Nee Han, niet ieder voor zich.
Daarmee bedoel je waarschijnlijk dat je aanneemt dat het gedoogd wordt en dus mag.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
Ik heb al tweemaal meegemaakt dat ik iedereen onverantwoord dicht op elkaar vondt rijden, ben beide malen naar rechts gegaan en heb de bestuurder achter me geleidelijk aan door zelf een beetje zachter te gaan rijden af laten remmen. Beide malen kwam er een kettingbotsing.
Als het aan mij ligt krijg je voor afsnijden (voorklevers noem ik die) en bumper (nummerplaat) kleven 500 € boete en word er wekelijks op gecontroleerd. C:-)
Misschien is het al eens voorbij gekomen maar wat is nu eigenlijk waarheid. C:-)
Mag je met de motor vanuit je tuinpad, of vanaf de weg naar je tuinpad , een voetpad oversteken terwijl je ermee rijd, dus zittend op je motor?
Wie het weet mag het zeggen.
Lijkt me een interessante discussie te worden
Misschien moet ik een brief aan de motorbond sturen en zo proberen om enkele grote steden het op papier te laten zetten, dan kunnen de anderen steden afgedwongen worden.
En ja, ik heb er een mail over verzonden dat ze dit even moeten aanpassen :
En als dit niet mag, wat jij natuurlijk ook niet zult doen. :-X wil ik je wel eens een varadero naar binnen zien duwen. ;D
Huewwwww ???, mare Miquel, daar waren toch hulp motortjes voor in de handel? ;D ;D ;D
de viskar heeft ze ook