vanmiddag door een bedrijfsauto van mijn motor geknald

04 mrt 2011 22:54 #21 door xrvtuur
Hey Willem, dat is een mooi voorstel van je, ik moet alleen van de week een onderdeel van mijn helm zien te krijgen anders kan ik mijn vizier niet gebruiken, en daar is het voor 500km een beetje te fris voor, maar als dat lukt wil ik wel gebruik maken van je aanbod.

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2011 23:00 #22 door xrvtuur
ik zie dat je nog een black bird hebt staan 8), niet echt mijn kleur maar verder >:D

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2011 23:06 #23 door Hotel 317
Beantwoord door Hotel 317 in topic vanmiddag door een bedrijfsauto van mijn motor geknald
Zo lang je die 04 maar niet bij het schroot douwt of in onderdelen verkoopt! want dat zou zonde zijn ;D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2011 12:36 #24 door robgoesdakar
Beantwoord door robgoesdakar in topic vanmiddag door een bedrijfsauto van mijn motor geknald
Zwaar balen man.
Het ongeluk op zich is natuurlijk al K..., maar de hele afhandeling erna sleept ook door, en geeft een hoop stress en spanning waar je ook niet op zit te wachten.

Strekte met die afhandeling, hopenlijk ben je snel weer op je eigen 'ros' aan het rijden.

In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.

Bijlage:


Meer dan alleen banden ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2011 12:49 #25 door xrvtuur
Willem gaat me even uit de brand helpen met een ander voorwiel en een vorkstabilisator en de rest van de schade is rijdbaar, dus als alles meezit kom ik met mijn eigen motor naar de openingsrit  :) Hulde aan Willem ;D!

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2011 11:57 #26 door xrvtuur
Nou de expert is inmiddels geweest en ik krijg iets meer dan waar ik op had gehoopt, dus dat is het goede nieuws, het slechte nieuws is dat de binnenpoten van de voorvork toch beetje te krom zijn om weer terug te monteren, Als er dus iemand voor een leuk prijsje nog twee rechte binnenpoten heeft liggen hoor ik het graag.
Gisteren bij Ad geweest en twee hele mooie Excel velgen gescoord, daar knapt je motor gelijk weer een stuk van op :D

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2011 12:06 #27 door kees
Ik heb die nog wel staan voor je Tuur (zitten wel nog buitenpoten aan.. :angel:)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 mrt 2011 12:13 #28 door xrvtuur
Dat is geweldig Brom  :D als ze nog recht zijn vind ik het best, ik haal ze sowieso uit elkaar om de teflon glijringen te vervangen, als je me wil mailen op artyvon@zeelandnet.nl kunnen we misschien wat regelen.

Varadero SD02 2004
Transalp RD11 2006

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 mrt 2011 14:44 #29 door nr 52
Over het algemeen wordt je nooit beter van een ongeval  >:(
Wat wel opvalt is dat ik hier het clubgevoel weer helemaal van terugkrijg, allemaal lieve mensen die met tips en tricks komen, de TransAlpclub zoals ie is bedoeld!  :angel:
succes met de afhandeling.

Ik begon met niets en het meeste heb ik nog.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.097 seconden