WESS (world enduro) in Scheveningen in November

17 juni 2018 09:44 #1 door Trigger
iridewess.com/frequently-asked-questions/

Iets dat ik graag mag volgen op youtube: professionele zandhappers. Het zwaarste en meest spectaculaire event dat deze mensen aandoen, is de WESS, de World Enduro Super Series.

En nu lees ik dat iedereen (amateur of pro) vrij mee mag rijden. Je hoeft niet de hele serie mee te doen en iedereen met een dirtbike mag meerijden. Dat betekent dus effectief dat iedereen met een geschikte motor op 10 november mee mag rijden met de groten der aarde 8).

Nu hou ik mezelf niet voor dat ik hier ook maar in de verste verte klaar voor ben, maar ik vind het concept geweldig, en ik zal er op zijn minst bij zijn om ze over het strand te zien vliegen.

Wie wil er mee?

Transalp XL600V

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2018 09:59 #2 door DDW
Beter bekend als: red bull knock out.

Hoopte even dat je doelde op een echt enduro evenement. Mijn fantasie ging even op hol ?

Africa twin RD07a 2000.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2018 10:12 #3 door Trigger
Beantwoord door Trigger in topic WESS (world enduro) in Scheveningen in November

Beter bekend als: red bull knock out.

Hoopte even dat je doelde op een echt enduro evenement. Mijn fantasie ging even op hol ?


Excuus! Ik als leek nam gewoon de titel van het event over 8).

Transalp XL600V

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2018 10:37 #4 door DDW
Blijft een evenement voor bikkels ? kost je ook je motor als je daaraan mee doet. Maat van me heeft 2x mee gereden. 2x zijn motor over de kook. ?

Africa twin RD07a 2000.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 juni 2018 10:40 #5 door Trigger

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.135 seconden