hoog of laag

07 nov 2010 18:56 #1 door eggie
hoog of laag werd gestart door eggie
hoi, even voorstellen kben egbert en was al een poosje als weder opstapper op zoek naar een voor mij nieuwe fiets,heb mij in eersts instantie georienteerd op de BMW GS maar dat type motor vind ik naar leeftijd en prijs te duur....goed,, lang verhaal kort dan maar,  heb gister een AT aangeschaft en natuurlijk dol entousiast en kan niet wachten om het apparaat op te halen.laatste eigenaar heeft het ruitje in gekort vanwege zijn lengte,nu zal ik met mijn 1.92 een andere ruit moeten monteren,wat is voor mij het beste om een beetje uit de wind te blijven????


                                                            groet egbert.........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2010 19:04 #2 door Waffie
Beantwoord door Waffie in topic hoog of laag
dat is altijd een compromie tussen comfort (dus uit de wind zitten of turbulentie)

MDI bied je de service om diverse ruitjes te mogen proberen  zonder direkt aan de koop vast te zitten

succes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2010 19:12 #3 door Yens
Beantwoord door Yens in topic hoog of laag

hoi, even voorstellen kben egbert en was al een poosje als weder opstapper op zoek naar een voor mij nieuwe fiets,heb mij in eersts instantie georienteerd op de BMW GS maar dat type motor vind ik naar leeftijd en prijs te duur....goed,, lang verhaal kort dan maar,  heb gister een AT aangeschaft en natuurlijk dol entousiast en kan niet wachten om het apparaat op te halen.laatste eigenaar heeft het ruitje in gekort vanwege zijn lengte,nu zal ik met mijn 1.92 een andere ruit moeten monteren,wat is voor mij het beste om een beetje uit de wind te blijven????


                                                            groet egbert.........


Ik ben 1.93 en had een five star ruitje erop zitten (AT RD04) en zat precies met mn helm in de turbulentie, ben aan het ruitje beginnen te zagen er is nu nog maar minimaal over, net boven de Garim (op de plek van de tripmaster)
Liever meer wind op mn lichaam dan de turbulentie op mn helm (voor mij dan).
Denk dat met mijn lengte er niet echt een goed ruitje is, maar misschien komt dat ook door een langer bovenlichaam of zo, geen idee :), wellicht dat anderen betere ervaringen hebben ?

Heb ondertussen wel ook een hoger en breder zadel via Jungbluth en een verhoogd stuur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2010 19:28 #4 door eggie
Beantwoord door eggie in topic hoog of laag
best heren, zal er de tijd voor nemen[en die heb ik met de winter voor de deur] maar heb wel in de gaten dat het toch een kwestie van voorkeur is wat betreft de ruiten keuze..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2010 19:41 #5 door Yens
Beantwoord door Yens in topic hoog of laag

best heren, zal er de tijd voor nemen[en die heb ik met de winter voor de deur] maar heb wel in de gaten dat het toch een kwestie van voorkeur is wat betreft de ruiten keuze..


Ben wel benieuwd welke je gaat nemen , dus als je later zou willen laten weten welke je gekozen hebt, graag :D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 nov 2010 20:18 #6 door eggie
Beantwoord door eggie in topic hoog of laag
doek

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2010 07:30 #7 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic hoog of laag
Welkom op ons forum (en wellicht ook als lid van de TCN?)! Ruiten zijn idd erg persoonlijk en zoals Ad al aangeeft, geeft MDI in Herpen de mogelijkheid om diverse ruiten te proberen.

Zelf ben ik nogal gecharmeerd van MRA. Goede (Duitse) degelijkheid en omdat de ruit is voorzien van een topspoiler die verstelbaar is, kun je 'm goed op je eigen behoefte afstellen. We hadden de MRA ruit op Karinda's Twin, op onze 600 Alp en ook op beide Dero's.

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 nov 2010 20:53 #8 door eggie
Beantwoord door eggie in topic hoog of laag
bedankt voor de tip...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.101 seconden