lek rijden geloof ik...).
Tegen de rest maar even geroepen dat ze maar moesten door rijden, ik ging wel terug naar Ad....
Met lege voorband terug naar Ad, ff binnenband vervangen omdat ventiel gescheurd was...
Opnieuw de tocht aan gevangen. Na een uurtje en een flink knippenpad begon de motor te stotteren..... midden op een blubber pad...., Even gestopt, wat gekeken en geprobeerd, maar niets echt kunnen vinden... vermoeden van CDI maar na wat rust liep ie weer als vanouds....
FF aanpoten en op een gegeven moment geen spoortje meer zien. Ook nog een afsluiting dus even kijken of ik de lunch plek soms gemist had.... En ja hoor, ik was een kilometer of 4 de lunch plek voorbij gereden..... (was even links af waar de route rechts ging).
Naar de lunch plek en daar zaten de mannen. Hadden net hun drinken, dus kon zonder veel moeite aansluiten en bestellen.
Daarna met de groep mee en nog 1x aan de kant gestaan vanwege een sputterende motor.... andere suggestie was mogelijk vocht probleempje.....

Ondanks de pech gevalletjes lekker gereden. Ad bedankt voor de ontvangst, de rest bedankt voor de gezelligheid.

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2012 19:21 #17 door Damian
Beantwoord door Damian in topic Allroad/offroad in west Brabant Zondag 11 November
>damian heb je t al verteld van je KTM ritje
Uiteraard :) Wat is dat ding hoog zeg. Voel m'n bovenbenen nog steeds van het in balans houden bij stilstand.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2012 23:36 #18 door Damian
Beantwoord door Damian in topic Allroad/offroad in west Brabant Zondag 11 November
filmpje

[youtube]
[/youtube]

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2012 02:02 #19 door 4Plugs
Beantwoord door 4Plugs in topic Allroad/offroad in west Brabant Zondag 11 November
Hijs leuk :)

Transalp PD06 '94 - Hyperpro vering, LED achter/rem/knipperlicht/tellerverlichting, 2e set wielen met noppenbanden
Honda NX250 om mee te spelen in het zand ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 nov 2012 19:33 #20 door Bill
Hij is weer mooi. Geeft een goede indruk van wat wij zoal doen op een vrije dag ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.234 seconden