Bij-brommers

25 jan 2011 23:50 #41 door kees
Beantwoord door kees in topic Bij-brommers

..Ben ik nou een trekkie?..


Zolang je alleen downbeemd en niet upbeemd ben jij een trekkie! ;)

..knetterhard offtopic ;)..


Lijkt mij ook wel kek, een keertje zo vet hard offtopic knallen! ;D

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 jan 2011 23:52 #42 door chadchop
Beantwoord door chadchop in topic Bij-brommers
Lees dit en ga daar naar toe, ik vind dit Forum 1 zootje worden van alles en nog wat door elkaar, als buitenstaander zal ik zeggen, verschoon de topics die er zijn en kom met leuke items en nieuwtjes, kap met onzin berichten, heb me zelf uitgelaten door te reageren op verschillende topics, maar de wens als lid en als Forumgast is mij duidelijk geworden dat veel mensen reageren op berichten zonder het voorgaande te lezen.
In het heetst van de strijd zijn er altijd gasten die het beter weten, verwijten maken, anderen op zijn nummer zetten, lees en huiver, als TCN lid heb ik best een hoop discussies op gang gebracht in verschillende topics, dat mensen mij afrekenen dat ik geen blad voor de mond neem en duidelijk mijn standpunt kenbaar maak, zie topic Texel,
ben ik van mening dat de TCN club best een leuke motorclub kan wezen, maar als groentje heb ik er nog niet van kunnen proeven, de tijd zal het leren om de clubleden beter te leren kennen en te ontmoeten, en met de gedachtengang van het hele gebeuren betreft Texel moeten de leden niet raar opkijken dat ik toch een dag langskom en voor allen een rondje geef voor alle shit wat ik heb uitgesproken op dit Forum.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 jan 2011 07:38 #43 door Jeroen
Beantwoord door Jeroen in topic Bij-brommers
Brom, mogen wij ook slapen? Zodra ik ervoor betaald word zal ik een team samenstellen om jullie 24/7 te begeleiden door de grote boze buitenwereld, tot die tijd zal er af en toe ruimte zijn om de boter eruit te braden.

Tot nu: svp ontopic, overige bijdragen zullen verwijderd worden.

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 jan 2011 07:59 - 26 jan 2011 14:35 #44 door Neet
Beantwoord door Neet in topic Bij-brommers

Chadshop,
Ik denk dat er echt hele goede serieuze topics in dit forum zitten en ja, ook wel is iets minder goede topics. Maar eigenlijk hebben we met zijn allen best wel lol en helpen we elkaar waar we kunnen.
Zelf dwaal ik wel is af in een "slaat nergens op" reactie maar zo zit ik nou eenmaal in elkaar.
Jij bent schijnbaar erg kritisch naar teksten en de mensen en zo zit jij in elkaar. (denk is goed na over je eigen tekst: "heb me zelf uitgelaten door te reageren op verschillende topics")
Soms moet ik wat dimmen en anderen zullen waarschijnlijk hetzelfde van zichzelf wel denken. Dit hangt echt af van de inhoud van de topic. De drempel bepaal jij zelf.

Persoonlijk vind ik dit een forum met een hoog kwalitatief technisch en gezellig gehalte. Iedereen wordt geholpen en ik denk dat we in bijna alle gevallen wel uitkomen. We komen zelfs bij elkaar, persoonlijk of in clubverband om problemen op te lossen. Er zit humor in dit forum en een sterk uiteenlopend soort mensen. Lijkt welk een familiebedrijf. Voor mij een leuke club en een leuk forum waar ik heel veel hulp aan heb kunnen onttrekken en ook heb kunnen bieden. Voor iemand anders misschien te joviaal en inzichtloos.

Heb respect voor elkaar en gewoon gezellig meedoen. Het is geen problemcar.nl, dan zou ik je mening overigens volledig delen.
Voor mij hoeft het echt niet anders en ja, soms moet ik me inderdaad inhouden om niet knetterhard off topic te gaan.

Ontopic:
Ik heb overigens over de vraag van de topicstarter nagedacht maar zou het niet weten. Mogelijk dat ik mede daardoor af ben gaan dwalen.
Hoeveel nut heeft het om een rubriekje voor andere motoren en eventueel brommers te starten? Ik weet het echt niet.
Misschien een polletje van maken....

(sorry, Jeroen, je was net iets eerder dan mij)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 jan 2011 08:14 #45 door Jeroen
Beantwoord door Jeroen in topic Bij-brommers
Mwa Neet, was maar 21 minuten eerder....

Polletje? Met als uitslag dat er 10 van de 1600 forummers reageren? Zie ik de meerwaarde niet van, sorry.

Laten we eerst dit maar proberen, achter de schermen ben ik al bezig om eea wellicht aan te passen, tot die tijd mag iedereen de praathoek vervuilen.

"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 jan 2011 11:57 #46 door PimW
Beantwoord door PimW in topic Bij-brommers
Dit topic is er enkel gekomen omdat er topics gesloten werden die ik wel waardevol vond met de boodschap dat hoort hier niet.

Dan vraag ik mij enkel af kunnen we niet bespreken waar we eventueel wel terecht kunnen met die motors.

Die plek is nu gegeven dus dat is prima. Ik vind het forum zoals het nu verder is prima vertoeven en ben het met Neet eens hierboven. Problem solved?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.098 seconden