OffRoad Training zinvol???

22 feb 2018 21:56 #1 door Qwerc
OffRoad Training zinvol??? werd gestart door Qwerc
Hoi,

Sinds een maand ben ik in bezit van een AT uit 1999. oud beestje met bijna een ton km's (net ingereden dus... :D)
Het is niet mijn eerste motor. Ik heb er naast ook nog een VFR800 bij. Dus een heel ander type dan die AT.

Met de AT wil ik wat meer Off Road rijden. En dat is de kern van mijn vraag (topic)
Ik heb geen ervaring en dus lijkt mij off road training zinvol. Klopt dat, of moet je gewoon gaan proberen?
En als het zinvol is zo'n training waar ben je dan het beste uit (bij wie/wat)

Mogelijk hebben anderen hier een mening en/of idee over, en willen ze dat hier delen?

Alvast bedankt
Erwin (Qwerc)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2018 22:09 #2 door Floris
Beantwoord door Floris in topic OffRoad Training zinvol???
Enige basistechnieken leren is wel zinvol.
Cursussen kun je vinden door te googelen.

Een AT is nogal zwaar om mee te beginnen.
Hoe minder kilo's, hoe beter.

Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2018 22:13 - 22 feb 2018 23:02 #3 door Qwerc
Beantwoord door Qwerc in topic OffRoad Training zinvol???
Dat ik trainingen kan vinden via Google, wist ik natuurlijk!  >:(
Maar er staat nooit onafhankelijk geconstateerd, of ze goed zijn en aan te bevelen daar ben ik naar op zoek.

En ja die AT kan best een beetje zwaar zijn, maar ja wat wil je, ik heb hem net moet ik hem weg doen?  :-\

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2018 22:34 - 22 feb 2018 23:02 #4 door honda2x
Beantwoord door honda2x in topic OffRoad Training zinvol???
Erwin