DRENTHE ALLROAD 2020

27 aug 2020 01:14 #1 door jbm
DRENTHE ALLROAD 2020 werd gestart door jbm
DRENTHE ALLROAD 2020

Harry en ik hebben vanmiddag overleg gehad mbt Drenthe Allroad 2020 en vervolgens Dennis de Wit (tourcommissie) ook in kennis gesteld van ons besluit.

Ivm de huidige maatregelen , beperkingen en toename van het aantal besmettingen hebben we besloten Drenthe Allroad 2020 te schrappen en in 2021 een nieuwe datum te gaan prikken.
Het is een lastige maar weloverwogen keuze geweest, maar wij vinden het niet verantwoord om het door te laten gaan.
We zien jullie graag bij de volgende Drenthe Allroad in 2021
Vr gr Harry & Jan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2020 08:27 #2 door Ate
Beantwoord door Ate in topic DRENTHE ALLROAD 2020
Helaas :( Eigenlijk de hoofdreden dat ik lid was geworden vorig jaar.
Als alternatief kunnen mensen op eigen initiatief de tet NL route rijden daar. Maar dat is natuurlijk niet met een routerolhouder.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2020 09:19 #3 door Garfield
Beantwoord door Garfield in topic DRENTHE ALLROAD 2020
Ah nee !!!!!!!
Ik heb dit jaar mijn zomervakantie met de motor al in rook op zien gaan en nu had ik me zo verheugd op deze rit !!!!
Heel erg jammer :-(

Ik heb 'enkele' motoren en lijd aan het N+1 virus. N+1=7 op dit moment.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2020 17:01 #4 door monaco
Beantwoord door monaco in topic DRENTHE ALLROAD 2020
Errug jammer, had er graag een lang weekend van gemaakt.
Misschien een alternatief: adventuremotorshop.nl/?mec-events=allroad-motor-weekend

"De motor is voor onze eeuw de uitvinding die wij als enige gelijkwaardige tegenover het Parthenon kunnen stellen."
Martinus Nijhoff  Nederlands dichter (1894-1953)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2020 18:32 #5 door Floris
Beantwoord door Floris in topic DRENTHE ALLROAD 2020
Dit evenement kan makkelijk op 1,5 meter afstand worden georganiseerd.
Als het buitenland weekend wel kan doorgaan, waarom kan de allroad rit dan niet?

Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2020 19:52 #6 door jbm
Beantwoord door jbm in topic DRENTHE ALLROAD 2020

Floris schreef : Dit evenement kan makkelijk op 1,5 meter afstand worden georganiseerd.
Als het buitenland weekend wel kan doorgaan, waarom kan de allroad rit dan niet?


Omdat Harry en ik als organisatie onze verantwoordelijkheid hebben genomen en van mening zijn dat gezien de huidige omstandigheden het niet verantwoord is om DRENTHE ALLROAD 2020 door te laten gaan.
In 2021 komt er weer een DRENTHE ALLROAD als de omstandigheden dat toelaten.

Jan

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2020 22:37 - 28 aug 2020 07:45 #7 door Bronco
Beantwoord door Bronco in topic DRENTHE ALLROAD 2020
Hartstikke jammer, maar ik respecteer het besluit!
Graag de datum van volgend jaar vastleggen, dan houd ik die vrij!
Kan ik nog meer zondagen ‘in het bos oefenen’ voor deze rit.

Honda NX 650 1997 (Twinair, hyperpro, Hel remleidingen, ABP + Laser, TKC 80, Dave’s carb. mod)
BMW R 80 G/S 1989 (under construction)
Suzuki Jimny Style 4x4 2012, Rancho stuurdemper

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2020 00:32 #8 door Grubeater
Beantwoord door Grubeater in topic DRENTHE ALLROAD 2020

Floris schreef : Dit evenement kan makkelijk op 1,5 meter afstand worden georganiseerd.
Als het buitenland weekend wel kan doorgaan, waarom kan de allroad rit dan niet?


Onze club draait op de inzet van vrijwilligers en hun vrijwillige inzet. We kunnen en willen niemand verplichten om een activiteit te laten doorgaan waarbij ze zich niet op hun gemak voelen.

Bij een activiteit van de Transalpclub komen leden vanuit heel Nederland, uit gebieden met wisselende besmettingsgraden van COVID-19. Dit is per definitie een risicomoment. We gaan ervan uit dat iedereen voor een activiteit voor zichzelf checkt of het verantwoord is om te gaan, maar we kunnen dat niet na gaan. Het probleem is dat veel mensen COVID-19 doormaken zonder (veel) symptomen. On-bedoel iemand besmetten kan gebeuren en voor die persoon kan er weinig aan de hand zijn. Maar die persoon kan dan, zonder het te weten, zijn/haar (groot)vader, (groot)moeder, (oud)oom, (oud)tante of ander kwetsbaar persoon besmetten die minder kans heeft op een goede afloop.

Van alle geplande ritten is tot nu toe alleen de Oostrit door gegaan. Hier konden de organiserende leden een ruime start/finish locatie en een geschikte lunchlocatie regelen. Dat is niet voor iedere rit mogelijk.

Zoals eerder aangegeven: Per te organiseren activiteit zullen we steeds opnieuw overwegen hoe de situatie op dat moment is en of het verantwoord en haalbaar is de betreffende activiteit te laten doorgaan.

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride Honda".

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.066 seconden