Off/Allroad tracks (midden) Nederland

10 feb 2020 22:24 #1 door Hendrikus de Vries
Off/Allroad tracks (midden) Nederland werd gestart door Hendrikus de Vries
Goedenavond Heren en Dames,

Ben al een paar weken de nodige fora aan het afspeuren naar de betere offroad routes in de omgeven en ben tot op heden voornamelijk 4x4 routes tegen gekomen. Zijn er wellicht ook Routes in Nederland die stukken singletrack hebben of wat lastiger terrein dan aangereden zandwegen? Vorige week zondag ben ik er in de regen maar eens op uit getrokken om te kijken of ik die 4x4 routes wat losser kon krijgen wat op sommige stukken wel lukte maar vaak toch te hard bleek en niet los wilde komen. De vraag is dus of iemand nog wat leuke bestanden heeft welke recent met routes zijn gereden of iemand in de afgelopen tijd heeft ontdekt. Ik hoor graag van jullie!

Groeten,

Henk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2020 18:11 #2 door RobertAfricaTwin91
Beantwoord door RobertAfricaTwin91 in topic Off/Allroad tracks (midden) Nederland
kijk eens op de site van de TET Vhttps://transeurotrail.org/netherlands/#6.36/52.219/5.893

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mei 2020 21:13 #3 door Gert-Jan
Beantwoord door Gert-Jan in topic Off/Allroad tracks (midden) Nederland
Beste Henk,
Ik woon midden nederland en ik vindt het hier ronduit slecht gesteld met mogelijkheden.Ik rijdt alleen legaal. Dus wijk ik vaak uit naar brabant, start Haren bij Tilburg veel Zandpaden met , als het droog is los zand. . Gelukkig rijd ik met TRipy dus die neemt automatisch de gereden route op. kijken rijden , route aanpassen en volgende keer weer een stukje verder.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.085 seconden