Lees dit en ga daar naar toe, ik vind dit Forum 1 zootje worden van alles en nog wat door elkaar, als buitenstaander zal ik zeggen, verschoon de topics die er zijn en kom met leuke items en nieuwtjes, kap met onzin berichten, heb me zelf uitgelaten door te reageren op verschillende topics, maar de wens als lid en als Forumgast is mij duidelijk geworden dat veel mensen reageren op berichten zonder het voorgaande te lezen.
In het heetst van de strijd zijn er altijd gasten die het beter weten, verwijten maken, anderen op zijn nummer zetten, lees en huiver, als TCN lid heb ik best een hoop discussies op gang gebracht in verschillende topics, dat mensen mij afrekenen dat ik geen blad voor de mond neem en duidelijk mijn standpunt kenbaar maak, zie topic Texel,
ben ik van mening dat de TCN club best een leuke motorclub kan wezen, maar als groentje heb ik er nog niet van kunnen proeven, de tijd zal het leren om de clubleden beter te leren kennen en te ontmoeten, en met de gedachtengang van het hele gebeuren betreft Texel moeten de leden niet raar opkijken dat ik toch een dag langskom en voor allen een rondje geef voor alle shit wat ik heb uitgesproken op dit Forum.