2011 Honda Crossrunner... Het gaat dan toch gebeuren?

22 nov 2010 08:16 #21 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic 2011 Honda Crossrunner... Het gaat dan toch gebeuren?
Eigenlijk zou Honda deze 'Crossrunner' moeten ombouwen tot een 800 cc 'light' versie van de Crosstourer en daarmee de competititie aangaan met b.v. de F800GS en de nieuwe Triumph Tiger 800... Noppies en spaakies d'r onder, klaar!

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2010 09:11 #22 door giedi

Op die link vind ik anders exact hetzelfde filmpje...

Deze brommer is ook niet aan mij besteed. Behalve dat ik iets anders zoek in een motor vind ik deze (en een boel andere nieuwe motoren trouwens) te lomp.

Eh, ja.... dat zag ik achteraf ook.  :-[ Dus toch een honda-filmpje...... niet best!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2010 09:14 #23 door giedi

Eigenlijk zou Honda deze 'Crossrunner' moeten ombouwen tot een 800 cc 'light' versie van de Crosstourer en daarmee de competititie aangaan met b.v. de F800GS en de nieuwe Triumph Tiger 800... Noppies en spaakies d'r onder, klaar!

Honda heeft wel eerder een 'dik blok' als eerste uitgebracht en is dan daarna het aantal cc's omlaag gaan brengen. (Zie bijvoorbeeld de ontwikkeling na het uitbrengen van de eerste CB750.)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2010 11:56 #24 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic 2011 Honda Crossrunner... Het gaat dan toch gebeuren?

Honda heeft wel eerder een 'dik blok' als eerste uitgebracht en is dan daarna het aantal cc's omlaag gaan brengen. (Zie bijvoorbeeld de ontwikkeling na het uitbrengen van de eerste CB750.)


Andersom (helaas) ook... Van het oorspronkelijke 600 Transalp (eigenlijk een shadowblokje... dus zo vernieuwend was de Transalp in 1986 ook weer niet) blokje zijn naast de bekende 650 (XRV650, NTV) ook een 700 (Amerikaanse Shadow), 800 (PC800 Pacific Coast), 750 (Shadow en XRV) 1.100 (Shadow ACE) en zelfs een 1.800 (Wederom shadow) uitgebracht... Bijna allemaal gebasseerd op dat oorspronkelijke 52 graden blok dus...  :-\


Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2010 20:55 #25 door V-Twin

Eigenlijk zou Honda deze 'Crossrunner' moeten ombouwen tot een 800 cc 'light' versie van de Crosstourer en daarmee de competititie aangaan met b.v. de F800GS en de nieuwe Triumph Tiger 800... Noppies en spaakies d'r onder, klaar!


Die gaan d'r vast komen. Kwestie van tijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2011 15:48 #26 door Richie
Is, aangezien deze motor op de Honda website http://honda.nl/content/motorfietsen/modellen_crossrunner.php
onder allroad/enduro staat, een potentiële nieuwe clubmotor?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2011 16:09 #27 door frankie
Ik hoop het niet  :o :o

Ik vind het maar een lelijk ding >:(

groet
Frankie

"10 years ago we had Steve Jobs, Bob Hope and Johnny Cash........now we have no Jobs, no Hope and no Cash"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2011 16:30 #28 door Timy

onder allroad/enduro staat, een potentiële nieuwe clubmotor?


Potentieel.... theoretisch is dit waarschjnlijk het antwoord van Honda op de vraag van een nieuwe AT. Dat 9/10 niet Honda medewerkers (wij dus) hem niet (h)erkennen is een tweede. Ik blijf kaarsen branden op een echte update..

Tegen de tijd dat hij daadwerkelijk in het eggie er is zou ik je willen voorstellen het in de ALV naar voren te laten brengen. Dan kan erover gestemd worden! Misschien handig om een poll op het forum er tztover te starten, als je hem daadwerkelijk in de club wenst.

Mijn stem is vooralsnog neen.

Liberté - Egalité - Fraternité

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2011 19:43 #29 door Richie
Ach inderdaad, niemand durft natuurlijk te bekennen dat ie m heeft gekocht!  ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2011 21:48 #30 door DeroMike
Tja,

Het zal niet mijn eerste keus zijn, maar als ik hem gratis krijg aangeboden zal ik geen nee zeggen.
Daarna wel direct doorverkopen om een echte motor te kopen natuurlijk  ;)

Maar de commercial welke ze bij honda hebben gemaakt (stop motion) vind ik wel weer erg cool gedaan.
Of zouden ze het expres zo hebben gedaan, omdat de crossrunner niet echt offroad kan....  ;D  ::)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2011 22:53 #31 door marc Lenssen
Beantwoord door marc Lenssen in topic 2011 Honda Crossrunner... Het gaat dan toch gebeuren?
Ik heb dat blokje in mijn VFR 800 Vtec gehad, wel heeeel fijn blokje....het fietske is een beetje een bastaard kindje geboren uit een pan european die door een bm* GS aangerand is..... maar ik vind het geen lelijk fietske....niet direct een off- (of zelfs all-) roader maar verder lekker modern en fijn rechtop zitten.....jammer dat er niet gewoon het 1200 v 4tje onder hangt :-)

Ik blijf maar terug komen op die Honda twins... :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2011 20:03 #32 door Trailryder
Beantwoord door Trailryder in topic 2011 Honda Crossrunner... Het gaat dan toch gebeuren?
Vraagje ???
Wanneer is een proefrit op dit beest te verkrijgen?
btw ik moet wel wennen maar het lijkt beter dan de transalp... :P. sorry.!  ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2011 20:26 #33 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic 2011 Honda Crossrunner... Het gaat dan toch gebeuren?
Eerste testverslagen zijn inmiddels ook al gepubliceerd. Hoe kan je in Hemelsnaam (srry voor deze uitdrukking) anno 2011 nog een motorfiets op de markt zetten met zo'n ABSURD brandstofverbruik !?!? Zelfs een dikke injectievaradero is veel zuiniger!

Dat verwacht je van een fabrikant die ons 'Insight' en V-tech heeft gegeven, geen fatsoenlijke Allroads meer uitbrengt vanwege het 'on-groene' imago, toch wel anders. Tja, ipv noppen een zuipert...  ;D  T'is maar waar je prioriteiten liggen...

Of ie mooi is of niet... Schoonheid is een kwestie van smaak. Die Crossrunner appelleert in ieder geval niet aan de mijne...  8)

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 mei 2011 20:38 #34 door Trailryder
Beantwoord door Trailryder in topic 2011 Honda Crossrunner... Het gaat dan toch gebeuren?
Hoi 2 plugs,
Wat raar dat ik niet als transalpclub lid staat afgebeeld... na 10 jaar trouw lid..
Je hebt wat dat betreft .....brandstofverbruik wel gelijk.
Er wordt niet vanuit gegaan dat je het zand in gaat met dit apparaat.  :D
Maar in Spanje rijden mat dit beestje ipv mijn oude alp van 98 .. die nu al een jaar staat te huilen in Barcelona.... doet u mij maar.  ;)
hier een youtube filmpje...

groeten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2011 08:25 #35 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic 2011 Honda Crossrunner... Het gaat dan toch gebeuren?

Hoi 2 plugs,
Wat raar dat ik niet als transalpclub lid staat afgebeeld... na 10 jaar trouw lid..
Je hebt wat dat betreft .....brandstofverbruik wel gelijk.
Er wordt niet vanuit gegaan dat je het zand in gaat met dit apparaat.  :D
Maar in Spanje rijden mat dit beestje ipv mijn oude alp van 98 .. die nu al een jaar staat te huilen in Barcelona.... doet u mij maar.  ;)
hier een youtube filmpje...


groeten


@ Trailryder...

Heb je je op dit forum ook aangemeld als lid? Neem anders ff contact op met Danny E / Moderators / Jan v/d Berg...!

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mei 2011 08:49 #36 door Sandra
De allroads zijn ontstaan uit de vroegere off the road motoren.
Deze nieuwe crossrunner lijkt in de verste verte niet op iets van van doen heeft met zand.....ik denk ook niet dat ie het red in het zand of ruig bospad :))

http://img684.imageshack.us[img] img684.imageshack.us

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.127 seconden