Leuk offroad tripje

04 mrt 2013 11:47 #1 door Oldtimer
Leuk offroad tripje werd gestart door Oldtimer
Gisteren even een Landmark bezocht in de buurt van St Oedenrode.
Daarbij geprobeerd om de Daf testbaan aan meerdere kanten te bekijken, omdat de poort gesloten was en we niets konden zien.

We reden een landweggetje in en kwamen tot onze verasssing op een wel heel bijzonder stukje onverharde landweg terecht.
Er wordt aan het begin hiervan via een bordje gemeld :  AUTO's NIET HIERIN RIJDEN IN VERBAND MET ZEER DIEPE KUILEN "
Wij reden er wel in en hadden de grootste lol. Zelfs met de Dero het hele pad uitgereden.
Lijkt een beetje op de cakewalk ( voor de jonkies: dit is een kermisattractie waar je behoorlijk op en neer gaat  ;) ;) )
De track als bijlage

Mocht je dus dit LM bezoeken, dan even 100 meter terug deze weg kiezen, en dan vooral door blijven rijden.





PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2013 16:29 #2 door Peter
Beantwoord door Peter in topic Leuk offroad tripje

Lijkt een beetje op de cakewalk ( voor de jonkies: dit is een kermisattractie waar je behoorlijk op en neer gaat)


Oh, is dat wat ze later Yab Yum zijn gaan noemen?

Klinkt wel leuk, dat paadje, maar het Daf terrein is dus niet gelukt. Zijn vaak de leukste paadjes inderdaad, waarna je een beetje trots bent dat je het hebt gered op je Dero. Zo ben ik twee jaar geleden na een landmark (jeeptunnel) in een modderige speeltuin terecht gekomen. Was af en toe bang het niet te gaan redden, maar achteraf voelt dat geweldig.

Honda TransAlp (1996) - Vespa Sprint Veloce 150cc (1975)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2013 19:25 #3 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic Leuk offroad tripje
Ja, best wel leuk maar ik was m'n broertje meteen al kwijt. Die leefde zich wel helemaal uit.
Ik had voldoende aan het overeind houden van de Dero.

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2013 20:11 #4 door rookie2003
Beantwoord door rookie2003 in topic Leuk offroad tripje

Gisteren even een Landmark bezocht in de buurt van St Oedenrode.
Daarbij geprobeerd om de Daf testbaan aan meerdere kanten te bekijken, omdat de poort gesloten was en we niets konden zien.

We reden een landweggetje in en kwamen tot onze verasssing op een wel heel bijzonder stukje onverharde landweg terecht.
Er wordt aan het begin hiervan via een bordje gemeld :  AUTO's NIET HIERIN RIJDEN IN VERBAND MET ZEER DIEPE KUILEN "
Wij reden er wel in en hadden de grootste lol. Zelfs met de Dero het hele pad uitgereden.
Lijkt een beetje op de cakewalk ( voor de jonkies: dit is een kermisattractie waar je behoorlijk op en neer gaat  ;) ;) )
De track als bijlage

Mocht je dus dit LM bezoeken, dan even 100 meter terug deze weg kiezen, en dan vooral door blijven rijden.


Ha oldtimer,

Ik was wat aan het neuzen op het forum, kom ik dit bericht tegen..
Zogauw ik de offroot banden erop heb ga ik je paadje ook maar eens tjekken  ;D

Gr. Jeroen

Wie z'n billen heeft verbrand, moet blij zijn dat ie niet andersom stond..

fz750 - k100rt - gsxr1100w - r1100rt - xl600v

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2013 20:52 #5 door Oldtimer
Beantwoord door Oldtimer in topic Leuk offroad tripje
Als ik het met een Varadero kan, kun jij het absoluut ook wel zonder offroad bandjes.
En............net zo belangrijk, je kunt meteen een landmark scoren.

Zonder dollen. Heel leuke weggetjes en met normale banden heel goed te doen.
Alleen jammer dat ik er geen foto van heb gemaakt. (mag jij dus ook even doen )  ;)
Komt misschien nog wel een keer. 8) 8)

Trouwens.....Schijndel is daar toch op de hoek. Je zult best wat meer van dit soort weggetjes kennen daar.

suc6 in elk geval.

PD06 1994 blauw en XLV750R 1984.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 mrt 2013 22:42 #6 door rookie2003
Beantwoord door rookie2003 in topic Leuk offroad tripje
Tja, zeg je wat. Skijndel is inderdaad in de buurt ja.
Moet ik t pad binnenkort maar eens opzoeken op m'n slicks  8).

Hoe t werkt met die landmarks moet ik nog ff uitzoeken. Ik begreep van NinJan (kersvers forumlid en 2weken-oud-alp-eigenaar, zjuust als ik) dat er een foto op de betreffende plek gemaakt moet worden... Enfin, ik neus even op het forum.

Herstel, ik weet hoe t zit nu  :-X

Leuk doel die [shadow=red,left]Landmarks[/shadow]

Wie z'n billen heeft verbrand, moet blij zijn dat ie niet andersom stond..

fz750 - k100rt - gsxr1100w - r1100rt - xl600v

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.089 seconden