Gestolen in Heerlen Transalp 600 groen 1994

10 apr 2011 23:16 #1 door Herrie
Hoi, mijn Transalp is gestolen terwijl ik aan het werken was in Heerlen, ik dacht dat hij redelijk beveiligd was met 2 sloten, maar de politie die de aangifte kwam opnemen zag aan een stuk restant slot dat ze een trek stang gebruikt hadden. Ze hebben een gat in de sloten geboord een geharde schroef erin gedraaid en met een stang de cilinders kapot getrokken. Het gaat dus niet om hoe sterk het slot is maar hoe sterk het gedeelte waar je sleutel ingaat. Schijnbaar houd je professionals niet tegen. Jammer ik was bijna klaar met de voorbereidingen voor een reis. Progressieve veering, koppeling platen origineel Honda geheel vervangen, wiel lager, verstevigde zijbeugels voor de koffers, valbeugels etc alles opnieuw gespoten etc etc etc. Mocht er iemand wat dubieuze onderdelen aangeboden krijgen van een groene Transalp zou ik het bijzonder waarderen en er een aardigheid voor over hebben om mijn motor terug te vinden.
Groeten Ton Hermans, opzoek naar een gebruikte Transalp 600
0614547911

Op de weg en als de weg weg is. Sleutelen op de weg en gelukkig soms lekker droog bij Ad.
Woon in centrum Den Bosch, mensen met stukken altijd welkom.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2011 00:14 #2 door kees
Beantwoord door kees in topic Gestolen in Heerlen Transalp 600 groen 1994
Jemig, balen Herrie!

Vorig jaar hier voor mn deur een motor van me gestolen. Sterkte!

Maastricht e.o. kijkt voor je uit.. C:-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2011 07:58 #3 door Two Plugs
Beantwoord door Two Plugs in topic Gestolen in Heerlen Transalp 600 groen 1994
K* man... Sterkte. Hopelijk vinden ze 'm terug. Maar die opmerking over dat slot... dat lijkt me een hele waardevolle. Nooit bij nagedacht dat dit juist letterlijk de zwakste schakel is...  :-[

Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
m.facebook.com/groups/1467408023517180

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2011 08:11 #4 door Dero-Ryder
Beantwoord door Dero-Ryder in topic Gestolen in Heerlen Transalp 600 groen 1994
Sh*t man, geloof dat het voor mij de hint is om mijn Dero toch maar in de garage te zetten, ook met goed weer....  Ik woon ook in Heerlen, zal dus ook mijn ogen open houden naar je Alp..  Is het zo'n groene met 2 kleuren combinatie?  Sterkte!! :'(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2011 08:28 #5 door Herrie
Beantwoord door Herrie in topic Gestolen in Heerlen Transalp 600 groen 1994
Hee bedankt allemaal voor het mee voelen/denken. En ja het is zo'n groene in 2 kleuren groen. Ik denk dat ik bij mijn volgende Transalp zo'n tracking device erop zet. Heb ze op marktplaats gezien tussen de 70 en 200 €. Maar ja als je alles doet om je motor goed te beveiligen: start onderbreker 2 sloten, alarm, tracking device ben je behoorlijk wat kwijt aan beveiliging. Ga straks met de verzekering bellen en kijken of ze nakomen wat ze beloofde bij het afsluiten van de polis. Nette foto's zou de dagwaarde verhogen en koffers en accessoires waren meeverzekerd. ben benieuwd hoe dat allemaal verloopt. Groeten Ton

Op de weg en als de weg weg is. Sleutelen op de weg en gelukkig soms lekker droog bij Ad.
Woon in centrum Den Bosch, mensen met stukken altijd welkom.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 apr 2011 08:49 #6 door Bono
Beantwoord door Bono in topic Gestolen in Heerlen Transalp 600 groen 1994
Het is allemaal mooi balen. Ze moeten met de poten van andermans spullen afblijven  >:( . En dan ook nog eens de afwikkeling met de verzekering. Ik hoop dat het goed en vlot wordt afgehandeld.

-- Han --

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Huib@1100
Tijd voor maken pagina: 0.095 seconden